Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe, pentru Proiectul ? Oferta formativa imbunatatita pentru centre eficiente - OFFICE"(contract POSDRU/94/4.1/S/63817)


Anunt de participare numarul 130619/16.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei 20-22, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Dragan, sediul ANOFM, str. Avalansei 20-22, sector4, Tel. 0213039843, In atentia:  Manager Proiect , Dna Tudorita Bistreanu, Email:  [email protected], Fax:  0213039843, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe, pentru Proiectul ? Oferta formativa imbunatatita pentru centre eficiente - OFFICE"(contract POSDRU/94/4.1/S/63817)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul ANOFM, str.Avalansei 20-22, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta in managementul Proiectului ? Oferta formativa imbunatatita pentru centre eficiente - OFFICE (contract POSDRU/94/4.1/S/63817) si servicii conexe. Prestatorul de servicii va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din experti, cu experienta si competente dovedita, pentru perioada de derulare a contractului, in vederea coordonarii managementului proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
55120000-7-Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
63500000-4-Servicii de agentii de turism, de ghizi turistici si de asistenta turistica (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii de consultanta in managementul Proiectului ? Oferta formativa imbunatatita pentru centre eficiente - OFFICE (contract POSDRU/94/4.1/S/63817) si servicii conexe
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2011 pana la 31.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de partic. este de 20.000lei.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrum. de gar. emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul OFFICE este finantat din: Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) si din Bugetul de stat pe 2011, 2012 si 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de catre ANAF, valabil la data limita de depunere a candidaturilor, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul de stat (copie conform cu originalul), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data limita de depunere a candidaturilor (copie conform cu originalul), Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat constatator, in copie cf.cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii candidaturii (emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Informatii generale conform Formularului 5 din sectiunea II care contine date privind cifra de afaceri globala inregistrate in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), Cifra de afaceri globala a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei, Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.6 din Sectiunea II?Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii, prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor);Formularuli nr.7?Declaratia privind numarul mediu al personalul angajat din ultimii 3 ani;Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipei de nominalizate pentru realizarea contractului;Standarde: Certificat ISO 9001:2008 in domeniul similar obiectului contractului, copie cf.cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul va prezenta pentru expertii mentionati la cap V.4.3 din documentatia de atribuire: a. O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului ? Formularul nr. 8. b. Curriculum vitae pentru fiecare expert ? Formularul nr.9. Criteriul de selectie pentru Experienta Profesionala vezi sectiunea VI, "alte informatii" din prezentul anunt
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Candidatii care au indeplinit criteriile de calificare si au fost selectati prin aplicarea metodologiei de selectie, conform Cap. V din prezenta documentatie de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Proced.de lic.restransa se deruleaza in doua etape distincte: Et.I de depunere a candidaturii(selectie) si Et.II de depunere a of. financiar si tehnice in vederea atribuirii contractului, cf. art. 27-34 din H.G. nr. 1660/2006. METODOLOGIA DE SELECTIE (doar pentru Etapa I ? Exp. Profesionala) conf. Cap.VI din sect.I a Doc.de atribuire Autorit. contractanta intentioneaza sa selecteze un numar preconizat de 5 candidati in vederea transmiterii catre acestia a invitatiei de participare la etapa de ofertare (Etapa a II-a). Autoritatea contractanta va acorda punctaje candidaturilor depuse, aplicand urmatoarea metodologie: Detalierea punctajelor: 1.Crit.de selectie utilizat: Exp. Prof.a a echipei nominalizate pentru realizarea contr.? punctaj maxim?100 puncte. Pt. expertii cheie 1?6 autorit.contractanta a solicitat ca cerinta minima de calificare dovedirea participarii acestora in minim 1 proiect cu finantare europeana. Candidatii care vor demonstra participarea acestora in mai mult de 1 proiect cu finantare europeana vor primi urmatoarele punctaje: Expert cheie 1 Particip.in 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte Expert cheie 1 Particip.in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 20 puncte Expert cheie 2 Particip.in 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte Expert cheie 2 Particip.in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 20 puncte Expert cheie 3 Particip.in 2 proiecte cu finantare europeana 5 puncte Expert cheie 3 Particip.in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte Expert cheie 4 Particip.in 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte Expert cheie 4 Participarea in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 20 puncte Expert cheie 5 Participarea in 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte Expert cheie 5 Particip.in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 20 puncte Expert cheie 6 Particip.in 2 proiecte cu finantare europeana 5 puncte 3.12 Expert cheie 6 Particip.in mai mult de 2 proiecte cu finantare europeana 10 puncte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos 6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, conform art.256 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM, Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala:  str. Avalansei 20-22, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021.303.98.31, Email:  [email protected], Fax:  021.303.98.38
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer