Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in constructii si dirigentie de santier


Anunt de participare (utilitati) numarul 30749/03.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA ROMANA DE AVIATIE ROMAVIA R.A.
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Punct(e) de contact: DAN SASU, Tel.316 9961, 3169962, Email: [email protected], [email protected], Fax: 316 9957, 3169962
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta in constructii si dirigentie de santier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: oras Otopeni, judet Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile se vor presta in conformitate cu prevederile "CARTII DIRIGITELUI DE SNATIER" aprobata prin Ordinul MLPAT nr.74/N/05.05.1997, pe baza proiectelor tehnic si DDE intocmite pentru Hangar intretinere aeronave cu facilitati tehnice si operationale si Contractului de lucrari semnat pentru realizarea obiectivului respectiv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231520-8 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in constructii si dirigentie de santier
Valoarea estimata fara TVA: 75USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 2.500 RON valabila 30 zile de la data deschiderii ofertelor si garantie de buna executie in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bancare si surse proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181, calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: prezentare formulare nr. 12A, 12B, 12C;Prezentare certificat constatator emis de ORC;Persoane juridice straine: prrezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din pdv profesional; prezentare certificat atestare fiscala si privind plata impozitelor si taxelor locale valabile la 31, 07.2007.
Persoane juridice straine: cvazier fiscal valabil la data depunerii ofertei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - prezentare Formular nr.3 cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minimum 850.000 RON (cca. 250.000 euro); bilant contabil sau extrase din blantul la 31.12.2006, vizat si inrregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista princpalelor contracte de servici derulate in ultimii 3 ani - Formular nr. 12E cu recomandari din partea beneficiarilor (cel putin unul) cu derularea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu o valoare mai mare sau egala cu 127.500 RON (cca 37.500 euro), pentru servici similare;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular nr. 12I;
Certificat ISO seria 9000 sau similar;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DS1 - RMV
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, lacasieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030083, Romania, Tel.4021 310 4641, Email: [email protected], Fax: 4021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050082, Romania, Tel.4021 319 5180, Fax: 4021 319 1674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu reglementarile legale privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania romana de aviatie ROMAVIA RA
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Tel.4021 316 9961, Email: [email protected], Fax: 4021 316 9957, Adresa internet (URL): www.romavia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer