Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului
Anunt de participare numarul 132774/27.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Magda Tudorache, Tel. +40 213037080, In atentia: Magda Tudorache, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala pentru Relatiacu Comunitatile Locale ? Piata Revolutiei nr. 1A, etaj 3, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari de servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari de servicii de consultanta in domeniul implementarii activitatilor proiectului?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice? - cod SMIS 2903
Valoarea estimata fara TVA: 5, 619, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare e de 112.000 lei.Perioada de valab. a garantiei-80 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: -prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de asigurari, care se va prezenta in original, conf.Formularul 11.-prin virament bancar: RO86TREZ7005005XXX000168-D.T.M.B.Cod Fiscal 4267095.In cazul emiterii de catre C.N.S.C.a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantie anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.c) din OUG nr.34/2006: ?intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?, ceea ce reprezinta 8121, 96 lei.Daca op.ec.care vor depune oferte nu vor incarca in SEAP si dovada constituirii garantiei, atunci respectivele oferte vor fi respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.Continuare la pct.VI.3)Alte informatii Garantia de buna executie se constituie in procent de 10 % din val.fara TVA a contr., prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de asigurari conf.Formularul 12.Pt.IMM garantia va fi redusa la jumatate.Pt.demonstr.incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta obligatoriu decl.pe propria raspundere a reprez.legal a intrepr.interesate privind incadr.in categ.IMM.Decl.pe propria raspundere privind incadr.in categoria IMM va fi completata conf.modelului din Anexa 1/Legea 346/2004 cu modif.si complet.ulterioare si va fi prezentata in original.Pt o oferta depusa de asociere, reducerea garantiei se aplica doar daca asocierea e alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca sunt pers.fizice/juridice, romane/straine.Elib.garantiei se va face in cel mult 14 zile de la data intocm.procesului-verbal de receptie a serv.care fac obiectul contr., daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.92, alin.2 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat prin proiectul ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice? - cod SMIS 2903.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
D.Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).Persoanele cu functii de decizie din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor sunt:
1.CONSTANTIN TRAIAN IGAS ? Ministrul Administratiei si Internelor,
2.GHEORGHE EMACU ? SECRETAR DE STAT PENTRU COMUNITATILE LOCALE din Ministerul Administratiei si Internelor,
3.MARIN CONSTANTIN ? director Directia Finantare Administratie,
4.FLORIN ? MIHAIL NAN ? imputernicit director general Directia Generala Juridica,
5.MATEI STANCIUC -director general Directia Generala Logistica,
6.LIVIU GRADINARU - director general Directia Generala pentru Relatia cu Comunitatile Locale,
7.CIPRIAN OANTA ? manager proiect,
8.LIDIA HUMIN - imputernicit director Directia Dezvoltare, Reglementari si Rezerve Proprii,
9.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE - imputernicit sef Grup Achizitii Publice,
10.MARTAC DUMITRU GHEORGHE - imputernicit sef serviciu Achizitii Fonduri Europene.?Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA
In cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice / fizice romane)-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.
Obiectul prezentului contract are in codul CAEN urmatorul cod corespondent: cod CAEN: 6202- Activitati de consultanta in tehnologia informatiei.
Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are in obiectul sau de activitate codul CAEN de mai sus.
NOTA
Dupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.
Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice / fizice straine)- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.NOTA-Deoarece in cadrul Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, ofertantii se vor asigura ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economico-financiara:
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima:
?cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2008, 2009 si 2010) sa fie mai mare decat 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A1.Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor: Ofertantul (operat.econom./ membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, urmatoarele activ.:
1-consult.in vederea implement.unei aplicatii IT;2-analiza, dezv., testarea si implement.unei aplicatii bazate pe tehnol.web de complexitate similara cu solutia software descrisa in caietul de sarcini;
3-schimbul de date la nivel national;
4-livrare/implement.de echipam.hardware in valoare cumulata de cel putin 500000 lei.
5-componenta de instruire.
A2.Prestarea activ.de mai sus se pot demonstra pr.in prezent.mai multor docum./parti relevante din contracte/procese-verbale de receptie/recomandari care sa confirme desfas.urmatoarelor activ.in cadrul mai multor contracte:
1-consult.in vederea implement.unei aplicatii IT;
2-analiza, dezv., testarea si implement.unei aplicatii bazate pe tehnol.web;
3-raportarea centralizata a unor date la nivel national;
4-livrare/implement. de echipam.hardware;
5-componenta de instruire.
In acest caz pt.atingerea limitelor valorice impuse se vor lua in considerare cumulativ valorile propuse pt.fiecare docum./parti relevante din fiecare contract/fiecare proces verbal de receptie/fiecare recomandare in parte aferente acestor activ.
B1.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala- Manager de proiect: a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
?certificare in domeniul managementului de proiect;
?certificare in domeniul gestionarii riscurilor.b)Experienta profesionala:
?minim 5 ani experienta profesionala generala;
?minim 3 ani experienta in calitate de manager de proiect;
B2.- Manager in domeniul IT: a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata in domeniul IT finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
?certificare in domeniul dezvoltarii de solutii software;b)Experienta profesionala:
?minim 3 ani experienta in domeniul tehnologiei informatiei
?experienta in calitate de coordonator pentru minim 1 proiect finalizat, din domeniul tehnologiei informatiei.
B3.- Expert formare profesionala: a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
?certificat eliberat de institutii recunoscute in domeniul instruirii (ex. CNFPA ? formator sau echivalent).b)Experienta profesionala:
?minim 5 ani experienta profesionala generala;
?minim 3 ani experienta in domeniul instruirii;
?experienta ca specialist instruire in cel putin un proiect similar.
B4.- Expert in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice: a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
?certificari/atestari in domeniul managementului.b)Experienta profesionala:
?minim 3 ani experienta profesionala in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice;
?experienta dovedita in definirea si implementarea sistemelor informatice in domeniul utilitatilor publice;
?experienta in elaborarea de instructiuni de lucru/metodologii de analiza in domeniul utilitatilor publice dovedita prin participare la elaborarea de hotarari, dispozitii, principii, strategii, studii, norme specifice pentru crearea si functionarea serviciilor de utilitati publice.
B5.- Expert pe probleme de legislatie si integrare europeana: a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare juridice de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
?studii postuniversitare in domeniul juridic;
?competente dovedite pe probleme de legislatie si integrare europeana.b)Experienta profesionala:
?minim 5 ani experienta profesionala generala;
?minim 3 ani experienta in politici comunitare;
?experienta ca specialist pe probleme de legislatie si integrare europeana dovedita prin participarea la elaborarea de strategii, programe, metodologii in domeniul de expertiza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin proiectul ?Dezvoltarea unui sistem de monitorizare a indicatorilor de performanta in sectorul serviciilor comunitare de utilitati publice? - cod SMIS 2903, aprobat in baza PODCA 2007-2013, prin O.M.A.I. nr. 266/05.11.2009, modificat prin O.M.A.I. nr. 319/22.12.2009, prin O.M.A.I. nr.243/01.11.2010 si prin O.M.A.I. nr. 249/04.11.2011.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici respectivi a unui document de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.Completare la pct.III.1.1.a)Garantie de participare: In cazul I.M.M.cuantumul garantiei, va fi redus la jumatate. Pt.demonstrarea incadrarii in categoria I.M.M.ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal a intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria I.M.M. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M.va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea garantiei se aplica pentru o asociere alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca sunt pers. fizice sau juridice, romane ori straine.Numarul documentatiei de atribuire respinse anterior este 11239.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 16:43