Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare retea stradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str. Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Re
Anunt de participare numarul 121139/13.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel. 0254.716.322, Email: [email protected], Fax: 0254.716.087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitieipentruproiectul ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dulRepublicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitieipentruproiectul ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 (cod CPV 79411000-8).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitieipentruproiectul ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 (cod CPV 79411000-8)- conform caietului de sarcini si anexele la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 21.000 leigarantia de buna executie 10 % din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale UE, bugetul de stat si bugetul local,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor;
declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
declaratie privind calitatea de participant;
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale;
certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul localCazierul judiciar al operatorului economiccertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la 31.12.2009 precum si cel la30.06.2010 vizat si inregistratde organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.Fisa de informatii generale conform Formular anexa din care sa rezulte cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract sau mai multe contracte de servicii pentru implementarea de proiecte de infrastructura publica finantate din fonduri nerambursabile europenede o valoare similara cu cea estimata prin prezentaprocedura.
experienta similarava fi insotita obligatoriu de copie dupa contractul incheiat, copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor si cate o recomandare pentru fiecare serviciuDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a ofertantilor la organisme legal constituite privind consultanta in management (de ex. AMCOR, ROCA, altele.)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereO lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectuluiCV-urile personalului propusdocumente care atesta implicarea in proiecte/proiecte cu finantare europeana pentru pozitiapropusa
fisapostului
copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionalecopii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata
declaratie de exclusivitate si disponibilitate
Personal cheie obligatoriu
1.EXPERT CHEIE 1 ? Team leader
2. EXPERT CHEIE 2 ? Expert achizitii publice
3. EXPERT CHEIE 3- Consultant tehnic specializat in constructii ? cai ferate, drumuri, poduri
4. EXPERT CHEIE 4 ? Expert comunicare
5. EXPERT CHEIE 5 ? Consultant financiar
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
Prezentarea Certificatului privind asigurarea standardelor de protectia mediului din seria ISO 14001 sau echivalent
o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19911/20.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 11:00
Locul: Municipiul Hunedoara, b-dul Libertatii Nr.17 Hunedoara la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33 alin 2 din HH nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor? ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Proiect ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 - 3104641, Fax: 021 - 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf.art.256-2:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Hunedoara
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel. 0254716322, Email: [email protected], Fax: 0254716087, Adresa internet (URL): www.primariahd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2011 15:32