Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului ,,Iluminat public eco-eficient in municipiul Calafat'
Anunt de participare numarul 97722/10.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Local al Municipiului Calafat
Adresa postala: Calafat, BD.Tudor Vladimirescu, nr 24, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Colina Maria, Tel.0251/333016, In atentia: Insp. Pencea Alina, Email: [email protected], Fax: 0251/333016, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul proiectului , ,Iluminat public eco-eficient in municipiul Calafat'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Calafat
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in managementul proiectului , ,Iluminat public eco-eficient in municipiul Calafat'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in managementul proiectului , ,Iluminat public eco-eficient in municipiul Calafat'
Valoarea estimata fara TVA: 1, 353, 565RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 20 000 lei, Trezoreria Calafat: RO80 TREZ 2935 006X XX00 0046
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare, guvernamentale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006
3Declaratie privind calitatea de participant la procedura4.C.U.I. emis de O.R.C.
5.Certificat constatator emis de ORC
6.pers. jurid. romane vor atasa certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiilor catre asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata
7.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de2 700 000 lei(fara TVA)
3.Bilantul contabil pentru anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2.Informatii generale privind angajatii
3.Informatii privind subcontractantii
4.Informatii privind asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Calafat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor-in baza art.33 (2)/HG.925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational sectorial , ,Cresterea competitivitatii economice Axa prioritara 4, Domeniul Major de Interventie 4.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
fonduri comunitare, guvernamentale si locale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, sectia de ContenciosAdministrativ si Fiscal
Adresa postala: STR. N. Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C.
Adresa postala: STR. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Municipiului Calafat
Adresa postala: str. Traian, nr.41, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Tel.0251/333016, Fax: 0251/333016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 19:55