Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe-proiect GREEN


Anunt de participare numarul 120806/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei, nr 20-22 sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Irina Persa, Tel. 0213110773, Email:  [email protected], Fax:  0213110772, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe-proiect GREEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central ANOFM si/sau unitatile subordonate precum si alte locatii puse la dispozitie de catre subcontractanti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta inmanagementul proiectului . ?Gestionarea eficienta a Resurselor in vederea imbunatatirii calitatii sErviciilor oferite persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca dar si de Economisire a resurselor Naturale? POSDRU/94/4.1/S/61173. Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experienta si competente dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii managementului proiectului mentionat in prezenta documentatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca - Proiectul. ?Gestionarea eficienta a Resurselor in vederea imbunatatirii calitatii sErviciilor oferite persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca dar si de Economisire a resurselor Naturale? cu numarul de identificare al contractului: POSDRU/94/4.1/S/61173
Valoarea estimata fara TVA: 4, 785, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.06.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 lei Forma de constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU/94/4.1/S/61173 este finantat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) si Bugetul de stat pe 2011 si 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic (lider, asociat) in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea II.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea II privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 insotita de : Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data sedintei de selectare a canditatilor, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul de stat (original, copie legalizata sau conform cu originalul);Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea II.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Informatii generale conform Formularului 4 din sectiunea II care contine date privind cifra de afaceri inregistrate in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprimate in lei.
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.2. Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita candidatilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010trebuie sa fie de minim4.785.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala a candidatului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre candidat si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006 ale art. 111 din HG nr. 925/2006 se aplica corespunzator.
In situatia in care un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularului nr. 5 din sectiunea II ? Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii, prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor)Candidatul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta unul sau mai multe contracte avand ca obiect principal prestarea de servicii similare cu cele ale prezentei proceduri de atribuire insotite de recomandareFormularului nr. 6 ? Declaratia privind numarul mediu al personalul angajat din ultimii 3 ani.1. Formularul nr. 9 - Declaratie privind Lista asociatilor si/sau subcontractatilor, completat de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? Candidatura trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.3. Candidatul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care candidatura sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului ? Formularul nr. 7.b. Curriculum vitae pentru fiecare expert ? Formularul nr. 8.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ANOFM nu poate angaja personal iar pentru a nu pune in pericol implementarea proiectului deja demarat si in vederea respectarii graficului de activitati, se impune achizitia de Servicii specializate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Selectare candidaturi se va face in conformitate cu documentatie de atribiure, criteriile de selectie, punctaj maxim acordat 100 puncte (vezi sect VI.3)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: conform sect. VI.3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2011 11:00
Locul: sediul central ANOFM , strada Avalansei nr 20-22, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti inputerniciti ai ofertantiilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Cont.inf.de la IV.12si IV.21, CRIT.DE SEL.Cifra de af.2008, 2009, 2010 intre 5000000 lei si 10000000lei(5p).Peste 10000000lei(10P).Calit.de part./subcontr.in cel putin un proi.finantat din fond.europene neramb.cu un benef.public sau privat care sa aiba ob.de activ.ocup.fortei de munca.(5p).Calit.de part./subcontr.in cel putin 2 proi.finan.din fond.europene neramb.cu un benef.public sau privat care sa aiba ca ob.de activ. ocup.fortei de munca(10p)Exp.prof.a echipei nominaliz.pentru realiz. contractului: manager cu exp.in cel putin 2 proi.finan.din fond.europene si consult.jur.cu exp.in cel putin 2 proi.finan.din fond.europene(40p)sau: manager cu exp.in cel putin 3 proi.finan.din fond.europene consult.jur.cu exp.in cel putin 3 proi.finan.din fond.europene(80p)CRIT.DE ATRIB.pret oferta si oferta tehn.: Identif. si prezent.etapelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale in implemen.proi., pentru obt.indicat.si rezult.asumate prin contractul de finan.(7p);Identif.si detalierea aspectelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale in cadrul analizei finan.a proi.(10p);Identif. si descrierea riscurilor care afecteaza realizarea obiectiv. proi.si prezentarea recomandarilor in vederea minimalizarii/eliminarii acestora(6p);Detalierea viziunii ofertantului asupra functiilor si responsabilitatilor managerului corelate cu specificul proi.finantat din FSE(7p);Prezentarea procedurilor de management, adaptate la specificul si nev.proiectului finan.din fond.europene (8 p);Prezent.activit., operat.si obiectiv.specifice fiec.dintre expertii cheie nominalizati in echipa de catre ofertant(8 p);Prezentarea instrumentelor de monitorizare tehnica (7 p);Prezentarea instrum.de monit.finan.(7p);Planific., succesiunea si dur.activit.si etapelor fiec.expert nominalizat in echipa de catre ofertant(5 p);Prezentarea modelelor de livrabilegenerate de desf.activit.planificate ale fiecarui expert contractat si nominalizat in echipa de catre ofertant(5 p).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta conform art 256^1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala:  Strada Avalansei nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213039831, Email:  [email protected], Fax:  0213039858, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer