Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in management si servicii conexe


Anunt de participare numarul 136324/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Adresa postala: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 203008, Romania, Punct(e) de contact: ILINCA PIETRARU, Tel. +40 249438595, Email: [email protected], Fax: +40 249432276, Adresa internet (URL): www.olt.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in management si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic catigator si la sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de consultanta in management si servicii conexe; in cadrul proiectului SEROP ? Servicii de Ocupare Performante - Elaborarea, implementarea si evaluarea strategiei de aliniere a calitatii serviciilor publice de ocupare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii management de proiect
Servicii juridice
Servicii consultanta achizitii publice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 843, 465RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 18.500leiValabilitate oferta: 60de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la. Trezoreria Slatina, nr. RO88TREZ5065005XXX000229 , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (A.J.O.F.M OLT) cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Iin cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AJOFM Olt va retine contestatarului din garatia de participare suma de5.624ron(prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansambluNOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe: Proiectul SEROP ? Servicii de Ocupare Performante - Elaborarea, implementarea si evaluarea strategiei de aliniere a calitatii serviciilor publice de ocupare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular acord asociere Formularul 9 din Sectiunea III
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 2din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copielegalizata sau copie conforma cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Certificat de plata a impozite si taxe locale (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr.6 din Sectiunea a III a a prezentei documentatii de atribuire- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr. 11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire;
- Formularul nr.11 se va completa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii
MARIAN CRISTINEL CIRLOGANU ? DIRECTOR EXECUTIV, CONSTANTIN CITU - DIRECTOR EXECUTIV ADJ., ILEANA LUPANCESCU ? SEF COMPARTIMENT BUGET, CONSTANTIN GHEORGHE ? MANAGER PROIECT, FLORIN PRODAN ? EXPERT JURIDIC, ILINCA PIETRARU ? EXPERT ACHIZITII PUBLICE.NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Oferta comuna/asociere/consortiu:
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire(prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ). 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) eliberat cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor, In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului nr.4din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea IIIa prezentei documentatii de atribuire
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Oferta comuna/asociere/consortiu. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.
In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta balanta de verificare intocmita pentru 31.12.2011 sau alte documente echivalente.
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire(prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista principalelor prestari de serviciirealizate in ultimii 3ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prezentarea, cel putin a unui document/partirelevante ale contractului/procese verbale receptie, (copii)care sa confirme prestarea de servicii similare in proiecte similare.(Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor prestarii de servicii din ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.In vedrea demonstarii indeplinirii cerintelor referitoare la experienta similara solicitam copii(semnate si stampilate "conform cu originalul).
Cerinta nr.2
Informatii privind numarul mediu anualal personalul din ultimii 3 aniCompletarea si prezentarea Formularului nr. 8? Declaratia privind numarul mediu al personalul din ultimii 3 ani.
Cerinta nr.3
Echipa nominalizata va fi compusa din:
1 Manager Proiect: Conditii: studii superioare de lunga durata;minim 5 ani experienta profesionala generala;competente in managementul de proiect dovedite prin documente legale (diplome, certif eliber si recunoscute conf legii);experienta (minim un proiect implementat in calitate de manager).Pentru ofertantul situat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii se va solicita o recomadare de la beneficiarul ultimul proiect implem. din care sa rezulte concret atributiile, rezultatele obtinute in implementarea proiectului.In caz de neprezentare a recomandarii solicitate - ofertantul castigator va fi descalificat.
Ofertantul va prezenta: a) O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului ? Form 8 Anexa 1 b. C.V.pentru fiecare expert ? Form nr. 8. Anexa 2, La C.V pt fiecare expert se vor atasa copii"conform cu originalul"pt acte doveditoare.
- 1 Expert Juridic(consilier juridic sau avocat) cu competente in achizitiipublice
Cerinte:
- studii superioare juridice, de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- minim 5 aniexperienta in domeniul juridic; (cerinta impusa prin Contract POSDRU/111/41/S/92443 ? OI POSDRU ANOFM 18289/20.02.2012)
- curs de achizitii publice, finalizat printr-un certificat de absolvire eliberat conform prevederilor legale (L129/2002), sau echivalent.Curriculum vitae si se va atasa copii ?conforme cu originalul? pentru actele doveditoare .
Expert coordonator achizitii publice si arhivareCerinte: studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
- minim 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice;
- curs de achizitii publice, finalizat printr-un certificat de absolvire eliberat conform prevederilor legale (L129/2002), sau echivalent Curriculum vitaesi se va atasa copii ?conforme cu originalul? pentru actele doveditoare .
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a se asocia sau subcontracta o parte din contractul de achizitie publica , precizandin documentele ofertei: - partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze; - datele de recunoastere ale subcontractantilor. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contract autoritatea contractanta solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.- Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca asociatul sau subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Form.nr.7 si tabel anexa - din Sectiunea III. Daca ofert.nu are subcontractanti se va completa cu textul "Nu exista subcontractanti"
In situatia in care candidatul/asocierea isi sustine capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala prin sustinerea de catre o persoana terta,
persoana terta - nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentarea Certificat ISO 9001:2008, sau echivalentul, in domeniul managementului.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1602/19.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 09:55
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 11:00
Locul: Sediul AJOFM Olt, str.Prelungirea Crisan, nr.2, localitatea Slatina, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor (maxim 2 persoane de fiecare ofertant), reprezentanti UCVAP, membrii comisiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?SEROP ? Servicii de Ocupare Performante - Elaborarea, implementarea si evaluarea strategiei de aliniere a calitatii serviciilor publice de ocupare? ID 92443.proiect finantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Axa prioritara 4. Domeniul major de interventie 4.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista oferte clasate pe primul loc ce prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi, o noua oferta financiara, ce va fi prezentata in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLT
Adresa postala: Adresa postala: STR.PRELUNGIREA CRISAN NR.2, JUDETUL OLT , ,Localitatea: SLATINA, Cod postal: 030008, Romania, Tel. +40 249438595, Email: [email protected], Fax: +40 249432276, Adresa internet (URL): www.olt.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer