Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare retea stradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str. Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republic


Anunt de participare numarul 129788/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala:  b-dul. Libertatii, Nr. 17, Localitatea:  Hunedoara, Cod postal:  331128, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MARIUS HADA, Tel. 0254.716.322, Email:  [email protected], Fax:  0254.716.087, Adresa internet (URL):  http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitieipentruproiectul ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian -municipiul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare retea stradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str. Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 (cod CPV 79411000-8)- conform caietului de sarcini si anexele la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul managementului investitieipentruproiectul ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian ? municipiul Hunedoara? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 (cod CPV 79411000-8)- conform caietului de sarcini si anexele la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se solicita in cuantum 17.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale UE, bugetul de stat si bugetul local,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor;
declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
declaratie privind calitatea de participant;
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale;
certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local;Cazierul judiciar al operatorului economic
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la 31.12.2009 precum si cel la31.12.2010 vizat si inregistratde organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.Fisa de informatii generale conform Formular anexa din care sa rezulte cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariOfertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract sau mai multe contracte de servicii pentru: Consultanta in obtinerea de fonduri europene, respectivservicii de pregatire a proiectelor finantate din fonduri nerambursabile europene si
Consultanta in managementul proiectelor cu finantare europeana de o valoare similara cu cea ofertata prin prezentaprocedura.
experienta similara va fi insotita obligatoriu de copie dupa contractul incheiat, copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor si cate o recomandare pentru fiecare serviciuLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatO lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectuluiCV-urile personalului propuscopii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionaledeclaratie de exclusivitate si disponibilitatePersonal cheie obligatoriu1.EXPERT CHEIE 1 ? Team leader2.EXPERT CHEIE 2 ? Consultant tehnic specializat in constructii3. EXPERT CHEIE 3 ? Consultant financiar4. EXPERT CHEIE 4 ? Expert achizitii publice
5.EXPERT CHEIE 5 ? Expert comunicare
Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41343/29.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Hunedoara, b-dul Libertatii nr.17, Hunedoara, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33 alin 2 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectfinantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 - 3104641, Fax:  021 - 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL HUNEDOARA, BIROU PROIECTE CU FINANTARE INTERNATIONALA SI ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  B-DUL LIBERTATII NR.17, Localitatea:  HUNEDOARA, Cod postal:  331128, Romania, Tel. 0254176322-425, Email:  [email protected], Fax:  0254716087, Adresa internet (URL):  www.primariahd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer