Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?SERVICII DE CONSULTANTA IN MANAGEMENT" aferente implementarii proiectului ?Reconversie profesionala in domeniul administratiei si serviciilor publice in regiunile Vest, Sud-Vest, Sud, Sud-Est si Bucuresti-Ilfov? ID Proiect POSDRU /82/5.1/S/59862


Anunt de participare numarul 121364/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala:  REPUBLICII 37, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410159, Romania, Punct(e) de contact:  BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. 0259- 434406, Email:  [email protected], Fax:  0259- 417169, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi-biochimie, imunologie si hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.GHEORGHE DOJA NR.65-67 -farmacie ;livrarea se va face in zilele lucratoare intre orele 07.00-14.00
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 332, 218RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-REACTIVI BIOCHIMIE -ANALIZOR INTEGRAT DE IMUNO-BIOCHIMIE CI 4100(I 1000)
-REACTIVIIMUNOLOGIE-ANALIZOR INTEGRAT DE IMUNO-BIOCHIMIE CI 4100(I 1000)
-REACTIVIHEMATOLOGIE ANALIZORCELL DYN 3700
-REACTIVIHEMATOLOGIE ANALIZOR CELL DYN RUBY
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
33696000-5-Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1-REACTIVI BIOCHIMIE -ANALIZOR INTEGRAT DE IMUNO-BIOCHIMIE CI 4100(I 1000)
LOTUL I1-REACTIVIIMUNOLOGIE-ANALIZOR INTEGRAT DE IMUNO-BIOCHIMIE CI 4100(I 1000)
LOTUL III REACTIVIHEMATOLOGIE ANALIZORCELL DYN 3700
LOTUL IV REACTIVIHEMATOLOGIE ANALIZOR CELL DYN RUBY
(conform caietului de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 332, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare : Lotul 1-12900 leiLotul 2- 4200 leiLotul 3-3310 leiLotul 4-2900 lei-Garntia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET SPITAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul localCertificat constatator emis de O.R.C
Certificat de inregistrare
Autorizatie pentru plasare pe piata din partea Ministerului Sanatatii (copie)
Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata.
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului 314/12.10.2010
Declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poartamarca CE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara, cu recomandari din partea unui-beneficiar
. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001:2001, sau echivalent ? copie semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI PERSOANE IMPUTERNICITE DE OEFRTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA, COMP. JURIDIC
Adresa postala:  STR. REPUBLICII NR.37, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410475, Romania, Tel. 0259.437750 int117, Email:  [email protected], Fax:  0259.417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer