Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de consultanta in management pentru dezvoltarea capacitatii institutionale si administrative a DGP-AMPOP?


Anunt de participare numarul 140781/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I., Nr. 2-4, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizi?ii Publice, Tel. +40 213079802, In atentia: Cornel MIHAI / Eduard DIACONEASA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213079802, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de consultanta in management pentru dezvoltarea capacitatii institutionale si administrative a DGP-AMPOP?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in management pentru dezvoltarea capacita?ii institutionale si administrative a DGP-AMPOP realizata prin:
1. Asistenta pentru informarea potentialilor beneficiari si popularizarea POP 2007-2014.
2. Sprijin pentru elaborarea Programului Operational pentru Pescuit pentru perioada 2014-2020.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
79420000-4-Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 56.700 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 6.930 lei (4.200 lei + 0, 1% din ce depaseste 420.001 lei).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO33TRZ7005005XXX000152 deschis la trezoreria municipiului Bucure?ti cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se vacompleta Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Pescuit, Programul Operational pentru Pescuit: Axa prioritara 5 - Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre
bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 16 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi:
Ministru DANIEL CONSTANTIN; Secretar de stat ACHIM IRIMESCU; Director general CICERONIS CUMPANASOIU.Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor si care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a ultimei luni dinaintea lunii depunerii ofertelor (luna anterioara lunii stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara lunii stabilite pentru depunerea ofertelor) si care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.
b. Oertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul e?alonarilor sau compensarilor conf.
Art. 9 (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal inchieat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 700.000 euro.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante pentru probarea capacitatii economico-financiare.Nota:
In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legisl.tarii de origine/tarii in care este stabilit ofertantul, atunci acesta va prezenta alte doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 2
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata, de minim 116.000 euro pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primului trimestru de executie a contractului, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 2 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic. Se vor prezenta dovezi, cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau a mai multe contracte servicii similare, constand in cel putin urmatoarele: 1. Servicii de consultanta in management si asistenta tehnica, de natura celor prevazute in caietul de sarcini, avand o valoare de cel putin 300.000 euro, fara TVA;
2. Servicii privind diseminarea prevederilor / informarea asupraunor proiecte / programe necesare pentru realizarea transferului de expertiza si a bunelor practici in domeniul obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit, respectiv servicii conexe organizarii unor seminarii/grupuri de lucru/sesiuni de instruire/conferinte, de natura celor prevazute in caietul de sarcini, avand o valoare de cel putin 50.000 euro, fara TVA..
Se solicita:
a. Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;
Continuare cerinta nr. 1
b. Pentru indeplinirea cerintei privind niv. valoric min. al exp sim. se accepta: fie prezentarea unui singur ctr. (care sa acopere prin obiect toate componentele princip.ale ctr. ce urm.sa fie atribuit, respectiv serv./activit. mentionate) in val.de cel putin 350.000 euro, fara TVA; fie prezentarea unui numar de max. 2 ctr. distincte (dintre care fiecare ctr. sa acopere prin obiect, in mod separat, cate o componenta dintre component.princip.ale ctr. ce urm.sa fie atrib. sau, indif.de modul de structurare a obiect.ctr. prezentate sa se acopere in ansamblu ambele componente mentionate, respectiv fiecare tip de serv./activit.), a caror val.cumulata sa fie de cel putin 350.000 euro, fara TVA;
c. O recomandare /certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, coroborate cu cele ale art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru fiecare contract prezentat.
Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru realizarea in bune conditii a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - cel putin 2 autovehicule prin intermediul carora se va asigura logistica necesara deplasarilor echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii obiectului vontractului;
- cel putin cate 1 calculator tip laptop pentru fiecare expert cheie din cadrul echipei;
- facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor;
- facilitati de comunicare voce si date pentru fiecare expert cheie din cadrul echipei de proiect.
Se solicita:
Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului.
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, pentru fiecare lot in parte:
- Expert cheie nr. 1 ? Manager de proiect/coord. echipa/team leader-1 pers;
- Expert cheie nr. 2 ? Expert analize statistice si previziuni economice)-2 pers;
- Expert cheie nr. 3 ? Expert financiar analize cost-beneficiu-2 pers.;
- Expert cheie nr. 4 ? Expert pescuit, acvacultura, procesare (echipamente, tehnologii, aspecte de mediu si sociale)-3 pers.;
- Expert cheie nr. 5 ? Expert comunicare si informare-2 pers.;
- Expert cheie nr. 6 ? Expert strategii de dezvoltare locala-2 pers;
- Expert cheie nr. 7 ? Expert legislatie nationala si comunitara-2 pers.;
Continuare cerin?a nr.3
Se solicita:
a. Doc. suport din care sa rez. faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competent. prof. ale perso. de specialit. propus in cadrul echipei de proiect, se poate asig. indepli. la un niv. coresp. a ctr. care urmeaza sa fie atrib., potrivit specificatiilor prev. in caietul de sarcini. Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 9) se va prez. semnata de titluar in forma autentica, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist.
b. In sensul preved.lit.a), ofert.vor prez. doc. suport din care sa rez.indepl.cerin?elor solicit., cum ar fi:
Continuare cerin?a nr.3
- cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ.de munca ale persoanelor si/sau ctr.de prestari serv.incheiate intre ofertant si pers.respective/angajamentele/acordurile de participare (care sa asig.trasabilit.includerii in oferta a respectiv.specialisti) si/sau alte doc. echiv. in aplicarea prev. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rez.indepl. cerint.priv.profilul/ exper.specialist.prop.Decl. de disponib.(Formularul nr. 9) se va prez. semnata de titluar in forma autent., in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofert. (pentru fiecare astfel de specialist);
- dipl. priv. specializ. perso.(stud., pregat. profes., calific. si atest. profes.);
Continuare cerin?a nr.3
- autoriz./certif.de atest.profes.si legitimat.aflate in term.de valab.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expert.incheiata in forma autent.priv.exper./certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp.certif., a deciz.de numire pt.poz.respectiva si copia doc.de specializ.in baza careia s-a realizat numirea.
c. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilorart. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate.
Continuare cerinta nr.3
Profilul expertului cheie nr. 1 - Manager de proiect/ coordonator de echipa/team leader:
1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Stud. sup. de lunga durata de profil economic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profes. generala in dom. stud. absolvite de cel putin 5 ani;
1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- detinerea de competente avansate in dom. mg. de proiect, respectiv a cunostintelor aprofundate privind coordonarea proiectelor intr-o maniera standardiz. in ved. asigurarii unei implement. optime si eficiente a acestora, dovedite prin particip. la cel putin un curs de specializ. privind o metodologie de mg. de proiect recunoscuta la nivel international (dovedite prin certif. cum ar fi Project Management Professional - PMP, Projects IN Controlled Environments 2 - PRINCE2 sau echivalent);
Continuare cerinta nr. 3
- particip. pe parcursul prof.la cel putin un proiect/program de o complexit.similara cu ctr. ce urmeaza sa fie atribuit in cadrul caruia sa fi detinut poz.de manager / director / coordonator ori sef de proiect/team leader sau o alta pozitie similara.
Profilul expertului cheie nr. 2 ? Expert analize statistice si previziuni economice:
2.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii sup. de lunga durata de profil economic, finalizate prin dipl.de licenta sau echiv.; Pregatire prof.generala in dom.stud.absolvite de cel putin 5 ani;
2.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Particip. pe parcurs. prof. la cel putin 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut o poz. similara care sa fi presupus realizarea de analize statistice si previziuni economice si/sau detinerea pe parcursul profesional a min. unei pozitii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activitati.
Continuare cerinta nr. 3
Profilul expertului cheie nr. 3 ? Expert financiar analize cost-beneficiu:
3.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de lunga durata de profil economic, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
3.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Particip. pe parcurs. prof. la cel putin 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut o poz. similara care sa fi presupus realizarea de analize cost-beneficiu si/sau detinerea pe parcursul profesional a min. unei pozitii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activitati.
Continuare cerinta nr. 3
Profilul expertului cheie nr. 4 ? Expert Pescuit, acvacultura, procesare (echipamente, tehnologii, aspecte de mediu si sociale):
4.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de lunga durata in domeniul piscicol/biologie/chimie alimentara, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
4.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Particip. pe parcurs. prof. la cel putin 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut o poz. similara care sa fi presupus acordarea de expertiza in domeniul pescuit, acvacultura, procesare (echipamente, tehnologii, aspecte de mediu si sociale) si/sau detinerea pe parcursul profesional a min. unei pozitii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activitati.
Continuare cerinta nr. 3
Profilul expertului cheie nr. 5 ? Expert Comunicare si informare:
5.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de lunga durata in domeniul domeniul comunicarii/jurnalismului, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
5.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Particip. pe parcurs. prof. la cel putin 1 proiect/program de o complexitate similara cu contractul ce urmeaza sa fie atribuit, in cadrul caruia sa fi detinut o poz. similara care sa fi presupus realizarea de strategii de comunicare/informare/promovare si/sau detinerea pe parcursul profesional a min. unei pozitii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activitati.
Continuare cerinta nr. 3
Profilul expertului cheie nr. 6 ? Expert Strategii de dezvoltare locala:
6.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de lunga durata, in domeniul economic / stiinte politice ?i/sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
6.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Participare la cel pu?in 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi de?inut o pozi?ie similara care sa fi presupus realizarea de strategii de dezvoltare locala/regionala si/sau de?inerea pe parcursul profesional a minim unei pozi?ii, in cadrul careia sa fi desfa?urat acest tip de activitati.
Continuare cerinta nr. 3
Profilul expertului cheie nr. 7 ? Expert legislatie nationala si comunitara:
7.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala:
- Studii superioare de lunga durata in domeniul juridic / stinnte politice si/sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 5 ani;
7.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului:
- Participarea pe parcursul profesional la cel pu?in 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi de?inut o pozi?ie similara care sa fi presupus elaborarea/adaptarea/modificarea legisla?iei na?ionala in scopul transpunerii acquis-ului comunitar si/sau de?inerea pe parcursul profesional a minim unei pozi?ii, in cadrul careia sa fi desfa?urat acest tip de activitati.
Cerinta nr. 4
Informatii privindsubcontractantii
Nota:
a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Punctajul(P(n) = max. 50 pct.)se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul max; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=[Pret(min) /Pret(n)]x50 pct; Legenda (valabila pt.toti factorii utilizati;Pret(min)/NF(max)/NR(max)/NRER(max)/PREF(max)?cel mai mic pre? ofertat in cadrul procedurii, iar in cazul celorla?i factori de evaluare reprezinta cea mai mare valoare contabilizta in cadrul procedruii pt.fiecare factor de evaluare vizat; Pre?(n)/ NF(n)/NR(n)/NRER(n)/PREF(n)-pretul ofertei pt.care se calculeaza punctajul ofertei (P(n)), iar in cazul celorlal?i factori de evaluare reprezinta valoarea factorului de evaluare al ofertei pt.care se calculeaza pt.care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Facilitati suport pe care ofertantul le pune la dispozitia autoritatii contractante pe parcursul realizarii activitatilor propuse
20%
20
Descriere: Punctajul (P(n)=max.20 pct.) se acorda astfel: Se vor contab.numeric toate facilit.suport care reflecta avantaje reale si evidente pt. realiz. obiectivelor contractului (cum ar fi livrabile suplim.fata de cele mentionate in caietul de sarcini, precum si instr.de lucru, baze de date si/sau programe/proceduri/metode, inclusiv cu referire la serviciile de backstopping ? asisten?a si sprijin in caz de urgente, etc.) pe care autoritatea le poate obtine prin asumarea de catre ofertanti a angajamentelor respective, asa cum au fost acestea prezentate de catre fiecare ofert.in parte in cadrul prop.tehnice, in vederea obtinerii nr. max.de facilitati suport care au fost propuse de catre toti ofertantii din cadrul proced.de atribuire (notat NF(max)); a) Pt.oferta cu cel mai mare nr.de facilitati suport in raport cu NF(max)se acorda 20 puncte; b) Pt.ofertele cu un nr. mai mic de facilitati decat oferta de la lit. a), P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(NF(n)/NF(max))x20pct.
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
10%
10
Descriere: Punctajul (P(n)=max.10 pct.) se acorda astfel: Se vor contabiliza numeric riscurile necesare atingerii obiectivelor si a rezult.proiectului, asa cum sunt analizate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice;a)Pt.ofertele cu nr.max.de riscuri identificate (notat NR(max)) se acorda 10 puncte;b) Pt.ofertele cu un nr. mai mic de riscuri decat NR (max), P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(NR(n) / NR(max))x10 puncte; Nota: Riscurile considerate de catre ofert.ca afectand procesul necesar atingerii obiectivelor si a rezult.proiectului (altele decat cele incluse in caietul de sarcini), dar care in mod evident nu influenteaza executia contr.si/sau care nu sunt descr.sub forma unei liste(numerotata in ordine cresc.)nu vor fi numarate/contabiliz.in vederea aplicarii algoritmului de calcul
4.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini
10%
10
Descriere: Punctajul(P(n)=max.10pct)se acorda astfel: Se vor contab.numeric recomandarile de minimiz./elimin.riscuri.necesare atingerii obiective.si a rezultat.proiectului, asa cum sunt propuse si analiz.de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice. a) Pt.ofertele cu numar.max.de recomandari de reducere/eliminare riscurilor (notat NRER(max)) se acorda 10pct; b)Pt.ofertele cu un nr.mai mic de recomand.decat NRER(max), P(n) se calculeaza proportional: P(n)=(NRER(n)/NRER(max)) x10pct; Nota: Recomand.care nu au fost descrise si argument., ori cele care nu pot avea impact in mod evident in desfasurare procesului si/sau care nu sunt descrise sub forma unei liste(numerotata in ordine crescatoare)nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.Pt.fiecare risc identificate la factorul 3 se va prezenta si retine o singura recomandare (relevanta) de reducere/eliminiare
5.
Punctele de referin?a (jaloanele de monitorizare) aferente metodologiei propuse pentru realizarea activitatilor contractului, inso?ite de comentarii relevante
10%
10
Descriere: Se vor contab.pctele de ref.aferente etapelor propuse pt realiz activit ctr., necesare atingerii obiectivelor si rezult. proiectului, asa cum sunt acestea analiz.de fiecare ofert.in parte in cadrul prop.tehnice, in ved.obtinerii nr.maxim de pcte de ref.care au fost descr si justif. de catre toti ofert.din cadrul procedurii de atrib.(notat PREF(max)); a)Pt.oferta cu cel mai mare nr.de puncte de ref. in rap.cu PREF(max)se acorda 10 puncte; b) Pt.ofertele cu un nr. mai mic de pcte de ref. decat oferta de la lit. a), P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(PREF(n)/PREF(max))x10pct; Nota: Se vor contab.pctele de ref. esentiale, relevante pentru realizarea activit.ctr, descrise si justificate documentat dpdv al obiectivelor si rezult. asteptate, respectiv care reflecta avantaje reale si evidente ale metodologiei propuse in raport cu cerintele minime ale caietul de sarcini si care sunt coroborate cu reperele temporale precizate in caietul de sarcini (graf. de implem.a proiectului)
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Pescuit, Programul Operational pentru Pescuit: Axa prioritara 5 -Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Pescuit
VI.3) Alte informatii
- In sensul prevederilor de la Cap. II.3., durata contractului se calculeaza de la semnarea acestuia ?i se intinde pana la data finalizarii proiectului, in functie de graficul de implementare ?i activitatile din cadrul acestuia.Nota: Durata de 12 luni de la data semnarii contractului reprezinta durata maxima acceptata pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit ?i nu poate fi depa?ita decat in situa?ii neprevazute, care nu se datoreaza sub nicio forma unei actiuni sau inactiuni a prestatorului ?i care impun extinderea duratei de implementare a proiectului.- In situa?ia in care doua sau mai multe oferte ob?in acela?i punctaj, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pre?ului ofertat, iar oferta ca?tigatoare va fi declarata cea care se claseaza pe pozitia 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte sunt clasate pe pozitia 1 a clasamentului, autoritatea contractanta va reface clasamentul in ordinea descrescatoare a valorii ob?inute de ofertele in discu?ie pentru factorul de evaluare urmator (primul factor de evaluare al propunerii tehnice), oferta ca?tigatoare fiind cea care se claseaza pe pozitia 1 din clasamentul refacut potrivit acestei reguli.Acest sistem urmeaza sa fie aplicat ori de cate ori este necesar, pana la identificarea unei singure oferte care se claseaza pe pozitia 1 in clasament.In situa?ia in care prin aplicarea acestui sistem ofertele nu vor putea fi departajate in continare, autoritatea contractanta va regurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Directia Generala Pescuit - Autoritatea de Management pentru Programul Operational de Pescuit ? Compartiment achizitii publice
Adresa postala: B.dul. Carol I, nr. 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213079802, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213079802, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer