Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului necesare implementarii proiectului ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor?


Anunt de participare numarul 125429/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala:  Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Magda Tudorache, Tel. 0213037080 int.10851, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in managementul proiectului necesare implementarii proiectului ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane ? Str. Jandarmeriei nr. 9 -11, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in managementul proiectului necesare implementarii proiectului ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor?.Procedura de achizitie va fi derulata de Directia Generala Logistica din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor iar contractul va fi incheiat de Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: asigurarea consultantei in managementul proiectului necesare implementarii proiectului ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 23.000 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din Fondul Social European prin proiectul ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor? prin PO DCA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ?Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 sa fie mai mare decat 1.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor-Formularul nr.7.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract de servicii de consultanta pentru managementul unui proiect.Valoarea contractului trebuie sa fi fost de minim 1.000.000 lei fara TVA, iar sursa de finantare sa fie asigurata din fonduri europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Project manager(managerul de proiect): a)Pregatire profesionala: ?studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT;?experienta in utilizarea unei metodologii de management de proiect recunoscute international (PMP, PRINCE2 sau echivalent) (diploma de absolvire a unui examen de certificare);?cunostinte specifice de managementul riscului in cadrul proiectelor IT (diploma de instruire specifica);?Master in Project Management sau certificat de calificare/specializare profesionala in Management de proiect.b)Experienta profesionala generala: ?minim 5 ani in domeniul IT dupa finalizarea studiilor superioare universitare.c)Experienta profesionala specifica: ?minim 3 ani de experienta in pozitia de manager de proiect, coordonand efectiv echipe de implementare;?minim 3 ani experienta in asigurarea calitatii proiectelor;?minim 2 ani experienta in domeniul conducerii unor proiecte finantate prin fonduri nerambursabile;?participarea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea un proiect ITfinalizat, ce a avut ca obiect implementarea unui sistem la nivel national pentru minim 15000 de utilizatori si care a presupus derularea urmatoarelor activitati: analiza, proiectare, dezvoltare/integrare componente software, instalare, configurare si testare.Continuarea se gaseste la sectiunea VI.3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie, nr.3, Sector 5,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din Fondul Social European prin proiectul ?Sistem Unitar de Raportare a Evenimentelor? prin PO DCA, aprobat in baza axei prioritare 1 ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?, domeniul major de interventie 3: ?Imbunatatirea eficacitatii organizationale?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Continuarea de la sectiunea III.2.3)-Expert sisteme IT: a)Pregatire profesionala: ?studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica, automatica/ matematica informatica/IT/cibernetica; ?certificare profesionala care sa ateste detinerea de cunostinte privind o metodologie de project management; cerinta se va demonstra prin prezentarea certificarilor de tipul Project Managrment Profesional sau echivalent;?curs de instruire in domeniul analizei si gestionarii proiectelor (business analysis) finalizat prin diploma de absolvire;?curs de instruire in domeniul tehnologiilor geospatiale (GIS) finalizat prin diploma de absolvire;b)Experienta profesionala generala: ?minim 5 ani in domeniul IT;c)Experienta profesionala specifica: ?participarea la cel putin un proiect de consultanta IT, in calitate de expert analist;?exeprienta in proiectarea a cel putin unui sistem informatic;?experienta in managementul calitatii, in modele de calitate, in asigurarea calitatii IT (standardele ISO etc.), la cel putin un proiect IT finalizat;?participare ca arhitect sisteme informatice la cel putin un proiect finalizat;?minim 1 an experienta in domeniul testarii de sisteme informatice, dovedita prin recomandarea privind participarea la testarea unor solutii implementate cu succes;?minim 2 ani experienta in intocmirea documentatiilor tehnice.-Expert in implementare programe sau proiecte din fonduri nerambursabile: a)Pregatire profesionala: ?studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;?cursuri de pregatire in domeniul gestionarii proiectelor din fonduri structurale;b)Experienta profesionala generala: ?minim 5 ani in domeniul IT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr. 1A, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer