Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in management pentru implementarea proiectului Reabilitarea infrastructurii statiunii Geoagiu Bai


Anunt de participare numarul 90515/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/248881, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in management pentru implementarea proiectului Reabilitarea infrastructurii statiunii Geoagiu Bai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: statiunea Geoagiu Bai , jud Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Intocmirea dosarelor de achizitie a serviciilor de asistenta tehnica si a celor de lucrari si oferirea de consultanta in vederea alegerii celei mai bune oferte prin prisma caietelor de sarcini, a proiectului tehnic si a obiectivelor proiectului.
2. Managementul de proiect pentru lucrarile de reabilitare a infrastructurii statiunii Geoagiu Bai constand in urmarirea derularii executiei, incadrarea in bugetele contractate; intocmirea graficului de executie cantitativ si valoric al investitiei si urmarirea incadrarii executiei in acest grafic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Managementul de proiect pentru lucrarile de reabilitare a infrastructurii statiunii Geoagiu Bai
Valoarea estimata fara TVA: 508, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10166 lei, Garantia de buna executie-5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 din ordonanta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate cod CAEN 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilantului contabil la 31 decembrie 2008 (in copie), inclusiv contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat de organele competente, din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit (profit net)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie , cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari . Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani CV-ul personalului responsabil direct pt indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expert 1 -Managerul de proiect (minim 400 zile lucratoare in cadrul contractului)Expert 2 -Asistent manager proiect (minim 350 zile lucratoare in cadrul contractuluiExpert 3 - Consultant implementare/raportare tehnica si achizitii publice (minim 200 zile lucratoare in cadrul contractului)Expert 4 -Consultant implementare/raportare financiara si achizitii publice (minim de 200 de zile lucratoare in cadrul contractului)Expert 5 Consultant tehnic (minim 400 zile lucratoare in cadrul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Geoagiu, Str Calea Romanilor nr 141, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, avand asupra lor imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul European de dezvoltare Regionala prinProgramul Operational Regional 2007 2013, contract nr 559 /28.09.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str IC Bratianu nr 1, ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0258-810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Geoagiu, Compartimentul juridic, Achizitii publice
Adresa postala: Str Calea Romanilor nr 141, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Tel.0254248880, Email: [email protected], Fax: 0254248881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer