Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul cercetarii si dezvoltarii in cadrul proiectului de cooperare interregionala RURALAND ? actori ai dezvoltarii rurale - organizarea transferului de bune practici in judetul Salaj
Anunt de participare numarul 105226/04.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul cercetarii si dezvoltarii in cadrul proiectului de cooperare interregionalaRURALAND ? actori ai dezvoltarii rurale - organizarea transferului de bune practici in judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, sediul Autoritatii Contractante si locatiile enuntate de Autoritatea Contractanta conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul cercetarii si dezvoltarii in cadrul proiectului de cooperare interregionalaRURALAND ? actori ai dezvoltarii rurale, finantat prin Programul Operational Interreg IVC, pentru realizarea operationala a procesului de transfer de bune practici si garantarea realizarii acestuia si atingerii obiectivelor proiectului (la nivel operational si strategic) prin asistarea beneficiarului pe parcursul procesului de transfer si elaborarea de analize/sinteze/studii si a unor planuri de actiune (studii de transferabilitate) care sa favorizeze organizarea transferului de bune practici in judetul Salaj si emergenta ulterioara a acestora ca viitoare proiecte inovatoare de dezvoltare rurala in programul judetean de dezvoltare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de Servicii de consultanta in domeniul cercetarii si dezvoltarii in cadrul proiectului de cooperare interregionalaRURALAND ? actori ai dezvoltarii rurale, finantat prin Programul Operational Interreg IVC, pentru realizarea operationala a procesului de transfer de bune practici si garantarea realizarii acestuia si atingerii obiectivelor proiectului (la nivel operational si strategic) prin asistarea beneficiarului pe parcursul procesului de transfer si elaborarea de analize/sinteze/studii si a unor planuri de actiune (studii de transferabilitate) care sa favorizeze organizarea transferului de bune practici in judetul Salaj si emergenta ulterioara a acestora ca viitoare proiecte inovatoare de dezvoltare rurala in programul judetean de dezvoltare
Serviciile pentru care se acorda consultanta sunt urmatoarele:
- asistarea beneficiarului pe parcursul procesului de transfer si elaborarea de analize / sinteze / studii si a unor planuri de actiune (studii de transferabilitate) care sa favorizeze organizarea transferului de bune practici in judetul Salaj si emergenta ulterioara a acestora ca viitoare proiecte inovatoare de dezvoltare rurala in programul judetean de dezvoltare
Valoarea estimata fara TVA: 21, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1700 lei / 400 euro. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul localFonduri comunitare - Programul Operational INTERREG IVC
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie
Cerintele de calificare sunt conforme cu cele din fisa de date din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate, Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 ani, Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si atributiile acestora.
Declaratie privind echipamente tehnice
Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti.
Lista cu experienta similara
Ofertantul va prezenta o Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.Cerintele de calificare sunt conforme cu cele din fisa de date din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal obligatoriu solicitat: 1 expert metodologic, 1 expert tematic in sectorul Competitivitate si investitii in mediul rural.Se va prezenta minim un contract de servicii de consultanta care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor prezentate in Caietul de sarciniValoarea contractului / contractelor (cumulata) sa fie minim: 85.000 lei + TVA / 20.000 euro + TVASe vor prezenta: copia contractului, recomandaredin partea beneficiarului in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
77/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational INTERREG IVC
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel. 0260/613850, Fax: 0040-260-611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. 0260-614120, Email: [email protected], Fax: 0260-661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 13:31