Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul investitiei


Anunt de participare numarul 96381/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI
Adresa postala: loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA BERESCHI, Tel.0264234058, Email: [email protected], Fax: 0264234058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul investitiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: localitatile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii catre Autoritatea de Contractare sub forma serviciilor de consultanta in managementul investitiei .Consultantul in management asigura managementul integral al proiectului, activitati de gestionare a resurselor financiare, materiale, umane puse la dispozitie de catre solicitant si finantator. Implementeaza strategia definita de catre Autoritatea Publica Locala, in contextul obiectivelor stabilite de proiectul: RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOCALITATILE SINTIOANA, TAGA, SUCUTARD, GEACA SI LACU JUD. CLUJ.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract il reprezinta prestarea de servicii catre Autoritatea de Contractare sub forma serviciilor de consultanta in managementul investitie Consultantul in management asigura managementul integral al proiectului, activitati de gestionare a resurselor financiare, materiale, umane puse la dispozitie de catre solicitant si finantator..Valoarea estimata fara TVA: 465.440, 00 leiDefalcata pe actiuni: RETEA DE ALIMENTARE CU APAValoare estimata fara TVA: 224.348 leiRETEA CANALIZAREValoare estimata fara TVA: 241.092 lei
Valoarea estimata fara TVA: 465, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila UE, conform Programului National de Dezvoltare Rurala , Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib. Decl. privind calit. de participant la proced. Decl. privind neincadr in preved art. 181 din OUG. nr. 34/2006. Certif. de atest. fisc. emis de D.G.F.P. Terit. pt. pers. jurid. din Romania in termen de valab. Pt. pers.jurid./fizice straine - un docum. echiv/decl. pe propria rasp./declar. autentica data in fata unui notar, a unei autorit. adminis. sau judic sau a unei asoc. profes. ce are compet. in acest sens; Certif. de atest. fisc. privind impoz. si taxele loc. pt pers. jurid din Romania in termen de valab. Pt pers. jurid./fiz straine - un docum. echiv/decl pe propria rasp/declar. autent. data in fata unui notar, a unei autorit. admin sau judic. sau a unei asoc. profes. ce are compet. in acest sens; Pt pers. jurid. romane : Certif. Const. emis de O.R.C. (orig. sau copie legal. notarial), data de elib. a Certif. emis de O.R.C. va fi cu maxim 30 zile inaintea de data deschid ofic. Certif de inreg emis de O.R.C. copie legal notarial (cod unic), din care sa reiasa obiect de activ care sa corespunda categ de serv supuse proced. de achizCopie legal notarial dupa autor. elib in baza legii 507/2002 (pt pers. fiz autor.) Criterii pentru ofert/asoc -asociatii trebuie sa fie firma(e) inregistrata(e) si specializata(e) pentru prestarea unor astfel de servicii; -asociatii nu trebuie sa aiba datorii aferente taxelor si impozitelor legale. -asociatii nu trebuie sa se gaseasca in nici una din situatiile de conflict de interese prevazute in OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5- Informatii generale ( Cerinta obligatorie), -Copii ale bilanturilor contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.-Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte, inclusiv Trezorerie (formular 6).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 800.000 lei(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formular F 7.- Experienta similara formular F8 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Contractele de prestari servicii prezentate ca similare in formularul experienta similara-in copie.- Copii ale contractelor de finantare pentru care a realizat servicii de consultanta in managementul investitiei;
- Recomandare din partea beneficiarului, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, - Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii formular F 9 - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Curriculum vitae -pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii - formular F10 - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire, - Declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii formular F11 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.- Contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului daca este cazul.(Contractele de colaborare trebuie sa precizeze ca va participa la prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului).- Personal care sa posede expertiza si experienta necesara, respectiv: 1. Expert 1: Manager de proiect2. Expert 2: Asistent Manager3. Expert3: Responsabil financiar4. Expert 4: Responsabil tehnic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in derularea, in ultimii 3 ani, a minim unui proiect similar cu finantare europeana neramb.in care a realizat serv. de consul. in domeniul manag. invest. sau asist. tehnica in consult., cu o val. minima a contr. de serv. de 60.000 lei fara TVA, dovedita prin lista contr. similar din ultimii 3 ani, copii ale contract. de servicii, la care vor atasa copii ale contract. de finantare si recomandarea din partea benef. Standarde de asigurarea calitatii: - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor!
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2010 11:00
Locul: Sediul Comuna Taga (Primaria Taga), Localitatea Taga, str. Principala, nr.23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observator din partea Centrului Regional de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PNDR MASURA 322, ,RENOVAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire direct de pe SEAP , in atasamentul anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Fax: (+40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel , sectia contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Curtea de apel Cluj, str. Stefan cel Mare. Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4001333, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf.art.256/OUG.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TAGA(PRIMARIA TAGA)
Adresa postala: COMUNA TAGA(PRIMARIA TAGA) str. Principala, nr. 23, jud. Cluj, Localitatea: Taga, Cod postal: 407565, Romania, Tel.0264248701, Fax: 0264248701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer