Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul investitiei


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
393.750 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. SIAB DEVELOPMENT SRL
Anunt de atribuire numarul 96381/06.08.2010
Informatii anunt de participare asociat 88864
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI
Adresa postala:  loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj, Localitatea:  Cojocna, Cod postal:  407240, Romania, Punct(e) de contact:  ANGELA BERESCHI, Tel. 0264234058, Email:  [email protected], Fax:  0264234058, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul investitiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: localitatile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii catre Autoritatea de Contractare sub forma serviciilor de consultanta in managementul investitiei .Consultantul in management asigura managementul integral al proiectului, activitati de gestionare a resurselor financiare, materiale, umane puse la dispozitie de catre solicitant si finantator. Implementeaza strategia definita de catre Autoritatea Publica Locala, in contextul obiectivelor stabilite de proiectul: RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOCALITATILE SANTIOANA, TAGA, SUCUTARD, GEACA SI LACU JUD. CLUJ.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
393, 750RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S57-084955din23.03.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 274 Denumirea: Serv de consultanta in managementul invest. pt obiectivul?Retea de alimentare cu apa si canalizare
V.1) Data atribuirii contractului 5/19/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. SIAB DEVELOPMENT SRL
Adresa postala:  STR. ALVERNA, NR. 42, AP. 9, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400165, Romania, Tel. 0364800442, Fax:  0364800442
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 465440.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 393750.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PNDR MASURA 322, ,RENOVAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
JUDECATORIA GHERLA
Adresa postala:  Str. Bobalna, nr. 55, Localitatea:  GHERLA, Cod postal:  405300, Romania, Tel. 0264-243255, Fax:  0264-243701
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel , sectia contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Curtea de apel Cluj, str. Stefan cel Mare. Nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  4001333, Romania, Tel. 0264/431063, Fax:  0264/593866
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TAGA(PRIMARIA TAGA)
Adresa postala:  COMUNA TAGA(PRIMARIA TAGA) str. Principala, nr. 23, jud. Cluj, Localitatea:  Taga, Cod postal:  407565, Romania, Tel. 0264248701, Fax:  0264248701
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer