Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii proiectelor aferente Axei Prioritare 3 ? Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul a
Anunt de participare numarul 133882/13.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA VOICU, Tel. +4 0213114136, In atentia: Adina Moga, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul evaluarii proiectelor aferente Axei Prioritare 3 ? Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor si Operatiunea 3.3.2 - Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii electronice pentru afaceri ? apelul 2 de proiecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acestui contract este sa furnizeze asistenta Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale pentru Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) in procesul de evaluare al proiectelor depuse in cadrul Axei prioritare 3 Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor si Operatiunea 3.3.2 - Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii electronice pentru afaceri ?i in subsidiar realizare modul aplicatie informatica destinata sustinerii activitatii de evaluarea a proiectelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
72212941-7-Servicii de dezvoltare de software pentru crearea de modele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluarea a aproximativ 1200 de proiecte aferente DMI 3.3
Valoarea estimata fara TVA: 4, 610, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part se va cons sub forma Scris de gar banc sau instr de gar emis de o soc de asig cf art. 86/HG 925/2006, in orig pet suma de 77.400 lei. Aut Contr isi rez dr de a resp Scris de Gar Bancara in urma verif ef de aut bancare rom Valab scrisorii de garantie pentru participare va fi egala cu cel pu?in cu perioada de valabilitate a ofertei de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Of care nu sunt insotite de dov const gar pt part vor fi resp ca inacc. Aut Contr are dr de a retine gar pentru part, of pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: isi retr of in per de valab a ac;of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a of, dar nu mai tz de 5 zile de la semn contr de catre ambele parti;c)of sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr de achizitie publ in per de valab a of.In cazul in care of se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute de art. 87 din HG nr. 925/2006. In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de part in rap cu val est a contr, cf celor prev de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ult este de 5 % din valoarea contractului fara TVA garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara V Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit pers a of, decl priv neinc in prev art.181 din OUG 34/2006, cert de part cu of ind cf Ord nr. 314/2010, Pers cu func de dec din aut contr in ceea ce priv org, der si fin proc: Razvan Mustea ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir gen adj, Adina Moga dir gen, form 4 Certifi priv imp si taxele loc elib de Dir de imp taxe loc din care sa rei sit oblig exig in luna ant, in care se dep of si ca nu are dat sc in luna ant dep of;Cert de at fis elib de Ad Fin Pub pt obl de pl catre bug din care sa rei sit obl exig in luna ant, in care se dep of si ca nu are dat sc in luna ant dep of (orig sau copie cf cu orig) pers jur str vor prez doc edif pt dov elig Pt of ner se vor apl prev art. 182 din OUG 34/2006 in orig sau copie cf cu orig, insde trad aut in lb rom.Of care a dep in nume pr un pr de fin prin POS CCE Axa III este excl de la proc de atrib.of va compl si semna o decl pe pr rasp ca nu a dep in nume pr un pr de fin prin POS CCE Axa III sau nu a part la elab unui pr dep de terti pentru fin prin POS CCE Axa III Cert const emis de of reg com de pe langa Trib de care ap op emis cu max 30 de zile inainte de dep of , din care sa rez: ? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau incapacitate de plata)In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3, care sa fie de min. 4.200.000 LEI.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea. Se va ment curs lei/eur avut in vd pt calc echiv, resp se va ind curs mediu an lei/val cum de BNR/BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Prezentarea listei exper?ilor cheie. Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contr.Se sol o echipa de cel putin 16 specialisti, dupa cum urmeaza: - cel putin 9 sp in dom TIC, avind urmatorul profil: o studii superioare de lunga durata in domeniul TIC o minim 2 ani experienta in implementarea de proiecte TIC implicand software, hardware si comunicatii - cel putin 4 specialisti ? auditori financiari, consultanti financiari sau experti contabili, avand urmatorul profil: o studii superioare de lunga durata in domeniul financiar-contabil o experienta in domeniul financiar-contabil sau audit de minim 2 ani o autorizatie CAFR, acordata de un organism acreditat (doar pentru auditori) - cel putin 3 experti in achizitii publice, avand urmatorul profil: o studii superioare de lunga durata exp in dom achizitiilor publice de min 2 ani. In cazul unei asocieri, capac tehnsi/sau prof se dem pe as in ans
Capabilitatea ofertantului de a oferi servicii de mentenanta si service la sediul beneficiarului in perioada de garantie a echipamentelor solicitate in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 12:00
Locul: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Mb com de ev, pers imp de catre firm part la pr in bz imp nom semn de catre adm/rep leg al soc si a copie dupa BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional Sectorial ?Cre?terea Competitivita?ii Economice? ? Axa Prioritara V Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEDR)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sunt cele prevazute la art. 256 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 14, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +4 0213114119, Email: [email protected], Fax: +4 0213114119, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 16:29