Licitatie Publica - Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
Anunt de participare numarul 138457/29.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oana OROSAN, Tel. +40 0372111573, In atentia: Florin Puscau, Director General, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, sediile institutiei.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013? finantat prin programul de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
Lot nr.1 - Consultant principal 1 - coordonator
Lot nr.2 - Consultant principal 2
Lot nr.3 - Consultant principal 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul dezvoltare teritoriala si urbanism
Valoarea estimata fara TVA: 805, 443.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Contul in care se poate vira garantia de participare este RO03TREZ7005005XXX004475 deschis Trezoreria Municipiului Bucuresti, CUI 26369185. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este stabilit in anexa B. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conf. prev. art.278^1 din OUG 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular 01, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular 04; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular 02. Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c) si d); 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular 05, toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Eduard Hellvig ? Ministru; Marcel Ioan BOLOS, Secretar de Stat;Valentin Trifan - Secretar General Adjunct; Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica);Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa);Gabriel Florin Puscau-Director General (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ);Anca Ileana Ginavar ? Director general(Directia Generala Dezvoltare Teritoriala);Lucian Alistar - Consilier (Directia Generala Achizitii Publice); 5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de elaborare de studii). Certificatul se va prezenta in original/copie conform cu originalul/copie legalizata. 2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie conform cu originalul/copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul, care a prezentat documentul/documentele solicitate in copie conform cu originalul, este obligat sa le prezinte in original.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor solicitate ofertantul va prezenta certificate/diplome/documente corespunzatoare care sa confirme experienta profesionala indicata. Daca aceste documente sunt emise in alta limba decat romana sau engleza, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Se va lua in considerare si experienta dobandita prin participarea in proiecte realizate de echipe multidisciplinare.Atestatul de certificare a cunoasterii unei limbi straine trebuie emis de un organism acreditat. Ofertantii care doresc sa faca dovada cunoasterii limbii straine prin demonstrarea absolvirii unui program educational, de scurta sau lunga durata, unde limba de predare este limba engleza, sau franceza, vor transmite copia diplomei de absolvire a programului educational parcurs.
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Expertul propus de ofertant si CV-ul acestuia pentru fiecare lot in parte.
Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei asociatilor si subcontractorilor (daca este cazul).
Pentru lot nr. 1 - un expert care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
·Calificari si competente in domeniile urbanismului, amenajarii teritoriului, arhitecturii, demonstrate prin absolvirea unor programe de invatamant echivalentul studiilor de licenta, sau de masterat;
·Competente in managementul proiectelor demonstrate prin absolvirea de cursuri de scurta, sau lunga durata care au inclus in curicula de invatamant module de formare pe tematica mentionata;
·Competente in domeniul planificarii strategice demonstrate prin absolvirea unor programe de formare de scurta sau lunga durata in domeniile planificarii strategice, managementului urban, sau dezvoltarii urbane;·participarea in cel putin unproiect care a avut ca obiect elaborarea de strategii de dezvoltare, sau documentatie de amenajarea teritoriului pentru un judet, sau o documentatie de urbanism pentru un oras resedinta de judet;
Pentru lotul 1 - expertul indicat mai sus se solicita deasemenea: · Participarea in cel putin un proiecte de cercetare in domeniul amenajarii teritoriului si urbanismului initiate de un organism acreditat de cercetare;
·Realizarea si publicarea a cel putin 1 articol in reviste de profil din domeniile amenajarii teritoriului, urbanismului, planificarii strategice, sau cel putin o carte de specialitate relevanta domeniului amenajarii teritoriale si urbanismului;
·Cunostinte de limba engleza, sau franceza demonstrate prin absolvirea unor programe educationale unde limba de predare este franceza, sau engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare este franceza, sau engleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii franceze, sau engleze.
Pentru fiecare expert solicitat atat pentru lotul nr. 1, lotul nr. 2 si lotul nr. 3 se va prezenta o declaratie de disponibilitate semnata de fiecare expert, conform careia acesta este disponibil pe intreaga perioada de executie a proiectului pentru realizarea activitatilor prevazute, indiferent de numarul de zile lucratoare prevazute pe expert si/sau perioada in care acesta isi desfasoara activitatile atribuite.
Pentru lotul nr. 2 - se solicita un expert care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
·Competente in domeniul amenajarii teritoriale si urbanismului demonstrate prin absolvirea unui program superior de invatamant, echivalentul studiilor de licenta, in domeniul urbanismului, sau arhitecturii;
·Competente in realizarea de reprezentari grafice si cartografice in format electronic demonstrata prin absolvirea unor cursuri de specializare, sau a unor module de formare ca parte a unui curs, in domeniile amenajarii teritoriului, urbanismului, geografiei, care au cuprins in curicula educationala module de instruire privind realizarea de reprezentari grafice si cartografice;
·Competente in redactarea de materiale publicistice demonstrate prin publicarea unui articol intr-o revista de specialitate relevanta domeniului amenajarii teritoriului, urbanismului, sau geografiei;
Pentru lotul nr. 2 - se solicita pentru expertul propus deasemenea:
·Cunostinte de limba engleza, sau franceza demonstrate prin participarea la cursuri unde limba de predare este franceza, sau engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare este franceza, sau engleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunoasterea la nivel satisfacator a limbii franceze, sau engleze;
·realizarea a unei strategii de dezvoltare, sau a unui plan de dezvoltare, sau a unei documentatii de urbanism pentru orase resedinta de judet, sau a unei documentatii de amenajarea teritoriului pentru un judet;
Pentru lotul nr. 2 - se solicita pentru expertul propus deasemenea:
·Participarea in procesul de fundamentare a unor planuri si strategii de dezvoltare la nivel national, sau local, sau prin participarea in proiecte de cercetare(initiate de o universitate, institut de cercetare, sau organism acreditat de cercetare) unde au fost utilizate metode cantitative de prelucrare si analiza a datelor;
Pentru lotul nr. 3 - se solicita un expert care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime:
·Competente in domeniul economiei demonstrate prin absolvirea unui program superior de invatamant, echivalentul studiilor de licenta, in domeniul stiintelor economice.
·Cunoasterea limbii engleze demonstrata prin detinerea unui atestat care sa certifice detinerea abilitatilor lingvistice la un nivel satisfacator(minim nivelul B2 conform Cadrului European Comun de Referinta pentru limbi straine).
·Competente in planificare strategica demonstrata prin coordonarea unui proiect care a avut drept scop elaborarea unei strategii nationale, sau pentru un judet, sau pentru un oras resedinta de judet.
Pentru lotul nr. 3 - se solicita pentru expertul propus deasemenea:
· Derularea unui contract de prestari servicii care a avut drept scop realizarea de analize ale unuia, sau mai multe din sectoarele economice de activitate si unde beneficiarul contractului este o institutie publica.
·Experienta in redactarea de materiale publicistice in domeniul economiei demonstrata prin publicarea unui articol intr-o revista de specialitate relevanta domeniului economiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Str. Apolodor nr. 17, latura nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea scrisa si o copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational de Asistenta Tehnica 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. 4.Fiecare asociat va prezenta si o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 03.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 09:26