Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe si Consultanta in relatii cu publicul pentru activitati specifice managerului de proiect in cadrul echipei de management pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta a


Anunt de participare numarul 125385/02.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Str. Avalansei nr. 20-22, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Capitan Vitejescu nr. 5, Sector 4, Bucuresti, Tel. 3039843, Email:  [email protected], Fax:  3039843, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe si Consultanta in relatii cu publicul pentru activitati specifice managerului de proiect in cadrul echipei de management pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul proiectului ANOFM si/sau unitatile subordonate, precum si in orice alta locatie pusa la dispozitie de catre contractant.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe si servicii de consultanta in relatii cu publicul pentru activitati specifice managerului de proiect in cadrul echipei de management pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO? (Contract de finantare - POSDRU/95/4.2/S/61654).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79416200-5-Servicii de consultanta in relatii cu publicul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe si servicii de consultanta in relatii cu publicul pentru activitati specifice managerului de proiect in cadrul echipei de management pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO? (Contract de finantare - POSDRU/95/4.2/S/61654) conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 411, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 5300 lei; garantie de buna executie a contractului in cuantum de 1% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui cfm art. 90 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect "Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO" POSDRU/95/4.2/61654
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declr priv. eligibilitateaDeclr priv. neincadrarea in prevederile art. 181Certificat de atestare fiscala, original sau copie cfm cu orig., valabil la data depunerii candidaturilor
Certificat priv. plata impozitelor locale, in original sau copie cfm cu orig, valabil la data depunerii candidaturilor
Declaratie priv. neincadrarea in sit. prevazute la art. 69 din OUG nr.34/2006
Declaratie priv. calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu candidatura/oferta independenta
Certificat constatator ONRC incl. adresa, obiectul activ. firm/PFA, pers autorizate/administratori, atestare ca nu este in faliment ori lichidare, original sau copie cfm cu orig valabil la data deschidere candidaturi; are in obiect activ urm coduri CAEN 7022: Activitati de consultanta pentru afaceri si management; 7021: Activitati de consultanta in relatii publice si comunicare; autorizarea societatii/PFA pentru desfasurarea activitatilor incadrate in clasele CAEN indicate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara - Formular Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Exp similara+ Prezentare contracte serv similare. Serviciile/Experienta similara se dovedesc/dovedeste prin:
-calitatea de partener/subcontractant in min.1 proiect/contract similar care are ca obiect activitati/prestarea de servicii specifice managerului de proiect finantat din fonduri europene postaderare cu un operator public sau privat.
-cal de partener/subcontractant in min 1 proiect/contract similar care are ca obiect activitati/prestarea de serv consultanta si management in domeniul relatiilor publice si al comunicarii finantat din fonduri europene postaderare cu un operator public sau privat.
Decl priv personalul de specialitate desemnat ca manager de proiect+CV+Declaratie exclusivitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cfm. Art. 1 Instruct 41/2011 AMPOSDRU- MMFPS, Art 188 (2) din OUG 34/2006, cerere finantare ? sect. manag proiectului (atasate la DA): Studii superioare lunga durata de specialitate in dom comunicarii;Vechime de minim 5 ani intr-o pozitie de management in domeniul comunicarii in cadrul SPO;Experienta in promovarea serviciilor SPO, in domeniul relatiilor publice si implicit, in relatia cu mass media;Experienta in conceperea, implementarea si monitorizarea strategiilor si campaniilor de comunicare adresate SPO;Experienta in pozitia de manager pe un proiect in domeniul comunicariicu finantare europeana ? minim 1 an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Conform NJ atasate, managerul proj a demisionat in 1.07. Pt a respecta contractul de finantare si a nu periclita implementarea se impune achizitia urgenta de servicii pt a asigura managem de proiect
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Cfm. docum. din Fisa de date achiz pct.V.4: Fact. 1 - Capac tehnica si profesionala - Exper. si competente expert- Manager Proiect - max 75 pct;Fact. 2 - Exper. similara - punctaj max 25 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: intelegere proj- 60 pt; stratg implem-40 pt
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 14:00
Locul: ANOFM, Str. Avalansei nr. 20-22, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, observatori UCVAP, conform reglementarilor legale in vigoare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO" POSDRU/95/4.2/S/61654
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta -cfm. art. 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Organizare si Resurse Umane din cadrul ANOFM
Adresa postala:  Str. Avalansei nr.20-22, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer