Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul proiectelor de finantare in vederea realizarii investitiei: Reabilitarea si modernizarea campusului Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 60532/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: RADU MARIAN BURAC, Tel.0232216853, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: Campus Tudor Vladimrescu, B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Univ. Tehnica "Gh. Asachi" Iasi - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitru Mangeron nr. 67 Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei si Invatamantului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul proiectelor de finantare in vederea realizarii investitiei: Reabilitarea si modernizarea campusului Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Campusul studentesc Tudor Vladimirescu - Iasi, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia propusa cuprinde asigurarea de consultanta, asistenta si sprijin calificat pentru: - Perioada de implementare a Proiectului, in conformitate cu cerintele programului de finantare si clauzele Contractului de Finantare.- Implementarea contractelor de achizitii publice prevazute in Proiect.- Procesul de obtinere a certificatelor, avizelor si autorizatiilor necesare realizarii investitiilor prevazute in Proiect- Activitatile de informare si promovare incluse in Proiect.- Elaborarea si redactarea tuturor documentelor solicitate inaintate Autoritatii de Management ce decurg din natura procedurilor de implementare specifice Programului Operational Regional.- Relatia cu tertii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 038, 857.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare max. 2% din valoare estimata contract - 12500 lei; Garantie de buna executie , la incheierea contractului , 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A - Sectiunea IV;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B - Sectiunea IV;3-Certificat de atestare fiscala;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;5.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul III.(Fomularul 6-Sectiunea IV.) In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile mentionate la pct V.1 , se vor depune si urmatoarele documente: - Certificat de inscriere a persoanelor juridice fara scop patrimonial emis de Judecatoria in raza careia isi are sediul social in original/copie legalizata- certificat de inregistrare fiscala in copie legalizata- Certificat emis de Judecatoria in raza careia isi au sediul social, , din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate. in original- Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: in original- Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta). in original/copie legalizata- Procese verbale relevante. in original/copie legalizata6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se completeaza Formularul 12C.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe ultimii 3 ani fiscali, respectiv: 2005, 2006, 2007. vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 (in copie)2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2005, 2006, 2007.(se completeaza Formularul 1)Cerinta minima de calificare: cifra medie globala pentru anii 2005 , 2006 si 2007 - minim 720 000 lei RON.Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani-Formularul 12E, min. 3 proiecte finalizate in ultimii 3 ani, valoareamin 150 000 Euro.2. Lista cu expertii cheie propusi pentru implem. proiectului. Min. 8 experti: Exp1 Team leader, consultant senior managementul proiectelor de fin.(Studii sup. tehn. de lunga durata, dr in management, exp. prof.gen. min.15 ani, exp.prof.spec. min.10 ani coord. proiectelor cu fin. fonduri com.). Exp2 consultant senior managementul proiectelor de fin. (studii sup. tehn. de lunga durata spec.in dom. manag. ec. si financiar eur., exp. prof. gen. min. 10 ani, exp. prof. spec. min 6 ani in coord. proiectelor cu fin. din fonduri com.). Exp3 consultant senior in management fin. (Studii sup. ec. de lunga durata - expert contabil autorizat cu min. 1 an, exp. si min 10 ani, experienta prof. spec. min 6 ani in consult./manag. fin. in proiect cu finantare din fonduri comunitare) Exp4 consultant management fin. bancar (Studii sup. ec. expert contabil autoriz.cu min 1 an, min 6 ani, exp. prof. spec.min 5 ani in consultanta/managementul financiar al proiectelor cu fin. din fonduri comunitare). Exp5 arhitect proiectant cu drept de semnatura (studii sup.tehnice de lunga durata, exp. prof. gen. min 5 ani vechime, exp. prof. spec. min 2 ani in coord. echip. de proiectare pt investitii cu fin. din fonduri guv./com.). Exp6 ing proiect. (constr.civile si ind, certificare tehnico-profesionala pt Verif. de proiecte A2, Expert tehnic - cerinta A1, A2, Verif. de proiecte A1, exp.prof. spec. min.20 ani elab. si ver. proiecte de structura pana la faza PT ). Exp7 consultant senior in dom. ac. publice, exp. prof. gen. min 10 ani, exp. prof. spec. min 2 ani in dom.ac. publ, Exp8 consultant in domeniul ac. publ. b. CV Anexa 2 c. Decl. de exclusivitate si disponibilitate.ISO9001 sau echivalent si informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. - Formularul 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17323
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la Caseria Directiei Servicii Studentesti, camin T18, Parter, Campus Tudor Vladimirescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 11:00
Locul: Sala Senatului Univ. TehniceGh.Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerului Economiei si Finantelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 - Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer