Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in eficienta energetica in vederea realizarii reabilitarii termice a unor locuinte multietajate din sectorul 1 al Municipiului Bucuresti


Anunt de participare numarul 47107/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr.9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213191013, 0213191014/249, In atentia: Doamnei Daniela Balaceanu, Email: [email protected], Fax: 0213191011, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191006, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in eficienta energetica in vederea realizarii reabilitarii termice a unor locuinte multietajate din sectorul 1 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 650, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoare minima estimata: 7000 euro fara TVA. Valoare maxima estimata: 11000 euro fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiecare contract subsecvent presupune indeplinirea mai multor etape, in functie de conditiile concrete existente la fiecare cladire: elaborare audit energetic, realiz. releveului cladirii si al instalatiilor aferente, consultanta pe durata elab proiectului tehnic al lucr de reabilit term, consultanta pe durata executiei lucr de reab termica, emiterea certif energ la terminarea lucr de reab termica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231430-0 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul-cadru va asigura pe parcursul a 18 luni achizitionarea serviciilor de consultanta in eficienta energetica in vederea realizarii reabilitarii termice pentru cel putin 120 de cladiri multietajate situate pe raza administrativa a sectorului 1 din Bucuresti.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 650, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 66000, 00 lei.Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent; se va constitui prin retineri succesive din facturile emise.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Primariei Sectorului 1.Plata: facturi partiale emise dupa indeplinirea fiecarei etape a contractului subsecvent
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar cf art 180 si 181 din OUG34/2006; certificate de atest fisc emise de org fisc competente, valabile la data desch of-copii simple-din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii catre bugetul statului sau bugetul local;certif constatator emis de of terit al Reg Com, valabil la data desch of-copie simpla- din care sa rez ca ofertantul are ca ob de activit consultanta in dom eficientei energetice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta similara
2.dotare tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin trei documentatii pt audit energetic elaborate in ultimii trei ani pt cladiri de locuit multietajate2.dovada ca detine sau are posib de a utiliza pe durata acordului cadru un aparat de scanare a cladirilor cu software de prelucrare a datelor, omologat si calibrat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor (publicata in Monitorul Oficial Partea I, nr. 1144/ 2005), art. 19.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Durata de elaborare
20%
Descriere:
3.
Experienta profesionala
10%
Descriere:
4.
Pregatire profesionala
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, Bucuresti - etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membr.comis de eval, deleg ai instit autoriz sa efect control proced de achiz publ, numai acei reprez imputern ai op ec care au depus oferte;acestia din urma au oblig sa prez imputern si un act de ident
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected], Fax: -, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2008 18:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer