Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect


Anunt de participare numarul 142577/20.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL CONCURENTEI
Adresa postala: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Hategan, Tel. +40 214054592, In atentia: Oana Neg, Email: [email protected], Fax: +40 214054556, Adresa internet (URL): www.consiliulconcurentei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate administrativa autonoma in domeniul concurentei, cu personalitate juridica, care isi exercita atributiile potrivit Legii 21/1996, republicata .
Activitate (activitati)
Altele: Asiguraprotectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal in vederea promovarii intereselor consumatorilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Consiliului Concurentei, P-ta Presei Libere, nr.1 ( Casa Presei Libere), sector 1
Cod NUTS RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitionarea serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect din fonduri europene nerambursabile ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale ? cod SMIS ? 39072 ? necesare implementarii cu succes a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul procedurii il constituie achizitionarea serviciilor de consultanta pentru managementul de proiect din fonduri europene nerambursabile ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale ? cod SMIS ? 39072 ? necesare implementarii cu succes a proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 788, 869.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 14200, 00 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in anuntul de participare publicat in SEAP.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.87din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in euro, se va folosi cursul de schimb leu/euro din data publicarii anuntului de participare in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular nr.11) care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contulautoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB.Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de ZECE zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf.art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri nerambursabile din F.S.E. prin programul operational ? Dezvoltarea capacitatii administrative 2007-2013?- cod SMIS 39072- 85%-Cofinantare (bugetul de stat) ? 15 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69*1, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- se va completa formular nr.3 ? cerinta obligatorie
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- se va completa formularul nr.4 ? cerinta obligatorie.
3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii ?scadente la plata? ]n luna anterioara celei limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006.
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1, din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.12
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? secretar general, Oana Neg - responsabil de proiect, Daria Dragut ? asistent responsabil proiect, Georgeta Gavriloiu ? expert in concurenta, Florin Andrei ? expert IT&C, Horia Grigoras ? responsabil financiar, Luminita Popa ? expert resurse umane, George Anglitoiu - expert in concurenta, Tatiana Hategan ? expert achizitii publice;
4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura ? se va completa formularul nr.5;
5.Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13 Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc, va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.
Operatorii economici nerezidenti ( straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri, in conformitate cu tara de origine.Toate documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) de cel putin 1.500.000, 00 lei.Valorile vor fi exprimate in lei.Valorile medii ale cursului leu/euro, cf.BNR: an 2010 -4, 2099; an 2011- 4, 2379; an 2012 ? 4, 45607
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani, la data de , 31.12.2010, 31.12. 2011 si 31.12.2012 e
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vor fi vizate si inregistrate la organele competente .Nota: Pentru anul 2012, se vor prezenta alte documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (la latitudinea operatorului economic)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.6- Informatii generale.Ofertantul va utiliza cursul mediu de schimb anual lei/valuta al BNR corespunzator anilor pentru care face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.Modalitatea de indeplinire- Bilanturile contabile vor fi prezentate in copii certificate , ,conform cu originalul, , semnate de persoana autorizata si stampilate pe fiecare pagina.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 ? Declaratie privind efectivele medii anuale, ale personalului angajat si al personalului de conducere, pe ultimii trei ani.
Cerinta nr.2 - Experienta similara
Se solicita prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii trei ani continand perioade de prestare, valori, beneficiari, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau a maximum patru contracte, a prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri (in speta, servicii de management de proiect, inclusiv elaborare cereri de rambursare si raportari periodice ale stadiului implementarii proiectului catre finantator), respectiv servicii de management de proiecta carui/caror valoare cumulata este de cel putin 780.000 lei fara TVA.
Formularul completat trebuie insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor din contractele mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor de mai sus si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale. Aceste documente trebuie prezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: In cazul unei oferte depuse in asociere, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului ( prin cumul) cf.art.190 alin.3 din O.U.G.34/2006
Personal de specialitate
Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru o echipa de proiect pentru implementarea proiectului care face obiectul acestei proceduri si ca persoanele nominalizate in cadrul acestei echipe au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza
1.Manager proiect
Calificari si abilitati:
?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta
?Detinerea de competente privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 242101 sau echivalent)
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta generalain domeniul studiilor absolvite
?Sa fi lucrat in cel putin un proiect cu obiect similar
2.Expert financiar
Calificari si abilitati:
?Studii superioare economice absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta profesionala generala
?Sa fi lucrat in calitate de expert financiar in cel putin un proiect cu obiect similar
3.Expert IT si analist business
Calificari si abilitati:
?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul informatic/ automatic/ electrotehnic/ cibernetic
?Cursuri sau certificari/atestari recunoscute international in domeniul IT ca de exemplu: ITIL v3 Expert sau echivalent/ CISSP sau echivalent/PRINCE2 Practitioner sau echivalent/ CISA sau echivalent/ CISM sau echivalent.
?Sa fi absolvit un curs de instruire in domeniul analizei de business (business analysis) finalizat cu diploma de absolvireExperienta profesionala relevanta:
?Minimum 5 ani experienta profesionala generala?Sa fi lucrat in calitate de expert IT in cel putin un proiect.
4. Expert achizitii publice
Calificari si abilitati
?Studii universitare absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala relevanta
?Minim 5 ani experienta profesionala generala
?Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice
Cerinta nr.3- Informatii privind capacitatea operationala de realizare a contractului
Ofertantul va prezenta informatii referitoare la echipamentele IT si alte echipamente de care dispune pentru a derula in bune conditii contractul.
Cerinta nr.4 ? Informatii privind subcontractantii sau asocierea
Cerinta nr.5 -In situatia in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, va da o declaratie cu privire la partea/partile din contract pe care le vor indeplinii asociatii. Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractante in conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara.
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 8Modalitatea de indeplinireSe prezinta: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani ? formular nr.7Modalitatea de indeplinireSe prezinta: Se va prezenta o declaratie de disponibilitate, care contine informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., semnata de persoana respectiva. Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de CV-uri, atestari/certificate si/sau diplome care sa ateste indeplinirea cerintelor de calificare. Dupa caz, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de inscrisuri/ recomandari care sa ateste informatiile precizate in CV, legate de participarea la proiecte- in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca este cazul, inscrisurile care atesta participarea la proiecte trebuie insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Ofertantul va depune: Curriculum Vitae, formular nr.21 din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat;Diplome si certificari, in copie conform cu originalul;Contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc, in urma evaluarii).Managerul de proiect poate ocupa o singura pozitie in cadrul echipei de proiect.Ofertantul va depune: Curriculum Vitae formular nr.21 din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat;Diplome si certificari , in copie conform cu originalul;Contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc, in urma evaluarii)Expertul financiarpoate ocupa o singura pozitie in cadrul echipei de proiect.Ofertantul va depune: Curriculum Vitae formular nr.21 din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat;Diplome si certificari, in copie conform cu originalul;Contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc, in urma evaluarii)Expertul IT si analistul business poate ocupa o singura pozitie in cadrul echipei de proiect.Ofertantul va depune: Curriculum Vitae, formular nr.21, din care sa reiasa calificarea si experienta personala, in original, semnat;Diplome si certificari, in copie conform cu originalul;Contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc, in urma evaluarii).Expertul de achizitii publice poate ocupa o singura pozitie in cadrul echipei de proiect.Se va prezenta lista cu echipamentele IT si alte echipamente din dotarea personalului care va face parte din echipa de managementSe va completa formularul nr.9Se va completa formularul nr.19Modalitatea de indeplinireSe va prezenta cerificatul, in copie certificata ?conform cu originalul?.Acesta trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 11:00
Locul: Consiliul Concurentei, P-ta Presei Libere - Casa Presei Libere, nr.1, sector 1, Bucuresti, Corpul B3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta, pe baza de imputernicire scrisa semnata de reprezentantul legal si copie dupa BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PODCA - Dezvoltarea capacitatii administrative 2007-2013 - cod SMIS 39072
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, se constata ca doua sau mai multe oferte s-au clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea de catre operatorii economici clasati pe primul loc. Solicitarea de reofertare se face in scris iar oferta se depune in plic sigilat(inchis) in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2 din OUG nr.34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Concurentei ? Directia Juridic Contencios
Adresa postala: Adresa: P-ta Presei Libere nr.1, Corp D1, et.2, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel. +40 214054406, Email: [email protected], Fax: +40 214054406, Adresa internet (URL): www.consiliulconcurentei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer