Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implementarii proiectului "Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
Anunt de participare numarul 131121/26.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu , Nr.55-57 , judetul Harghita, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU URZICA, Tel. 0266341772, Email: [email protected], Fax: 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implementarii proiectului "Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Toplita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implementarii proiectului "Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 664, 039RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 6000 lei.Garantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Bugetul local, Bugetul de stat, Proiect finantat prin POR Axa1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in art.181.
Declaratie privind neincadrarea in art.69.
Certificat privind plata taxelor locale
Certificat privind plata taxelor la bugetul de stat.
Certificat constatator O.R.C.
Certificat de inregistrare emis de O.N.R.C.
Doc. care dovedesc o forma de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional, din tara in care ofertantul este rezident, insotita de o traducere autorizata si legalizata in limba romana (in cazul persoanelor straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Bilanturi contabile pe anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, se solicita ca media de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 1200000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari servicii in ultimii 3 ani.
Lista experienta similara.
Declaratie cu personalul angajat si al cadrelor de conducere.
Curriculum vitae pentru membrii echipei.
Model de contract insusit.
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor, au prestat servicii de management de proiect in cadrul unuor contracte finantate din fonduri nerambursabile la care participare sa in mod cumulativ este de minim 600000 lei.
Pentru realizarea contractului ofertantii vor prezenta minim o echipa formata din :
1. 1 manager de proiect, cu studii superioare, minim 5 ani experienta in fonduri nerambursabile.
2. 1 asistent manager, studii superioare, minim 1 an experienta in fonduri nerambursabile
3. 1. responsabil financiar -contabil, studii superioare, minim 3 ani experienta in fonduri nerambursabile.
4. 1 responsabil achizitii publice, studii superioare, experienta minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice.
5. 2 responsabili tehnici, studii superioare, experienta minim 3 ani in activitate.
6. 1 responsabil juridic, studii superioare, experienta minim 3 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10074
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 11:00
Locul: Municipiul Toplita, str. Nicolae Balcescu, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa 1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Toplita, Biroul Juridic
Adresa postala: str. Nicolae Balcescu, nr. 14, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Tel. 0266341772, Email: [email protected], Fax: 0266341871, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 14:36