Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii proiectelor aferente Axei Prioritare 3 ? Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul a


Anunt de participare numarul 137749/28.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA VOICU, Tel. +4 0214001381, In atentia: Adina Moga, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul evaluarii proiectelor aferente Axei Prioritare 3 ? Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor si Operatiunea 3.3.2 - Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii electronice pentru afaceri ? apelul 2 de proiecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bd. Libertatii nr. 14, sector 5, bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel mai mare contract subsecvent, maxim pentru 3 luni, cu valoarea maxima de 400.000 RON fara TVA, conditionat de necesitatile achizitorului si existenta fondurilor aprobate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acestui contract este sa furnizeze asistenta Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale pentru Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) in procesul de evaluare al proiectelor depuse in cadrul Axei prioritare 3 Domeniul Major de Interventie 3, Operatiunea 3.3.1 - Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor si Operatiunea 3.3.2 - Suport pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii electronice pentru afaceri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiecte de evaluat:
Minim: 100
Maxim: 1.200
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part se va cons sub forma Scris de gar banc sau instr de gar emis de o soc de asig cf art. 86/HG 925/2006, in orig pet suma de60.000 lei. Aut Contr isi rez dr de a resp Scris de Gar Bancara in urma verif ef de aut bancare rom Valab scrisorii de garantie pentruparticipare va fi egala cu cel pu?in cu perioada de valabilitate a ofertei de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadeide valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Of care nu sunt insotitede dov const gar pt part vor fi resp ca inacc. Aut Contr are dr de a retine gar pentru part, of pierzand suma const, atunci cand acesta din urmase afla in oricare din urm sit: isi retr of in per de valab a ac;of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie inperioada de valab a of, dar nu mai tz de 5 zile de la semn contr de catre ambele parti;c)of sa fiind stab castig, refuza sa semneze contr deachizitie publ in per de valab a of.In cazul in care of se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute de art. 87din HG nr. 925/2006. In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de catre ofertant, autoritatea contractanta va retinecontestatorului o suma din garantia de part in rap cu val est a contr, cf celor prev de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ult Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca emitentul garantiei de buna executie sa fie o banca din Romania.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii acestuia, sub sanctiunea rezilierii contractului subsecvent si acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi mai mare cu 15 zile decat perioada pentru care se incheie contractul subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finan?at prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara V Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 3.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 7. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006) - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat. Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan NICA ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir gen adj, Adina Moga dir gen, Mirela Tudose sef serv juridic, Adrian Kalapis secretar gen.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va depune Formularul 7 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formularul 4?in original. Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant. Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? Formular 18 - in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantii vor formularele de IMM in original Obiectul de activitate.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3, care sa fie de min. 200.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului; b. CV pentru fiecare expert cheie urmarind, inclusiv pentru directorul de proiect. Pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expert-cheie propus, ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - copii detaliate ale certificatelor si/sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV;
Prezentarea de informatii privind asocierea
se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
? nominalizarea liderului asociatiei;
? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
? platile se vor face catre liderul asociatiei;
? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Prezentarea de informatii privind subcontractantii
Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Prezentarea listei exper?ilor cheie.
Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contr.Se sol o echipa de cel putin 16 specialisti, dupa cum urmeaza: - cel putin 9 sp in dom TIC, avind urmatorul profil: o studii superioare in domeniul TIC, minim 2 ani experienta in implementarea de proiecte TIC implicand software, hardware si comunicatii, cel putin 4 specialisti ? auditori financiari, consultanti financiari sau experti contabili, avand urmatorul profil: o studii superioare in domeniul financiar-contabil o experienta in domeniul financiar-contabil sau audit de minim 2 ani o autorizatie CAFR, acordata de un organism acreditat (doar pentru auditori) - cel putin 3 experti in achizitii publice, avand urmatorul profil: o studii superioare exp in dom achizitiilor publice de min 2 ani. In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza pe asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pfinanciar (n)este punctajul financiar al ofertei (n) si se calculeaza cu formula:
2.
Termen/Durata de realizare (nr. zile)
50%
Descriere: Ofertantul va prezenta termenul/durata de realizare exprimat in nr zile astfel incat sa se incadreze in maxim 200 de zile calendaristice pentru 3000 de evaluari, dar nu mai putin de 50 zile calendaristice
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 14:00
Locul: Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest caz de reprezentantii legali ai ofertantilor prin scrisoare de imputernicire si copie CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? ? Axa Prioritara V Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate a ofertelor clasate pe primele 10 locuri, cordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca incheie acordul cadru
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: bd. Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +4 0213114136, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer