Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat - Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ilva - Somes, judetul Bistrita Nasaud?


Anunt de participare numarul 113194/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ilva-Somes
Adresa postala:  Lunca-Ilvei, Str. Principala, nr. 914, jud Bistrita-Nasaud, Localitatea:  Lunca Ilvei, Cod postal:  427125, Romania, Punct(e) de contact:  FLAVIU LUPSAN, Tel. 0263/378008, Email:  [email protected], Fax:  0263/378151, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: Derulare proiecte de infrastructura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat - Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ilva - Somes, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comunele Lunca Ilvei si Sant, jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat - Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ilva - Somes, judetul Bistrita Nasaud? cu urmatoarele componente: OBIECTIV 1: "Modernizare drum local Lunca Ilvei - Sant, judetul Bistrita Nasaud?OBIECTIV 2: "Modernizare sistem de alimentare cu apa in localitatea Lunca Ilvei"OBIECTIV 3: "Modernizare si dotare cladire muzeu comuna Sant, judetul Bistrita Nasaud"OBIECTIV 4: "Construire cladire cresa de copii, comuna Lunca Ilvei, judetul Bistrita Nasaud"OBIECTIV 5: ?Investitii in conservarea traditiilor comunei Sant?OBIECTIV 6: "Achizitionarea de utilaje pentru intretinerea si dezapezirea drumurilor"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat - Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ilva - Somes, judetul Bistrita Nasaud? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 493, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 9850 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform program FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privind situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia privind subcontractantii si specializarea acestoraFormularul privind contul de Trezorerie (liderul in cazul asocierilor)Certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat consatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, si existenta obiectelor de activitate in domeniile necesare pentru executarea contractului (7022, 7112)
Certificatele care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de primaria pe raza careia ofertantul isi are sediul social, in original / copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profit net pozitiv la 31.12.2009Cifra de afaceri pe ultimul an fiscal de cel putin 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care in ultimii 3 ani au prestat servicii de consultanta pentru proiecte de infrastructura finantate din fonduri europene, finalizate cu succes. Se vor prezenta maxim 4 contracte cu o valoare cumulata de minim 240.000 lei, iar valoarea proiectelor la care se refera contractele de consultanta sa aiba cumulat o valoare cel putin egala cu valoarea proiectului pentru care se solicita consultanta in domeniul managementului investitiei (minim 23.658.000 lei fara TVA).Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor. Se califica ofertantii care prezinta contracte, recomandari pozitive din partea beneficiarilor in original/copie legalizata precum si documente emise de organismul finantator care sa confirme finalizarea cu succes a serviciilor de consultanta.Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare destinat indeplinirii contractului este considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului (autoturism, calculatoare, copiator, fax)Se califica ofertantii care nominalizeaza expertii cheie, care dovedesc relatii de munca cu acestia (direct sau prin asociati, subcontractanti, furnizori) si care probeaza calificarile necesare (diploma privind studiile superioare, CV actualizat, contract de munca, carte de munca actualizata).Se califica ofertantii care au personal angajat, astfel incat sa acopere gama de domenii necesare indeplinirii contractului (minim 4 cu studii superioare tehnice, minim 3 cu studii superioare economice si minim 1 cu studii superioare privind managementul programelor -un expert poate cumula ambele domenii).Se califica ofertantii care dispun de minim 3 angajati cu studii tehnice si minim 2 angajati cu studii economice cu norma intreaga si care fac dovada conform cartii de munca a unei experiente de minim 3 ani in implementarea proiectelor de infrastructura finantate din fonduri europene, precum si minim 1 angajat cu norma intreaga cu studii privind managementul programelor.Se califica ofertantii care respecta conditiile de munca si de protectie a muncii (www.inspectmun.ro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea planului de realizare a activitatilor
50%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei pct VII
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2011 12:00
Locul: Lunca Ilvei nr. 914, jud Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii cu imputernicire si observatori UCVAP si APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322 -contract de finantare - C 322040860600037 / 29.06.2009 intre APDRP si ADI ILVA - SOMES
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 18.01.2011, orele 10:00, la sediul precizat la pct I.1, in vederea inspectarii amplasamentelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213.104641, Email:  [email protected], Fax:  0213.104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str Stefan cel Mare nr 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.431063, Email:  [email protected], Fax:  0264.593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ILVA - SOMES, judetul BISTRITA NASAUD
Adresa postala:  LUNCA ILVEI nr 914, judetul BISTRITA NASAUD, Localitatea:  LUNCA ILVEI, Cod postal:  427125, Romania, Tel. 0720567736, Fax:  0263378008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer