Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de ?Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe"


Anunt de participare numarul 108707/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Gosnea, Tel. 0213039831, In atentia:  Georgeta Gosnea, Email:  [email protected], Fax:  0213039838, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de ?Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul proiectului ANOFM si/sau unitatile subordonate precum si in orice alta locatie pusa la dispositie de catre contractant
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de ? Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe? Cod CPV: 79400000-8pentru activitati specifice in cadrul echipei de implementarepentru proiectul ?PROself - PROmovarea Serviciilor de tip SELF-service? (contract POSDRU/11/4.1/S/2).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de ?Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe? pentru activitati specifice in cadrul echipei de implementarepentru proiectul ?PROself - PROmovarea Serviciilor de tip SELF-service? (contract POSDRU/11/4.1/S/2)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 30.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 100.000 lei. Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVAGarantia se va constitui conformart. 90 din H.G.R. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European - POSDRU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice /fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Asociati: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant ( profitul net al ofertantului) conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru ultimul an 2009. Convertirea in lei/eurose va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv. Anul 2009 1 ? = 4, 2373 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, calculul rezultatului net al exercitiului se va realizain mod cumulativ. De asemanea, asocierea de operatori economici va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la A.F.P, iar in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul, trebuie sa fie pozitiv pentru ultimul an 2009. Convertirea in lei/eurose va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (Formularul nr. 4.1.6. )? Declaratie privind lista proiectelor finantate din FSE-POSDRU din ultimii 3 ani .Ofertantul Sa dovedeasca Calitatea departener/subcontractant in cel putin un proiect finantat din FSE/POSDRUcu un operator public sau privat care sa aiba ca obiect deactivitate principala ocuparea/plasarea fortei de munca. In cazul unei asocieri va fi luat in considerare, rezultatul insumarii proiectelor corespunzatoare fiecarui membru al asocierii. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 4.1.7.Declaratie privind personal de specialitate desemnat pentru functiile/pozitiile solicitate. Formularului 4.1.8.Curiculum vitae al persoanei desemnate pentru functiile/pozitiile solicitate. Ofertantul are obligatia de a desemna experti pe termen lung/cheie (12 pers diferite): a)Responsabil de implementare?1 persoana: studii superioare in domeniul economic, experienta intr-o institutie publica din Romania in cel putin un proiect finantat din POSDRU, curs de specializare in domeniul accesarii de fonduri europene sau in domeniul managementului de proiect.b, b.1)Expert de verificare a activitatii la nivel judetean?2 persoane: studii superioare/medii, experienta intr-o institutie publica din Romania, experienta cu fondurile europene. c, c.1, c.2)Expert de implementare tehnica?3 persoane: studii superioare, experienta intr-o institutie publica din Romania privind gestionarea sau implementarea a cel putin unui proiect finantat din POSDRU d, d.1, d.2)Expert de implementare financiara?3 persoane: studii superioare economice, experienta intr-o institutie publica din Romania privind gestionarea sau implementarea a cel putin unuiproiect finantat din POSDRU. e)Expert de achizitii?1 persoana: studii superioare, experienta relevanta in domeniul achizitiilor publice, experienta intr-o institutie publica din Romania privind gestionarea sau implementarea a cel putin unuiproiect finantat din POSDRU cu atributii in domeniul achizitiilor publice. f, f.1)Expert implementare solutii identificate?2 persoane: studii superioare in domeniul arhitecturii sau ingineriei, experienta relevanta in domeniul proiectarii/ingineriei minim 5 ani, experienta intr-o institutie publica din Romania privindimplementarea a cel putin unui proiect finantat din POSDRU.De asemenea, fiecare persoana desemnata in cadrul echipeide implementare a ofertantului va depune o declaratie de exclusivitate si disponibilitate de participare incheiata in forma autentica. Se solicita completareaformularului nr.14.Nedepunerea in modul solicitat a tuturor documentelor si neindeplinirea de catre ofertant in mod cumulativ a tuturor cerintelor minime obligatorii atrage dupa sine descalificarea operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
pentru a respecta contractul de finantare incheiat intre ANOFM si AMPOSDRU
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut la criteriile de selectie in baza grilei de punctaj prevazuta la pct IX.2 di cadrul documetatiei de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S187-285691 din 25.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 14:00
Locul: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Strada Johann Strauss nr. 2b, etajul 4, Sector 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii autoritatii contractante, ai ofertantilor (pe baza de imputernicire), observator UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROself - PROmovarea Serviciilor de tip SELF-service? (contract POSDRU/11/4.1/S/2).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este incarcata (upload-ata) in Seap, e-licitatie.ro, in format doc si/sau pdf sau arhiva (se poate dezarhiva cu ajutorul win.rar) si poate fi accesata si descarcata in mod nerestrictionat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  02335, Romania, Tel. 0213195176, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str, Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala Pentru Ocuparea Fortei de Munca-serviciul juridic
Adresa postala:  Strada Avalansei 20-22, sect.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213139831, Email:  [email protected], Fax:  0213139838
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer