Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI INVESTITIEI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 51, FRATA-POIANA FRATII LIMITA JUD. MURES, EXTINDERE RETEA APA POTABILA PE TRASEU DC 51, FRATA-POIANA FRATII, CANALIZARE FRATA SI POIANA FRATII


Anunt de participare numarul 93430/25.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRATA
Adresa postala: COMUNA FRATA NR.419, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Punct(e) de contact: BABA ION, Tel.0264-282498, In atentia: BABA ION, Email: [email protected], Fax: 0264-282499, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI INVESTITIEI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 51, FRATA-POIANA FRATII LIMITA JUD. MURES, EXTINDERE RETEA APA POTABILA PE TRASEU DC 51, FRATA-POIANA FRATII, CANALIZARE FRATA SI POIANA FRATII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante - str. Principala nr. 419, sat. Frata, comuna Frata, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop:
- intocmirea corecta a documentatiilor necesare implementarii si derularii proiectului conform Ghidului solicitantului si a anexelor sale PNDR Masura 322;
- intocmirea documentatiilor necesare transelor de plati pentru serviciile si lucrarile achizitionate;
- consultanta pentru asigurarea indeplinirii legalitatii tuturor actelor in derularea procesului de implementare a proiectului in toate etapele necesare (ofertare, licitatii, atribuire, plati, notificari, amendamente, receptie, etc.)
- corespondenta intre autoritatea contractanta si asistenta tehnica conform Ghidului solicitantului si anexelor sale;
- consultanta in accesarea unor credite (institutii bancare si de credit) pentru obtinerea fondurilor necesare implementarii in bune conditii a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- intocmirea corecta a documentatiilor necesare implementarii si derularii proiectului conform Ghidului solicitantului si a anexelor sale PNDR Masura 322;
- intocmirea documentatiilor necesare transelor de plati pentru serviciile si lucrarile achizitionate;
- consultanta pentru asigurarea indeplinirii legalitatii tuturor actelor in derularea procesului de implementare a proiectului in toate etapele necesare (ofertare, licitatii, atribuire, plati, notificari, amendamente, receptie, etc.)
- corespondenta intre autoritatea contractanta si asistenta tehnica conform Ghidului solicitantului si anexelor sale;
- consultanta in accesarea unor credite (institutii bancare si de credit) pentru obtinerea fondurilor necesare implementarii in bune conditii a proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, suma: 3.000 leiCuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea din FEADR prin PNDR in cadrul Masurii 322. Costurile neeligibile vor fi acoperite de autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului; Certificat de atestare fiscala privind plata oblicatiilor catre stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Nivele minime solicitate: ofertantii trebuie sa aiba efectuata plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico financiara
2. Cifra de faceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea profesionala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor atasa: contracte de munca / contracte de prestari servicii ale personalului si CV-uri, diplome atestate, certificate; carnet de munca.Personal minim: MANAGER DE PROIECT leaderul/coordonatorul proiectului trebuie sa aiba experienta in managementul proiectelor, in special a celor derulate in cadrul programelor cu finantare nerambursabila, fiind necesar ca acesta sa mai fi coordonat implementarea a cel putin 2 proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile pana in prezent; ASISTENT MANAGER DE PROIECT- persoana cu experienta minima in programe cu finantare nerambursabila, fiind necesar sa fi participat in cel putin o echipa de implementare a unui proiect cu finantare nerambursabila; RESPONSABIL TEHNIC o persoana din cadrul echipei care va asigura managementul proiectului trebuie sa detina cunostinte tehnice minime pentru a putea gestiona relatia cu executantul si aspectele tehnice din cadrul contractului.Cerinte minime: studii postuniversitare, copii legalizate diplome/adeverinte echivalente; Certificarea managerului de proiect pate fi dovedita prin act recunoscut de Ministerulk Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de sanse. Act doveditor poate fi diploma de absolvire de la programele de masterat sau adeverinta care inlocuieste diploma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
227/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Local Frata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii (reprezentantii) ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) in cadrul Masurii 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: str. Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Frata
Adresa postala: str. Principala nr. 419, sat Frata, judetul Cluj, Localitatea: Frata, Cod postal: 407285, Romania, Tel.0264/282498, Fax: 0264/282499
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer