Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?


Anunt de participare numarul 113473/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Magda Tudorache, Tel. 0213037080 int 10851, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala pentru Relatia cu Comunitatile LocalePiata Revolutiei, nr.1A, etaj 3, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?
Valoarea estimata fara TVA: 5, 619, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 100.000 lei. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat prin proiectul ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Certificatul constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ?Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 sa fie mai mare decat echivalentul in lei a 1.500.000 Euro, media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularul nr.7.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract care sa cuprinda urmatoarele:
- infrastructura hardware si software de baza;
- sistem de raportare;
- servicii de consultanta in vederea stabilirii functionalitatilor;
- servicii de dezvoltare software;
- servicii de implementare;
- servicii de testare si instruire;
- componenta de portal si componentade MIS (Management Information System).Valoarea a cel putin unui contract propus ca experienta similara va fi de cel putin 1.000.000 euro.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin uncontract care sa fi continut urmatoarele:
- infrastructura hardware si software de baza;
- sistem de raportare;
- servicii de consultanta in vederea stabilirii functionalitatilor;
-servicii de dezvoltare software;
-servicii de implementare;
- servicii de testare si instruire;
-componenta de colectare a datelor din teritoriu si centralizare la sediul central.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: 1.Manager de proiect: Absolvent de st. sup.in IT&C, Experienta in IT&C de minim 5 ani, Experienta practica din coordonarea a cel putin 3 proiecte in domeniul IT&C, dintre care cel putin unul dintre proiecte sa fi avut drept obiect servicii de consultanta care sa fi presupus monitorizarea realizarii si implementarii unui sistem informatic integrat.2.Expert analist programator: Diploma de st.univ.in IT, Experienta in IT&C de minim 2 ani, Cunostinte cu privire la modelarea proceselor de business, Cunostinte aprofundate privind disciplina analizei cerintelor de business.-3.Expert arhitecturi IT: Studii sup.in IT&C, Experienta in IT&C de 5 ani, Competente privind dezvoltarea aplicatiilor.-4.Expert administrator retea si retele informatice: Studii sup.in IT&C, Experienta in IT&C de minim 5 ani.-5.Expert asistenta tehnica: Certificare privind managementul securitatii, Experienta in IT&C de minim 5 ani, Certificare privind auditul sistemelor informatice, Bune practici in IT, Adminstrarea si controlul sistemelor informatice, Managementul serviciilor IT, Experientapractica doveditaprin participarea la cel putin un proiect in calitate de auditor de sisteme informatice integrate.-continuarea se gaseste la sectiunea VI.3)din prezentul anunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 12:00
Locul: M.A.I. ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie, nr.3, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin proiectul ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice? - cod SMIS 2903, aprobat prin O.M.A.I. nr. 266/05.11.2009, modificat prin O.M.A.I. nr. 319/22.12.2009 si prin O.M.A.I. nr.243/01.11.2010.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Continuarea de la sectiunea III.2.3)-6.Responsabil managementul calitatii si securitatea informatiei: Absolvent de studii sup.in IT&C, Experienta in IT&C de minim 5 ani, Bune practici in IT, Auditor sisteme de securitatea informatiei, Managementul securitatii, Management de proiect, Managementul securitatii inform.si asigurarea continuitatii business-ului, Auditul sist.inform, Coordonarea si finalizarea implementarii si certificarii in domeniul IT a cel putin unui sist.de managem.al calitatii si a cel putin un sist.de managem.al securitatii inform.-7.Expert formare prof. in tehnologia inform.: Diploma de studii univ.in IT, Experienta in administrarea sist.inform., Experienta prof.in ingineria sistemelor, Cunostinte privind asigurarea securitatii sist.inform., experienta in auditul sistemelor informatice.-8.Expert in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice: Studii sup.univ., Certificari in management, Minimum 5 ani experientain servicii comunitare de utilitati publice, Minimum 2 ani experienta de cercetare, analize in servicii de utilitati publice, Experienta in definirea si implement.sist.inform. in utilitati publice.-9.Expert in informare si publicitate: Diploma de studii sup.univ.in comunicare, relatii publice/jurnalism, Certificari profesionale/specializare/ perfectionare in domeniul comunicarii si relatiilor publice;? Minimum 5 ani experienta profesionala in domeniul comunicarii si relatiilor publice.? Experienta minim 2 ani privind comunicarea interna si externa a organizatiei;? Experienta de minim 2 ani ca specialistin Relatii Publice, cu atributii si responsabilitati in activitati specifice, precum: initierea si mentinerea relatiei cu mass media, pregatirea si transmiterea materialelor publicitare, scrierea si transmiterea comunicatelor de presa, organizarea de evenimente: seminare, conferinte, simpozioane, work-shop-uri, intruniri etc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer