Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de consultanta in management in vederea implementarii proiectului si organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului ?Campus Scolar Grup Scolar Cumpana?


Anunt de participare numarul 142972/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANAJUDETULCONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132, Localitatea: Cumpana, Cod postal: 907105, Romania, Punct(e) de contact: PIRVU PAULA, Tel. +40 241730788, Email: [email protected], Fax: +40 241739003, Adresa internet (URL): www. primaria-cumpana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de consultanta in management in vederea implementarii proiectului si organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Campus Scolar Grup ScolarCumpana?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Cumpana, Str. Soseaua Constantei, nr. 132, Comuna Cumpana, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in management in vederea implementarii proiectului siorganizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Campus Scolar Grup ScolarCumpana?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul : Servicii de consultanta in management in vederea implementarii proiectului si organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Campus Scolar Grup ScolarCumpana?
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 600.000, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 12.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO 89 TREZ 2365 006X XX00 0023 deschis la Trezoreria Eforie, jud. Constanta, cod fiscal 4618170, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR ladata publicarii anuntului de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei (ordin de plata sau instrument de garantare ? in original) pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de4.380, 00 lei. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmand sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 7 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabiliate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminareaserviciilor. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: buget local, buget de stat si fonduri europene prin POR 2007-2013, Proiect ?Campus Scolar Grup ScolarCumpana?, cod SMIS 12935.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedurasunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele solicitate, emise de autoritati competente, pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr. 1: Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006
In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 10, din Sectiunea II ? Formulare.Documentul se depune in original.b) Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul; documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.c) Cazierul judiciar saudocumente echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil la data limita dedepunere a ofertelor;Nota: Documentele aferente cerintei 1 vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.
Cerinta nr. 2: Neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006
In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 11, din Sectiunea II ? Formulare.Documentul se depune in original.
Pentru persoane juridice romane:
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
c) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
d) Cazier fiscal al societatii, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social valabil la data limita dedepunere a ofertelor.Persoanele juridice straine:
e) Documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Documentele aferente cerintei 2 vor fi depuse de ofertanti/asociati. Tertii sustinatori vor depune doar Formularul nr. 12, din Sectiunea II ? Formulare, cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. .13, din Sectiunea II - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Nota: Documentul aferent cerintei 3 va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatori/subcontractanti.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 14, din Sectiunea II - Formulare.Nota: Documentul aferent cerintei 4 va fi depus de ofertanti/asociatiCerinta nr. 5: Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta urmatoarele documente: a) Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formularul nr. .15, din Sectiunea II - Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
Primar: MARIANA GAJU, Viceprimar (membru in comisia de evaluare): NEAGU FLORIN, Secretar (membru in comisia de evaluare): NICOLAE SORIN DANIEL, Inspector principal 1 (membru in comisia de evaluare) : PIRVU PAULA, Tehnician Urbanism (membru in comisia de evaluare) JELEA TUDORA, Sef contabil (membru in comisia de evaluare) MARTOIU MARIOARA, Consilieri locali: ACHIM GABRIELA, ILIOIU AUREL, BRINZA IULIAN, DRAGOI ELENA, CADAR ADINAN, LAZAR ION, TROSIE GHEORGHE, BALAN CONSTANTIN, MARIN MIRCEA, NUTU MONICA OANA, CORDUNIANU LIVIU, NEDELCU STELICA, PRISECARIU MARICEL, LUNGAN IOAN, BURCIN DUMITRU, SOLOMON CONSTANTINNota 1: Documentul aferent cerintei 5 va fi depus de ofertanti/asociati/terti sustinatori/subcontractanti.Nota 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: 1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridice se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta minima: obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in cadrul certificatului constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor
In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b) Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-se va demonstra(dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentul aferent cerintei 1 va fi depus de ofertanti/asociati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012)sa fie de minim 600.000 lei.
Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pe site-ul www.bnr.ro, dupa cum urmeaza:
1. Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei2. Anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei
3. Anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiNota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta :1. angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: 1. Formularul nr. 10 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea II(se va prezenta documentul in original);2. Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit. a), c1) si d), din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);3.Formularul nr.15 din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.Ofertantii vor prezenta: 1) Formular nr. 16 INFORMATII GENERALE, din Sectiunea II ? Formulare, din care sa reiasamedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) Documentul se depune in original.2) orice documente financiar-contabile prin care ofertantul poate face dovada indeplinirii acestei cerinte, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant (bilant, balanta, etc).Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.4
Asocierea: Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantiiAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare.In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant cat si de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.(original)Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.20 din Sectiunea II ? Formulare ;
Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca faca dovada ca, in vederea indeplinirii in bune conditii a prezentului contract, vor asigura o echipa de experti ce va contine minim urmatoarele pozitii: 1. Manager de proiect (expert coordonator/team leader) cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare absolvite cu diploma de licenta, studii post universitare in domeniul managementului de proiect (dovedite cu diploma) sau cursuri de specializare in management de proiect, dovedite prin diplome/certificate/atestari profesionale (recunoscute de MECT si MMFES)
Experienta profesionala: experienta generala de minim 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de manager de proiect (expert coordonator/team leader) in cel putin un proiect/contract (indiferent de domeniu)si implicare in cel putin un proiect/contract similar (indiferent de pozitia detinuta).2. Asistent manager cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare absolvite cu diploma de licenta, studii post universitare in domeniul managementului de proiect (dovedite cu diploma) sau cursuri de specializare in management de proiect, dovedite prin diplome/certificate/atestari profesionale (recunoscute de MECT si MMFES)Experienta profesionala: experienta generala de minim 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de asistent manager/manager de proiect in cel putin un proiect/contract (indiferent de domeniu)si implicare in cel putin un proiect/contract similar (indiferent de pozitia detinuta).3. Expert financiar cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare in domeniul economic absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala: experienta generala de minim 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de expert financiar in cel putin un proiect/contract (indiferent de domeniu)si implicare in cel putin un proiect/contract similar (indiferent de pozitia detinuta).4. Expert achizitii cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare absolvite cu diploma de licenta, cursuri de specializare in achizitii publice, dovedite prin diplome/certificate/atestari profesionale (recunoscute de MECT si MMFES)
Experienta profesionala: experienta generala de minim 5 ani, participare in calitate de expert achizitii cu atributii in organizarea procedurilor de achizitie publicain cel putin un contract /proiect5. Expert juridic (consilier juridic ) - cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare in domeniul juridic absolvite cu diploma de licenta.Experienta profesionala: experienta generala de minim 5 ani, experienta specfica de minim 3 ani (perioada de exercitare a functiei de consilier juridic)
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa facadovada ca, in ultimii 3 ani (calculati pana ladata limita de depunere a ofertelor) au dus la bun sfarsit (servicii receptionate la sfarsitul prestarii) cel putin 1 contract sau maxim 4 contracte de servicii de consultanta similare cu obiectul contractului (consultanta in management in vederea implementarii proiectului si organizarea procedurilor de achizitii) si a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei, fara TVA. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pe site-ul www.bnr.ro, dupa cum urmeaza: 1. Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei 2. Anul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei3. Anul 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiIn cazul in care contractele invocate in vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte minime au fost derulate intr-o forma de asociere/subcontractare se va prezenta si acordul de asociere/subcontractare sau orice alt document echivalent din care sa reiasa procentul indeplinit de ofertant; in etapa de evaluare a documentelor de calificare autoritatea contractanta va tine cont doar de procentul indeplinit de catre ofertant
Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, . Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta: 1. Acordul de asociere- formularul nr. 7 ? semnat de catre fiecare asociat. In cadrul acestui document se va specifica pentru fiecare din membrii asocierii partea din contract ce le revine.Autoritatea contractanta va solicitalegalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Ofertantii vor prezenta :1.Formularul nr.20 din Sectiunea II ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);2. Declaratia si Lista cu subcontractanti ? Formular nr.20 din Sectiunea II ? Formulare si Acordurile de subcontractare(Formular 21);Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze precum si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie subcontracte, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Persoana care asigura sustinerea tehnicasi/sau profesionala va prezenta: 1. Formular nr. 23, din Sectiunea II ? angajament sustinere tehnica, in forma autentica;In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului (personal, echipamente etc) angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Astfel, persoana careasigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectulangajamentului, declaratiile conform formularului nr. 23 A si formularului nr. 23 B, din Sectiunea II.2. Formularul nr. 10Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea II(se va prezenta documentul in original);3. Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit. a), c1) si d), din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);4.Formularul nr.15 din Sectiunea II (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.Ofertantii vor prezenta :1. Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta ? Formular 192. Copii diplome, certificate /atestari profesionale3. CV-uri din care sa rezulte experienta solicitata si participarea intr-un proiect similar (acolo unde cazul)- prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului ? Formular 19 A4. Declaratie de disponibilitate(Formular 19 B), cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului.5. Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament de participare ? Formular 19 C( pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantuluiOperatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita prezentarea de documente de natura recomandarilor/referintelor de la beneficiari, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi, respectiv cel putin urmatoarele informatii: denumirea proiectului in care a fost implicat expertul, pozitia detinuta in cadrul proiectului, perioada de derulare a proiectului in format luna, an, principalele responsabilitati ale expertului in cadrul proiectuluiOfertantii vor prezenta: 1.Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formular 17 din Sectiunea II Formulare.
2. Fisa experienta similara pentru fiecare contract prezentat pentru dovedirea experientei similare - Formular 183. Pentru fiecare dintre contractele de servicii prezentate ca experienta similara se vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar prin care se confirma prestarile de serviciisimilare continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestatiilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic, data sub sanctiunile prevazute de Codul Penal al Roamaniei pentru declaratii neadevarate.
Deasemenea, daca este cazul, este permisa si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectivIn cazul in care contractele invocate in vederea dovedirii indeplinirii acestei cerinte minime au fost derulate intr-o forma de asociere se va prezenta si acordul de asociere sau orice alt document echivalent din care sa reiasa procentul indeplinit de ofertant; in etapa de evaluare a documentelor de calificare autoritatea contractanta va tine cont doar de procentul indeplinit de catre ofertantOfertantii vor prezenta : Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru managementul calitatii in domeniul activitatilor specifice obiectului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2439/21.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 12:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Primariei Cumpana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii si experti ai comisiei de evaluare; reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;observatorii desemnati de catre UCVAP4) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentatul legal sau dupa caz, de catre o alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire ( Formularul nr.9).Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro. Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer