Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR pentru contractul de finantare REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL BETHLEN GABOR din Aiud, judetul Alba


Anunt de participare numarul 117795/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Aiud, Cod postal:  515200, Romania, Punct(e) de contact:  Delia Florea, Tel. 0258861310, Email:  [email protected], Fax:  0258861280, Adresa internet (URL):  www.aiud.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR pentru contractul de finantare REABILITAREA STRUCTURALA SI REPARATII CAPITALE LA COLEGIUL NATIONAL BETHLEN GABOR din Aiud, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Colegiul National Bethlen Gabor, Municipiul Aiud, str. Bethlen Gabor, nr.1
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului consta in asigurarea Serviciilor de consultanta in managementul proiectelor pentru contractul de finantare Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National ?Bethlen Gabor?din Aiud, judetul Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 351, 633.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 5000 lei;garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA acontractului, respectiv de 5 % din val.fara TVA acontractului- pt.I.M.M.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: - FEDR: 85, 00%;Bugetul national: 13, 00%;Cofinantare buget local: 2, 00% - Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 Domeniul Major de interventie 3.4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala eliberat de (AFP)privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat
Certificat fiscal care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din acesta trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv Cod CAEN -7022 ? Activitati de consultanta pentru afaceri si managementCertificatul de inmatriculareAutorizatia de functionare/ Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in domeniul managementului de proiect in ultimii 3 ani
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in domeniul managementului de proiect - contracteaflate in derulare.
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a incheiat si implementat un numar de maxim trei contracte de servicii de management /consultanta, pentru proiecte cu finantare nerambursabila europeana, preaderare sau postaderarea caror valoare minima cumulata sa fie de351.633 lei.
Contractele de servicii in managementul proiectelor pe care ofertantii le vor prezenta ca dovada a experientei lor trebuie sa fie aferente unor proiecte cu finantare nerambursabila europeana, preaderare sau postaderare si vor include lucrari de constructii, lucrari de instalatii si/sau dotari.- Recomandarile din partea beneficiarului aferente contractelor de consultanta, cu privire la modul de indeplinire al acestora.
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indepl.coresp.a contractului de servicii-Informatii referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat si ale cadrelor de conducere
-Declaratie - angajamenta ofertantului privind disponibilitatea personalului implicat in proiect-Inf.privind asociatii si/sau subcontractantii
-Declaratie privind respectarea conditiilor demunca, mediu si sanatate pentru locul de munca
-Certificat ISO9001/2001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- copii dupa contractele de servicii de management/consultanta solicitate;
- copii dupa contractele de finantare ale proiectelor mentionate mai sus, inclusiv bugetul proiectului cu evidentierea lucrarilor de constructii, de instalatii si/sau dotari.-se accepta recomandarile cu calificativul ?Bine? si?Foarte bine?.-Dotarea minima a ofertantului si dovada detinerii acestora(in proprietate sau chirie): - 1 autoturism la dispozitia proiectului;
- 1 copiator care sa asigure multiplicarea materialelor necesare implementarii proiectului;
- 2 calculatoare;
- 1 fax.-Membrii echipei de consultanta vor face dovada incheierii si implementarii a cel putin unui contract/proiect de natura celui care face obiectul prezentului contract, respectiv a unui proiect cu finantare externa neramb.pre sau post aderare, ca membru in echipa de implementare sau in calitate de consultant pe un post similar.a)coordonare (team lider)- manager de proiect cu exp.in management de proiect cu finantare neramb.de min.3 ani si o recomandare din partea beneficiarului;b)personal cu exp.in domeniul ec.- financiar (economist), cu exp.de min.3 ani si o recomandare din partea beneficiarului;c)personal cu exp.in domeniul tehnic, de min.3 ani si o recomandare din partea beneficiaruluid)personal cu exp.in domeniul achizitiilor publice de min.2 anisi o recomandare din partea beneficiarului;e)personal cu exp.in domeniul promovare-relatii publice de min.3 anisi o recomandare din partea beneficiarului;
-copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele sau certificatele obtinute de expertii cheie;
-copii dupa cartile de munca sau alte doc.dovedit.care sa ateste vechimea in munca/ exp.in domeniu;
- decizia de numire in cadrul echipei de proiect, contractul de finantare pentru proiectul implementat, recomandare din partea beneficiarului;
-C.V, cu semnatura expertului in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 Domeniul Major de interventie 3.4.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral ca atasament la prezentul anunt de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic din cadrul Primariei Aiud
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Aiud, Cod postal:  515200, Romania, Tel. 0258-861310, Email:  [email protected], Fax:  0258-861280, Adresa internet (URL):  www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2011 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer