Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?
Anunt de participare numarul 108089/17.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Adresa postala: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Eduard Burlacu, Tel. 0248/721033, Email: [email protected], Fax: 0248/721107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria - Curtea de Arges;
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatrea de Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatrea de Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES?;
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare: 4.500 Ron; Garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- P.O.R 2007-2013, Axa prioritara 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1, sub-domeniul ?Centre urbane?;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, A.C. solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei):
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;
Cazier judiciar;Certificat de atestare fiscala BGC;
Certificat de atestare fiscala BL;
Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
Acordul de Subcontractare(daca este cazul);
Acordul de Asociere(daca este cazul);
Certificatul de inregistrare, Certificat constatator ORC;
CUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei):
Bilanturilecontabilela 31.12.2007, 2008, 2009vizatesiinregistratedeorganelecompetente;
Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani, respectiv 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie pozitiva;
Declaratii privind cifra medie de afaceri;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate care reprezinta obiectul procedurii, pe ultimii 3(trei)ani calendaristici 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 900.000 LEI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire(Fisa de date a achizitiei):
Fisa/fise de informatii privind experienta similara;
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Experienta similara;Declaratie si lista resurse tehnice;Resurse umane;ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei) contracte de prestari servicii ce au avut ca obiect managementul unor proiecte finantate din Programul Operational Regional avand ca obiective de investii infrastructura de transport;Prezentarea copiei dupa Contractul de finantare semnat intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului prin AM POR si Beneficiarul public precum si a recomandarilor din parteaBeneficiarului;Conditieminima obligatorieprivitoarelapersonalul propus pentru a fi angajat in cadrul contractului: Manager proiect;Expert tehnic;Expert fonduri europene;Expert financiar;Expert achizitii publice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Demonstrarea metodologiei de implementare contract
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Curtea de Arges;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Persoanele autorizate de catre A.C.; Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?CRESTEREA CALITATII INFRASTRUCTURII RUTIERE IN MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES? finantat prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Proiectul este finantat din: Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 %Buget de stat: 17, 65%Buget Local :2 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Pitesti
Adresa postala: Str.Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 117017, Romania, Tel. 0248.219.374, Email: [email protected], Fax: 0248.223.828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit O.U.G.nr.34/2006; (5 zile)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr.99;, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. 0248.721.033, Email: [email protected], Fax: 0248.721.107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 14:37