Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in management al investitiei pentru proiectul, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva? ( incintele II si III ).


Anunt de participare numarul 115687/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in management al investitiei pentru proiectul, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?( incintele II si III ).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea managementului proiectului de catre echipa de management de proiect formata din Manager de proiect, Manager economic, Manager tehnic, Specialist in domeniul monumentelor istorice, Specialist in domeniul monumentelor naturale si Specialist in domeniul tehnologiilor de executiea lucrarii, in colaborare cu UIP, desemnata de catre autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in management al investitiei pentru proiectul, ?Reabilitarea zonei urbane < Dealul Cetatii > monument al naturii si istoric cu valoare turistica ridicata, din municipiul Deva?( incintele II si III ).
Valoarea estimata fara TVA: 534, 441.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 10680 lei si garantia de buna executie de 10% fara TVA din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, buget de stat si FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Imputernicire, Decl. privind eligib., Decl.priv neincad in preved art. 181, certif. oferta independenta, certif priv plata oblig. catre bugde stat val la data desch of, prez in orig sau copie leg, elib de DGFP fara datorii la Bug de stat;certif priv plata oblig catre bug local val la data desch of, prez in orig sau cop leg, din care sa rez faptul ca of nu are datorii la bug loc, Decl priv calit de part la proc, Certif constat , in con cu prev Legii 26/1990, din care sa rez a ob de activ a of este in coresp cu activ sol in prez contract, in orig sau cop legal si elib cu cel mult 30 de zile inainte de desch of;Certif de inreg;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecopia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie minim de 1.000.000, 00 lei, fara TVA. ? copia dupa bilant contabil pe anii 2007, 2008, 2009 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, declaratia privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere, O lista nominala cu persoanele care vor face parte din echipa de manag.a proiect., ( Manag.proiect, Manag. fin.Manag.th., Special. in dom monum. istorice, Specialist in domeniul monumentelor naturale, Specialist in domeniul tehnologiilor de executie, Certif. ISO 9001:2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert va prez decl si o lista a princip serv prest in ult 3 ani, cont val, per de prest, benef, indif daca acestia din urma sunt autorit contract sau clienti privati, ofert treb sa dov prest serv simil cu cele care fac ob prez achiz prin 1 contr cu fin neramb din fond UE ( pre/postader) caror val de min 350000, 00, lei fara TVA -studii super de lunga durata, absolv cu dipl de lic;
- stud postunivers in dom Manag proiect sau Dipl de absov a curs de init/perfect/specializ Manag de pro, COD COR 241919, rec CNFPA, in baza OG 129/2000 - sa faca dov ca a fost sau este membru in echipa de implem in min 3 proiecte cu finan neramb din fond de pre/postaderare UE - studii sup ec, de lunga durata, absolv cu dip de lic;
-studii postuniv in domeniul Manag proiectelor sau Dipl de absol a curs de init/perfect/special Manag de proiect, COD COR 241919, rec CNFPA, in baza OG 129/2000 - sa faca dov ca a fost sau este membru in echipa de implem, cu atrib ec, in min 3 proiecte cu fin neramb din fond de pre/postader UE -studii super, absolv cu diploma de lic sau echiv in domeniile: ing sau arhit; sa fie Expert atest MCC in dom: 1.Rest arhit sau 4.Ing-consol si/sau rest struct ist, specializ: D; - studi superioare, absolv cu dipl de lic sau echiv in dom: ing sau arhit; sa fie spec atestat MCC in dom: 1.Rest arhit sau 4.Ing-consolsi/sau rest struct ist, spec: A, -stud super, absolv cu dipl de lic sau echiv in domeniile: biol, stiinta mediului, silv, geogr, sau studii postuniv in dome ariilor nat protej;
-sa faca dov a min 2 ani de exp in dom ariilor nat prot; - sa prez o lista cu lucrari publ sau proiecte de cercetare la care a participat in dom ariilor nat prot.-studii super, absolv cu dipl de licenta sau echiv in dom: ing sau arh;
-sa fie spec atestat MCC in dom: 1Rest arhit sau 4.Ing-consol si/sau rest stru ist, spec: A si E,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 12:00
Locul: Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 07.04.2011, ora 1200 in Sala Compartimentului Atribuire
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale ofertantilor si Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013- Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1. ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizareainfrastructurilor conexe
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata unirii, nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254210072, Fax:  0254210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer