Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii de personal si analiza organizationala


Anunt de participare numarul 146810/25.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Adresa postala: str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Punct(e) de contact: Bordeanu Elena, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): www.asfromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate administrativ autonoma
Activitate (activitati)
Altele: reglementarea si supravegherea pietei de capital, a asigurarilor si pensiilor private
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul evaluarii de personal si analiza organizationala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile ce urmeaza a se achizitiona:
1. componenta organizationala in care se vor identifica modalitatile de optimizare si eficientizare a structurii organizationale a ASF.
2. componenta de evaluare a persoanlului prin care se va defini pachetul de evaluare si se va desfasura procesul propriu zis de evaluare a personalului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca obiect serviciile de consultanta in domeniul analizei organizationale si a evaluarii unui numar de 205 persoane cu functie de conducere.
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantulul garantiei de participare este de 10800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. Contrul ASF este: RO83TREZ7005025XXX007370 deschis la ATCPMB. In cazul prezentarii garantiei sub forma de scrisoare bancara se va utiliza Formularul 8. Pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii anuntului de participare, la cursul de schimb al BNR. Intrucat procedura este online dovada constituirii garantiei de participare se va incarca pe SEAP, iar documentul original se va transmite la registratura ASF din str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Bucuresti, pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA - Formularul 9. Modalitatea de constituire a garantiei este in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget propriu. Modalitatea de plata: OP in conformitate cu OUG 34/2009 privind rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar - bancare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare pe procedura cu oferta independenta - Formularul 1.
2. Declaratie privind eligibilitatea din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 2.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 3.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 4.
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Dan Radu Rusanu - presedinte, Calin Georgel - Secretar General, Nicoleta Melania Grecu - Director Directia Juridica, Vasile Muresan - Director DRU, Victor Ion Tartacuta - Director Directia Juridica, Bogdan Frincu - sef Serv. Gestiuni si Achizitii, Raluca Florentina Ana Dobre - sef Serv. Avizare Achizitii, Laurentiu Munteanu - sef Serv. Evaluare si Formare Profesionala, Elena Bordeanu - inspector de specialitate Serv. Achizitii si Gestiuni. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original / copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2010 - 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.080.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 5 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.Documentele care pot proba nivelul cifrei de afaceri pot fi: bilanturi contabile din care sa rezulte cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara.Pentru calculul cifrei de afaceri exprimata in alta valuta se va utiliza cursul mediu anual leu / alta valuta comunicat de BNR, respectiv: anul 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010 - 1 euro= 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi prezentate explicit in Fisa de informatii generale.Nota: documentele prezentate de operatorii economici straini vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani continand valori, perioada de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Prezentarea unui document / contract / proces verbal de receptie sau a mai multor documente / contracte ? procese verbale de receptie prin care sa se confirme prestarea serviciilor similare cu obiectul contractului si a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a viitorului contract, respectiv suma de 540.000 lei, fara TVA. Prin experienta similara se intelege servicii de consultanta pentru evaluarea de personal si analiza organizationala.
Declaratia privind personalul de care dispune operatorul economic prin care sa demonstreze ca poate presta serviciile specificate in caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal:
- managerul de proiect;
- asistent manager de proiect;
- expert in resurse umane;
- expert in analiza organizationala;
- expert in servicii financiare.Pentru personalul implicat in derularea contractului se vor prezenta CV-urile semnate de titulari, datate, insotite de documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Documentele suportdin care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini:
- fise de post, contracte individuale de munca, recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului sau de catre prestatorul serviciului, contracte de prestari servicii/contracte de colaborare, orice alte documente relevante prin care se face dovada experientei / cerintei solicitate;
- documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru indeplinirea contractului de servicii: diplome privind specializarea personalului;
- certificate de atestare profesionala / legitimatii aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau in lipsa acestora, declaratii din partea expertului privind experienta/ certificarile detinute insotite de dovada respectivei certificari.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se prezinta declaratia de diponibilitate, semnata de titular.
Managerul de proiect
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Experienta profesionala generala de min. 5 ani;
?Diploma / certificare profesionala care sa ateste cunostintele detinute in domeniul managementului de proiect eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national/international;?Experienta specifica: - participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare dar nu identice celor ce fac obiectul prezentei procedurii; - detinerea experientei ca manager de proiect.
?Experienta similara relevanta va trebui dovedita prin recomandare emisa de beneficiar sau de catre prestatorul serviciilor.
Asistent manager de proiect
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Experienta profesionala generala de min. 3 ani;
?Diploma / certificare profesionala care sa ateste cunostintele detinute in domeniul managementului de proiect eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national/international;?Experienta profesionala generala va trebui dovedita prin recomandare emisa de beneficiar sau de catre prestatorul serviciilor.
Expert in resurse umane
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Experienta profesionala generala de min. 5 ani;
?Experienta profesionala specifica in domeniul managementului resurselor umane, evaluarii profesionale si legislatiei muncii de min. 3 ani, prin cumul al perioadelor domeniilor mentionate.
?Experienta similara relevanta va trebui dovedita prin recomandare emisa de beneficiar sau de catre prestatorul serviciilor.
Expert in analiza organizationala
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Experienta profesionala generala de min. 5 ani;
?Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect / program similar;
?Experienta similara relevanta va trebui dovedita prin recomandare emisa de beneficiar sau de catre prestatorul serviciilor.
Expert in servicii financiare
?Studii superioare finalizate prin diploma de licenta;
?Experienta profesionala generala de min. 5 ani;
?Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect / program din domeniul aferent obiectului contractului, respectiv servicii de evaluare de personal si analiza organizationala.
?Experienta similara relevanta va trebui dovedita prin recomandare emisa de beneficiar sau de catre prestatorul serviciilor.
Lista cu subcontractantii si partile din contract subcontractate.
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta Formularul 6. Documentele / contractele/ procesele verbale de receptie prezentate trebuie sa contina mentiunea "conform cu originalul". Pentru calculul echivalentei, se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se va prezenta Formularul 10.Se vor prezenta CV-urile semnate de titulari, datate, insotite de documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei. Documentele suportdin care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini: - fise de post, contracte individuale de munca, recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului sau de catre prestatorul serviciului, contracte de prestari servicii/contracte de colaborare, orice alte documente relevante prin care se face dovada experientei / cerintei solicitate;
- documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru indeplinirea contractului de servicii: diplome privind specializarea personalului;
- certificate de atestare profesionala / legitimatii aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau in lipsa acestora, declaratii din partea expertului privind experienta/ certificarile detinute insotite de dovada respectivei certificari.Se prezinta Formularul 13 - declaratia de disponibilitate (in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului).A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2Se va prezenta Formularul 12. Lista cu subcontractantii va cuprinde specializarea fiecaruia confirmata prin semnarea formularului de catre fiecare subcontractant in parte.Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standardele europene sau nationale care sa ateste faptul ca ofertantul are implementat un sistem de asigurare a managementului calitatii in domeniul care constituie obiectul prezentei proceduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Competente identificate ce urmeaza a fi evaluate si care sunt relevante pentru scopul si obiectivele proiectului
5%
5
Descriere: Se vor contabiliza toate competentele esentiale relevante si justificate ce urmeaza a fi evaluate, in vederea atingerii obiectivelor si a rezultatelor proiectului, analizate de ofertant in propunerea tehnica.
3.
Instrumente / tehnici / metode care vor fi utilizate in cadrul sesiunilor de evaluare a personalului
5%
5
Descriere: Se vor contabiliza toate instrumentele / tehnicile / metodele relevante si justificate ce urmeaza a fi aplicate in procesul de evaluare a personalului in vederea atingerii obiectivelor si a rezultatelor proiectului, analizate de ofertant in propunerea tehnica.
4.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor relevante care pot afecta executia contractului
15%
15
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica (cu exceptia riscurilor de forta majora).
5.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
20%
20
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile de reducere / eliminare a riscurilor privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta care sunt considerante relevante.
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaj egal: daca doua sau mai multe oferte se vor clasa pe primul loc cu punctaj egal, departajarea se va aface in functie de pretul ofertei. Va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai mic. Daca si pretul va fi egal, departajarea se va face dupa criteriile tehnice in ordinea descrescatoare a importantei lor (de la criteriul 5 catre criteriul tehnic 4, 3, 2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Adresa postala: str. Amiral Constantin Balescu nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): www.asfromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2013 19:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer