Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe - proiect SCOP


Anunt de participare numarul 116124/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Sf. Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Moise, Tel. 0749064994, Email:  [email protected], Fax:  021/3039843, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe - proiect SCOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: atat la sediul operatorului economic castigator, cit si la sediul proiectului pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta (Str. Johann Strauss nr. 2b, etajul 2, Sector 2, Bucuresti).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe - proiect SCOP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 743, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
constituire gar participare 50000 lei si garantie buna executie 1% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat- POSDRU - Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea.Decl priv neincadrarea in sit prevazute la art 181.Certif de atestare fiscala eliberat de catre ANAF, val. la data sed. de selectare acand. (orig. sau copie leg. ).Certif priv plata impoz. loc., in orig. sau copie legaliz., in term. de val. Cazier judiciar pt admin din Certif. Constatator, Dec. Priv calitatea de part la procedura, Certif constatator eliberat de ONRC val la data deschiderii candidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilantul contabil pentru 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima oblig. Cifra de afaceriglobala a candidatului pentru2007, 2008, 2009 minim 4500000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii, prestate in ultimii 3 ani
Declaratia privind nrmediu al personalului angajat din ultimii 3 ani
Echipa nominalizata este prezentata in documentatia de atribuire
Informatii privind asociatii si sub-contractantii ? Declarat. Priv lista asociatilor si/sau subcontractanti, copm. de lid asocierii, - Acord sau o scris. prelim. de asociere, decl. Prin care se oblig sa leg asocierea daca of. Este dec. Castig., Decl. Ref la conditiile de protectia muncii,
declar. Privind insusirea doc de atrib. Certif. De participare la procedura cu oferta independenta. Declar privind lipsa conflictului de interes
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta unul sau mai multe contracte insotite de recomandare in calitate decontractant / subcontractant / asociat / partener in cadrul a unul sau mai multe proiecte, strategice finantate din fonduri europene rambursabile / nerambursabile destinate dezvoltarii resurselor umane.Pentru verificarea indeplinirii cerintelorpentru fiecare expertpropus candidatul va depune totodata: -pentru demonstrarea pregatirii profesionale /calificarilor: copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV semnate conform cu originalul-pentru demonstrarea experientei generale: copii de contracte/ carte de munca / conventii civile / ordin / decizie de numire sau echivalent - orice alta forma de acord.- pentru demonstrarea experientei specifice: copii de contracte/ carte de munca / conventii civile / ordin / decizie de numire sau echivalent - orice alta forma de acord si recomandari din partea beneficiarilor / partenerilor proiectelor mentionate la care au participat. Recomandarile vor confirma cel putin urmatoarele: numele persoanei recomandate, titlul sau codificarea proiectului, sursa de finantare , pozitia expertului, perioada de timp.Candidatul va prezenta pentru expertii mai sus mentionatia. O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului ? Formularul nr. 7.b. Curriculum vitae pentru fiecare expert ? Formularul nr. 8.Fiecare membru solicitat de catre autoritatea contractanta va completa Formularul nr. 9 - Declaratie de exclusivitate si disponibilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
nat.excep.a sit.ec.actuale, neces.evitarii intarz.in gr.de der.a activ.prev.in doc.de finant.aprobat, respect.angaj. prin semnarea contract.AM POSDRU, respec.term. de finant. a proiect.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Selectare candidaturi se va face in conformitate cu documentatie de atribiure, criteriile de selectie: cifra globala de afaceri si experienta similara, punctaj maxim acordat 100 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.03.2011 11:00
Locul: sediul ANOFM din str. Avalansei, nr. 20-22, et. 5, sector 4, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; observatori UCVAP, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU - FSE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleus nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta ? conf. art. 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Organizare si Resurse Umane din cadrul A.N.O.F.M
Adresa postala:  Str. Avalansei nr. 20-22, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0749064994, Fax:  021/3039851, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2011 22:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer