Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului finantat si al organizarii achizitiilor publice pentru proiect"RANFORSARE SI MODERNIZARE DJ 201B KM0+00...19+00


Anunt de participare numarul 69488/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA BATRINU, Tel.0243230200, In atentia: presedinte Vasile Silvian Ciuperca, Email: [email protected], Fax: 0243232100, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului finantat si al organizarii achizitiilor publice pentruproiect"RANFORSARE SI MODERNIZARE DJ 201B KM0+00...19+00
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: localitatea Slobozia, sediul Consiliului Judetean Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor cuprinde consultanta in domeniul managementului proiectului si al organizarii achizitiilor publice, astfel:
-consultanta in domeniul financiar
-consultanta in domeniul juridic
-organizarea procedurilor de achizitii publice mentionate in cererea de finantare achizitii publice preconizate dupa depunerea cererii de finantare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile cuprinse la II.1.5., se vor presta cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini si din cererea de finantare, cu respectarea normelor si normativelor in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 365, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare este de 3700 lei; garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEDR-POR AXA 2 . BUGET DE STAT SI BUGET LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform O.U.G. nr.34/2006, art.44, alin.2 sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formular 01), in original;1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Formular 02), in original;Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat valabil la data depunerii, in original sau copie legalizata;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data depunerii, in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zile-vezi documentatie atribuire atasata, Cap.IV1 si IV.2;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente;Completarea formular 04 cu declararea cifrelor de afaceri in ultimii trei ani (2007, 2006, 2005)Cerinta minima: cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minimum 1.000.000 lei.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara;Completarea unui formular cu declararea serviciilor de consultanta in domeniul managementului de proiect si al achizitiilor publice in ultimii trei ani.(Formular 05),
Cerinta minima: un proiect de consultanta similara cu o valoare de cel putin 100.000 lei.Scrisori de recomandare de la cel putin doi beneficiari din lista serviciilor prestate si care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului sau cota de participare;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale.
Descrierea serviciilor prestate trebuie sa fie suficient de clara si detaliata pentru a permite comisiei de evaluare sa aprecieze incadrarea contractului respectiv in cerinta de mai sus.
Declaratie privind echipamentele si dotarile specifice activitatii de consultanta in managementul proiectului si al achizitiilor publice: Cerinta minima: completarea unui formular cu declararea echipamentelor si dotarilor ofertantului.Cerinta minima: echipamente (inclusiv IT) si dotari (inclusiv birou), mijloace de comunicare, transport, etc care sa contribuie la realizarea in bune conditii a activitatii de consultanta in domeniul managementului de proiect si al achizitiilor publice.
Informatii privind personalul de specialitate: Se vor prezenta CV-uri, contracte de colaborare pentru colaboratori.
Cerinta minima: se vor include CVurile personalului responsabil pentru serviciile de consultanta.Cerinta minima: Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, referitoare la studiile, pregatirea profesionala, si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia serviciului de consultanta in domeniul managementului de proiect si al achizitiilor publice.-continuare...vezi documentatie atasata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
calitatea tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
003/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 10:30
Locul: sediul Consiliului Judetean Ialomita, Slobozia, b-dul Unirii, nr.4, jud. Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR - POR AXA 2
VI.3) Alte informatii
NU SE ADMIT OFERTE ALTERNATIVE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cinci zile de la data luarii la cunostinta a actului emis de autoritatea contractanta pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL CONSILIULUI JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: Bd. Unirii nr.4, judetul Ialomita., Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243/ 230200, Email: [email protected], Fax: 0243/230250, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2008 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer