Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe pentru implementarea Proiectului nr. 91816 ,,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad? finantat prin P.O.S.D.R


Anunt de participare numarul 140694/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arad
Adresa postala: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Localitatea: Arad, Cod postal: 310181, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Bogdan, Tel. +40 257211791, In atentia: Nila Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 257214311, Adresa internet (URL): www.arad.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe pentru implementarea Proiectului nr. 91816 , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad? finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul AJOFM Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se va asigura planificarea, organizarea si conducerea activitatilor si resurselor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a obiectivelor/activitatilor Proiectului nr. 91816 , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad? finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.? cu respectarea cerintelor cuprinse in documentatia de atribuire, Cererea si contractul de finantare si in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe pentru implementarea Proiectului nr. 91816 , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad? finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.? constand in asigurarea in principal a urmat. categ. de servicii:
- nominalizarea membrilor in echipa de proiect pt. pozitiile de: manager proiect, responsabil financiar, asistent manager si consilier juridic/avocat;
- planificarea, organiz., conducerea, coordonarea si controlul activit. si resurselor necesare pt. indepl. obiectivelor proiectului in limitele de timp si de buget stabilite;
- elab. planului de management al proiectului;
- monitorizarea progresului global al proiectului in conformitate cu planul si bugetul aprobat;
- asigurarea managementului financiar al proiectului;
- asigurarea legalitatii in implementareaactivitatilor din proiect;
- orice alte categorii de servicii prevazute in Caietul de sarcini, anexa la prezenta doc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 425, 806.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip. este de 28.516, 12 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii anuntului de participare; se va constitui prin virament bancar/instr. de garantare/ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca.Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a of.Contul de garantii RO17TREZ0215005XXX006648 - Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. 925/2006 coroborat cu art. 17 din H.G. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de part.(in cazulconstituiri printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari), se va anexa in SEAP in fotocopie, urmand ca originalul (cf art. 5(2) din Ordinul 509/2011)sa se depuna la sediul aut.contr. pana la data deschiderii ofertelor.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., instr. de garantare tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 5.205, 80 lei. 5% din val. contr., fara TVA, integral (in max. 3 zile de la semn. contr.) printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din HG 925/2006, actualizata si a H.G. nr. 1045/2011.Instr. tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia se restituie de catre AC, cf. art. 92, alin. 2 din H.G. 925/2006, actualizata, in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arad nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare nerambursabila (FSE)- Proiect finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.- Contributia proprie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va face in termen de 30 zile de la emitere, dar dupa data de 24 ale lunii in care se efectueaza plata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.
In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1. Horia Ocolicean - Presedintele Comisiei de evaluare2. Ioan Fodor- Membru al Comisiei de evaluare3. Balas Danut - Membru al Comisiei de evaluare4. Alexandru Iercosan - Membru al Comisiei de evaluare5. Liliana Bogdan - Membru al Comisiei de evaluare6. Roxana Petrica- Membru supleant in Comisia de evaluare7. MihaelaNila - Membru supleant in Comisia de evaluare8. Ladislau Albert ? Director Executiv
9. Personal cu functie de decizie: Horia Ocolicean, Mihaela Nila, Ioan Fodor, Luminita Pasca, Teodor Sarac, Danut Balas, Alexandru Iercosan, Roxana Petrica, Catalin Halmagean.
Mod de dovedire:
1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1 (Declaratie privind 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in original;
In cazul unei asocieri formularele se vor depune de fiecare asociat in parte.
2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
In cazul unei asocieri certificatul se va depune de fiecare asociat in parte.
3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
In cazul unei asocieri documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.
Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se va solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
Mod de dovedire:
Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006); Formularul nr. 1 (Declaratie privind 180 din OUG nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006) - in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
4.) Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).
Mod de dovedire:
Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire, inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN 7022 (Rev. 2) Activitati de consultanta pentru afaceri si management.
Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 7022 (Rev. 2) - Activitati de consultanta pentru afaceri si management sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.
Mod de dovedire:
Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 2.000.000 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.
In cazul unor ofertanti din categoria IMM, cu aplicarea prev. art. 16 din Legea nr. 346/2004 cerinta se va considera indeplinita si in cazul unei cifre de afaceri in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.
2. In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare documente/certificate care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai prestat servicii similare (servicii de management ale proiectelor finantate prin fonduri structurale).Nota: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul ecconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Se va depune Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate):
a) Manager de proiect cu:
- experienta profesionala de minim 5 ani in specialitatea studiilor
- minim 1 an experienta ca manager de proiect- minim 1 an experienta in domeniul achizitiilor publice (prezentand orice documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei privind experienta specifica declarata)
se vor atasa spre certificare:
- diploma de studii universitare economice sau juridice ? in copie;
- certificat de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent ? in copie;
- certificat de expert achizitii publice recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent ? in copie;
- diploma/certificat de participare la curs de utilizare SEAP pentru autoritati contractante ? in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr.
b) Responsabil financiar cu experienta profesionala relevanta in domeniu de minim 5 ani si membru activ al CECCAR, se vor atasa spre certificare:
- diploma de studii universitare economice ? in copie;
- carnet de membru al CECCAR cu mentiunea ?activ? cu termen de valabilitate la zi la data depunerii ofertei - in copie;
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala in termen de valabilitate - in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original.
c) Asistent manager, absolvent studii superioare economice, juridice, tehnice sau in alte domenii relevante pentru obiectivele si scopurile proiectului cu:
- experienta profesionala generala de minim 5 ani si in profesie de minim 2 ani, - minim 1 an experienta in domeniul achizitiilor publice (prezentand orice documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei privind experienta specifica declarata)Se vor atasa spre certificare:
- diploma de studii universitare ? in copie;
- certificat de expert achizitii publice recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent ? in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original.
d) Consilier juridic/avocat, definitiv si sa fie membru al unei asociatii profesionale a Consilierilor juridici/membru al unei asociatii profesionale (barou), cu:
- experienta profesionala de minim 5 ani;
- expertiza in domeniul dreptului civil, dreptului comercial, dreptului muncii (urmare a consultantei acordata beneficiarilor publici sau privati);
- experienta relevanta in domeniul achizitiilor publice prezentand orice documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei privind experienta specifica declarata
Se vor atasa spre certificare:
- diploma de studii superioare juridice? in copie;
- orice act care sa certifica calitatea sa de consilier/avocatdefinitiv, membru al unei asociatii profesionale? in copie;
- certificat de expert achizitii publice recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent ? in copie;
- C.V. ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Form.nr. 20 -
Nota:
1. Ofertantii vor nominaliza persoane distincte si nu vor putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu acordul prealabil al autoritatii contractante.
2. Experienta profesionala a expertilor propusi pentru indeplinirea in bune conditii a contractului se va demonstra prin prezentarea oricaror documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei privind experienta specifica declarata. Ofertantului potential castigator al contractului, i se va impune prezentarea (pe langa informatiile precizate in CV) recomandarilor emise de beneficiari care sa cuprinda numele persoanei recomandate, titlul sau codificarea proiectului si sursa de finantare (acolo unde este cazul), pozitia expertului, perioada de timp, tipul serviciilor prestate (in scopul certificarii eperientei specifice solicitata/impusa).
3. Atributiile specifice ce vor reveni membrilor echipei de management sunt detaliate in cuprinsul Caietului de sarcini.
3.) In cazul sustinerii tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
4.) Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. Prev. art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor criterii de calific. Pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.
Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contr. si subcontractantul acestuia cf. contr. de subcontractare si prev. DA. (Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora)
Anterior semnarii contr., op. declarat castigator i se va solicita sa prez. acordul de subcontractare din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.) precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prez. in lb. romana sau, daca sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dp. acestea.
5.) Dc. oferta este dep. de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere dep. cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.
Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emise pentru cod 7022 (Rev. 2) Activitati de consultanta pentru afaceri si management - in copie.
Nota:
In conformitate cu prevederile art. 193 din OUG 34/2006, actualizata, in cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat, acesta va putea prezenta acte doveditoare privnd implementarea Sistemului propriu de asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
388/23.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene - (FSE)- Proiect finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
1. Dc. se depun doua/mai multe oferte cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul ofertelor depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin dep. de catre of. aflati in aceasta sit. a unor noi prop. finan. in plic inchis.2. Of. care se incadreaza in. categ. IMM (tb. sa prez. doc. cf. L. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constit. garantiei de particip., de bn. executie si la indepl. cerintei ref. la cifra de afaceri (Form. nr. 10).3. Pt. demonstr. indepl. criteriilor de calific. si selectie, of. are dr. (art. 11 din H.G. 925/2006, actualizata) sa prez. initial doar o decl. pe proprie raspund. (cf. Form. nr. 5), semnata de reprez. sau legal, prin care conf. ca indepl. cerintele de calific. astfel cum sunt solicitate in DA. Decl. va fi insotita de o anexa (cf. Anexei la Form. 5) in care of. va mentiona succint, dar precis, modul concret de indepl. a respectivelor cerinte.Orice neconcordanta fata de doc.dep.si datele furnizate in decl. atrage excluderea de la procedura. In cazul omiterii ment. in cadrul anexei a anumitor doc.si care nu au fost prez.in cadrul ofertei, AC are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia.4. Exista posib. prelungirii duratei contr., peste per. de 16 luni calc.de la data semn.contr., in sit.in care este neces.prelungirea per.de implem.a proiectului, aceasta prelungire neimplicand insa o modific. a pretului contr., aspect adus la cunostinta op. ec. si care nu va putea fi ulterior imputat AC.5. Pentru serv.prestate vor fi emise facturi detaliate (factura fiind insotita de raport de activitate lunar, si proces verbal de receptie servicii), pana la data de 24 a lunii curente pentru serviciile prestate in luna anterioara. Factura va mentiona, in afara de numele achizitorului, denumirea Proiectului.6. Cu privire la documentele impuse de AC ca a fi prezentate ? in original ? se va cons.indeplinita cerinta prin prezentarea acestor inscrisuri in fotocopiere a orig.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata intr-un drept/interes legitim printr-un act al AC, prin incalcarea dispoz.legale in materia achizitiilor publice poate sesiza CNSC cf.art. 256 indice 2 lit. a din O.U.G. 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ? Compartimenul Juridic si Relatii cu Publicul
Adresa postala: Arad, str. Calugareni, nr. 1 A, Localitatea: Arad, Cod postal: 310181, Romania, Tel. +40 257211230, Email: [email protected], Fax: +40 214311, Adresa internet (URL): www.arad.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer