Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului:"Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara", cod SMIS 31507


Anunt de participare numarul 142512/14.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, camera 223, Tel. +40 256408367, In atentia: Ec.Lucretia Schipor, Email: [email protected], Fax: +40 256408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii- camera 12, parter, In atentia: Ghiseul 10 sau 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara", cod SMIS 31507
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul beneficiarului, al prestatorului si in Centrul Istoric al Municipiului Timisoara.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului pentru obiectivul de investitii: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara" cod SMIS 31507.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului pentru obiectivul de investitii: "Reabilitarea spatiilor publice din centrul istoric al Municipiului Timisoara" cod SMIS 31507.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 594, 416.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 31.000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus(Formular.S).Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004. 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POR 2007-2013, Bugetul de stat si Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ?semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS -numai pt.sit.prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1)si lit.d)din OUG nr.34/2006), daca este cazul;
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Primar-Robu Nicolae, Viceprimari: Diaconu Dan Aurel, Stoia Traian Constantin, Director Economic: Haracicu Smaranda; Consilieri locali: Barsasteanu Florica; Bogdan Ciprian; Boglut Dorel; Boncea George?Flavius; Caprea Vasile; Ciuhandu Ovidiu; Dimeca Radu Dragos;Geana Nistor Pavel; Herzog Bogdan Radu; Jichici Ciprian-Corneliu; Jumanca Romanita ?Adina ?Delia; Mosiu Simion; Olteanu Ramona-Isabela; Orza Adrian Romita; Petrisor Andrei?Romulus; Purceld Octavian Mircea; Ruset Vasile; Sandu Constantin?Stefan; Saracan Maria; Simonis Alfred?Robert; Taropa Lucian; Tirziu Adelina-Larissa; Toanca Radu Daniel;Vesa Vasile Teodor; Wolf Elena, site: www.primariatm.ro. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Junie Aurelia: Manager proiect; Membrii comisiei de evaluare: Titulari: Diaconu Dan Aurel-Viceprimar; Deaconu Adriana; Gabriela Bica; Stanciu Steliana; Radu Corina; Schipor Lucretia; Bologh Adina;Rezerve: Chis Culita; Gherghe Cristian; Suiu Adina;Radu Ramona; Oprea Crenguta; Mezei Maria; Gentimir Teodora O. ;
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 20, care va fi completat doar de liderul asocierii ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta:
Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul
CAEN din certificatul constatator emis de ONRC?document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-se va demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 2.800.000 lei-in functie de informatiile si doc.disponibile ale operatorilor economici.Se vor prezenta: Fisa informatii generale (Formular 10), completata cu cifra medie de afaceri pt.ultimii 3ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pt.fiecare din cei 3 ani si copii dupa bilanturile contabile sau: situatiile financiare sau orice alte doc.relevante pt.demonstrarea situatiei financiare pt.ultimii 3ani. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)
2. Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru o perioada de 5 luni, in valoare de 318.883, 25 lei.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in original, referitoare la detinerea mijloacelor financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pt o perioada de 5 luni in valoare de 318.883, 25 lei.In cazul in care este declarat castigator, ofertantul va prezenta la semnarea contractului, in original, documente emise de autoritatile competente, prin care se poate demonstra existenta resurselor financiare disponibile (ex. scrisoare de bonitate bancara, etc.).
3.Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art.186 din OUG 34/2006 . In acest caz se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. Ofertantul va prezenta: documentele in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006: Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular11);declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006(Formular 12A); declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 - (Formular 12BS); declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006(Formular12D);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta: -Formularul de informatii generale, in conformitate cu Formularul 10; - bilanturile contabile sau situatiile financiare sau orice alte documente relevante pentru demonstrarea situatiei financiare pt. ultimii 3 ani, prin prezentarea in copie purtand mentiunea ?conform cu originalul? a acestora. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro).Daca este cazul, se va completa conform art.186 din OUG 34/2006 si Formular 11(autentificat)+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.2.Ofertantul va prezenta dovada ca are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru o perioada de 5 luni, in valoare de 318.883, 25 lei.In acest sens ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in original, referitoare la detinerea mijloacelor financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pt o perioada de 5 luni in valoare de 318.883, 25 lei. La semnarea contractului, ofertantul declarat castigator, va prezenta in original, documente emise de autoritatile competente, prin care se poate demonstara existenta resurselor financiare disponibile (ex. scrisoare de bonitate bancara, etc.).3. Ofertantul va prezenta, daca este cazul: ?Angajament ferm?? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ?Formular nr. 11.Se va face dovada resurselor invocate prin depunerea de documente justificative. Se vor prezenta si Declaratiile: Formularul 12A, Formularul 12BS, Formularul 12D.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A).Experienta similara: A)1.Ofertantul va prezenta o Declaratie insotita de lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- Formularul 12E. A).2.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3ani (respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor) a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte de servicii de consultanta similare cu obiectul contractului si a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei, fara TVA. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de: -Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op.ec.nu are posibibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestatiilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; - Fisa experienta similara, pt fiecare contract prezentat pentru dovedirea experientei similare(Formular 12.1). In cazul unei of.comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se consid.indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grupului(cumulat pt. toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pt.indeplinirea cerintei, integral, de catre un Tert sustinator conf art.190 din OUG 34/2006, caz in care se va completa si Form 16+anexele aferente acestuia.
B).Resurse umane: Ofertantul va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14) si lista cu expertii principali, responsabili pentru implementarea proiectului(Formular 14A). Sunt solicitate urmatoarele cerinte/niveluri minime:
B).1.Un RESPONSABIL DE PROIECT/LIDER DE ECHIPA cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare, dovedite prin diploma; Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau cursuri de specializare in management de proiect (cod COR 242101), dovedite prin diplome/certificate/atestari profesionale;Experienta profesionala: Sa fi participat in calitate de manager in cel putin un proiect.Se va prezenta: CV;
-Implicarea expertului intr-un contract cu obiect similar actualului contract(dovedit prin contract). Ofertantul va prezenta: CV din care sa rezulte experienta solicitata(Formular13); copii diplome, certificate/atestari profesionale; Declaratie de disponibilitate(Formular 13A);un contract cu obiect similar actualului contract;documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).
B).2.Un EXPERT FINANCIAR cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare in domeniul economic, dovedite prin diploma; Experienta profesionala: experienta generala 5 ani in domeniul studiilor.Ofertantul va prezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata (Formular 13); copie diploma studii superioare in domeniul economic;Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).
B).3.Un EXPERT JURIDIC cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare juridice, dovedite prin diploma; Experienta profesionala: minim 3 ani exp.profesionala in domeniul juridic; Ofertantul va prezenta: CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Formular 13); copie diploma studii superioare juridice; Declaratie de disponibilitate (Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz).
B).4.Un EXPERT PUBLICITATE SI COMUNICARE cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare, dovedite prin diploma;Experienta profesionala in comunicare si publicitate, dovedita prin prestarea de servicii similare in cel putin un proiect de investitii cu finantare publica. Ofertantul va prezenta: CV de unde sa rezulte experienta solicitata (Formular 13); copie diploma studii superioare; Declaratie de disponibilitate (Formular 13A);documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament(dupa caz).
B).5.Un MANAGER TEHNIC cu urmatoarele calificari si aptitudini: Studii superioare tehnice, dovedite prin diploma; Experienta profesionala: de minim 5 ani; sa fi participat in calitate de manager tehnic in cel putin unui proiect.Se va prezenta CV;
-Implicarea expertului intr-un contract cu obiect similar actualului contract(dovedit prin contract). Ofertantul va prezenta: CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Formular13); copie diploma studii superioare tehnice; Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); un contract cu obiect similar actualului contract; documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).
B)6. Un EXPERT TEHNIC cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii superioare dovedite prin diploma; Expert tehnic atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, in domeniul 4? consolidare/restaurare structuri istorice, specializare D ? sef de proiect de specialitate: restaurare arhitectura, structuri istorice, inginerie instalatii, componente artistice si/sau urbanism istoric, dupa caz.Se va prezenta certificatul de atestare emis de MCPN;Experienta profesionala: experienta in implementarea a cel putin unui proiect similar de investitii. Se va prezenta CV de unde sa rezulte experienta solicitata(Formular 13);Declaratie de disponibilitate(Formular 13A); Copie diploma studii superioare;certificatul de atestare emis de MCPN (in domeniul4-specializare D);Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament(dupa caz).
B).7.Pentru personalul solicitat la punctele B)1; B)2; B)3; B)4; B)5; B)6: se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii: -Scrisori de confirmare /recomandari din partea beneficiarilor pentru a confirma experienta solicitata si declarata in CV( in copie lizibila certificata de ofertant: ?conform cu originalul?- semnata si stampilata).
Note
a)Expertii de la pozitiile B)1, B)2, B)5 si B)6 vor asigura prezenta permanenta in proiect;
b)Expetii cheie(solicitati la punctele B)1, B)2, B)3; B)4 B)5 si B)6) prezentati in echipa ofertantului nu vor putea ocupa functii cumulate.
C).Resurse tehnice: Ofertantul va prezenta o Declaratie si lista cu echipamentele de care dispune, necesare pentru derularea contractului-Formularul 15.
D).Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontr.(Formular 17) si Acordurile de subcontractare(Formular4);Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;datele de recunoastere a subcontr.propusi; Resursele materiale si umane ale subcontr.declarati se iau in considerare pt partea lor de implicare in contract daca sunt prezentate si urm.doc.: Declaratia in temei art.69¹ dinOUG 34/2006(Formular12D); documentele solicitate la Cap III.2.3.a) resurse umane, resurse tehnice, privind partea sa de implicare.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr., ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
E).Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere(Formular 5).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) (Formular2) si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (Formular 23) (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
F).Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator.In acest caz se vor prezenta documentele in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006: Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular16); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006(Formular 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006(Formular 12BS) si Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D); Documentele solicitate pt indeplinirea cerintei, respective partea de sustinere.Experienta similara se va indeplini integral de tertul sustinator, iar resursele umane(Form.16.2)si/sau resursele tehnice(Form.16.1) se iau prin cumul.
1.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru domeniile de activitate supuse prezentei proceduri, conform ISO 9001- se va prezenta copia certificatului, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A)1.Ofertantul va prezenta: Formularul 12E- Declaratie si lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. A).2.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3ani (respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor) a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte de servicii de consultanta similare cu obiectul contractului si a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei, fara TVA. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de: -Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op.ec.nu are posibibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestatiilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; - Fisa experienta similara, pt fiecare contract prezentat pentru dovedirea experientei similare(Formular 12.1). In cazul unei of.comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se consid.indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grupului(cumulat pt. toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pt.indeplinirea cerintei, integral, de catre un Tert sustinator conf art.190 din OUG 34/2006, caz in care se va completa si Form 16+anexele aferente acestuia.B).Ofertantul va prezenta: -Formularul14- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-Formularul 14A- Lista cu expertii principali, responsabili pentru implementarea proiectului.B).1.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente: - diplome, certificate/atestari profesionale;
- un contract cu obiect similar actualului contract-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament(dupa caz).B).2.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente : -diploma studii superioare in domeniul economic;
-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).B).3.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente : -diploma studii superioare juridice;
-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).B).4.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente : -diploma studii superioare;
-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz).B).5.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente : -diploma studii superioare tehnice;
- un contract cu obiect similar actualului contract;
-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).B).6.Ofertantul va prezenta: -CV-ul ? in original- Formular 13;
-declaratie de disponibilitate, in original- Formular 13A;Si in copii semnate in conformitate cu originalul urmatoarele documente : -diploma studii superioare;
-certificatul de atestare emis de MCPN. (in domeniul 4- specializare D);
-documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament ( dupa caz).B).7.Pentru personalul solicitat la punctele B)1; B)2; B)3; B)4; B)5; B)6: se vor solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii: Scrisori de confirmare /recomandari din partea beneficiarilor pentru a confirma experienta solicitata si declarata in CV( in copie lizibila certificata de ofertant: ?conform cu originalul?- semnata si stampilata).Notea)Expertii de la pozitiile B)1, B)2, B)5 si B)6 vor asigura prezenta permanenta in proiectb)Expetii cheie(solicitati la punctele B)1, B)2, B)3; B)4 B).5 si B).6) prezentati in echipa ofertantului nu vor putea ocupa functii cumulate.C).Resurse tehnice: Ofertantul va prezenta o Declaratie si lista cu echipamentele de care dispune, necesare pentru derularea contractului-Formularul 15.D).Declaratie+ Lista cuprinzand subcontractantii-Formular 17;Acordul de subcontractare-Formular 4; Formularul 12D -Decl.pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹ din OUG 34/2006 sidocumentele solicitate privind resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare (daca este cazul) In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.E).In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici se va prezenta Acordul de asociere ?conform Formularului 5, precum si: declaratia de incadrare in IMM Formular 2(daca este cazul);declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006- Formular 23 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare.Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.F).Se va prezenta: Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica-conform art.190 alin (2) din OUG 34/2006 (Formular 16); Declaratie conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006 (Formular 12A); Declaratie conform prevederilor art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006(Formular 12BS) si Declaratie privind . neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006(Formular 12D), precum si documentele solicitate pt indeplinirea cerintei respectiv partea de sustinere. Experienta similarea se va indeplini integral de tertul sustinator, iar resursele umane(Form.16.2)si/sau resursele tehnice(Form.16.1)se iau prin cumul.1.Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru domeniile de activitate supuse prezentei proceduri, conform ISO 9001 - se va prezenta copia certificatului, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S039-062301 din 23.02.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2013 11:00
Locul: Municipiul Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, Sala de licitatii-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 -2013, Axa prioritara 1-?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1.-?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul: ?Poli de crestere".
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1.Pentru vizualizarea documentelor atasate, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (program disponibil gratuit pe site-ul furnizorului de semnatura electronica?programul ShellSAFE Verify? adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify). 2.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au aceeasi propunere financiara, situate pe pozitia cu cel mai mic pret ofertat, pentru departajare, se va solicita acestora: o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3.Contractantul va presta serviciile in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire, respectiv: reprezinta achizitorul si actioneaza in numele acestuia exercitand activitati de control si verificare, in relatiile cu partile implicate in acest proiect (antreprenor, diriginte de santier, alti furnizori). Pentru evitarea concurentei neloiale si a conflictului de interese, contractantul, nu poate fi parte in nici un alt contract incheiat in cadrul proiectului: ?Reabilitarea spatiilor publice din centrul Istoric al Municipiului Timisoara ?cod SMIS 31507?, intrucat s-ar crea situatia in care aceiasi entitate?firma sau persoana fizica, ar fi in acelasi timp si executant si verificator al lucrarilor/serviciilor/bunurilor, executate /prestate/furnizate ? conform caietelor de sarcini. 4.Toate cerintele se considera indeplinite, prin raportare la data limita de depunere aofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Timisoara- Serviciul Achizitii Publice-cam 223
Adresa postala: B-dul. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408367, Email: [email protected], Fax: +40 256408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer