Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in relatii cu publicul


Anunt de participare numarul 93873/05.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta in relatii cu publicul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in relatii cu publicul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79416200-5 - Servicii de consultanta in relatii cu publicul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
serviciul in intregime.
Valoarea estimata fara TVA: 430, 584RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4305.00 lei. Garantie de buna executie: 3% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din venituri proprii prin ordin de plata in cont Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data depunerii ofertelorPersoane juridice/fizice romane: Cerinta minima obligatorie: Certificat de atestare fiscala ; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Persoane juridice/fizice romane : Cerinta minima obligatorie - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala (original sau copie legalizata notarial).
Persoane juridice/fizice romane si straine: Cerinta minima obligatorie - Statutul societatii si certificatul de inregistrare, care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia (obiect principal de activitate activitati de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii)
Se accepta Certificat de Atestare Fiscala consolidat eliberat de administratia financiara teritoriala, care atesta situatia platilor fata de toate bugetele statului, dar nu mai vechi de 30 de zile. In cazul neprezentarii acestor documente este permisa completarea ulterioara a acestora in termen de 72 ore de la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la 30.06.2009
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 anisolicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie minim 861.168 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestariin ultimii 3 aniFisa privind experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiRecomandari din partea altor beneficiari/clienti de servicii similare
Declaratie referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Completarea unui formular tabel, cuprinzand valori, perioade de prestare, beneficiari/cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia demonstrearea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinte minime: -Experienta similara concretizata prin copii a 3 contracteprin care sa dovedeasca experienta in comunicare/promovare a institutiilor de invatamant superior, pe ultimii 3 ani- Experienta in comunicare cu mediul preuniversitar, dovedita prin: evenimente organizate in ultimii 3 ani, publicatii proprii dedicate invatamantului preuniversitar- Experienta in servicii de comunicare si relatii publice pentru institutii de educatie, organizatii guvernamentale din domeniul educatieiO declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele destudiu si cercetare .Cerinta minima: aplicatii proprii pentru comunicare electronica cu mediul preuniversitar.Cerinte minime: - Managerul de proiect sa fie licentiat in marketing, relatii publice si comunicare cu o vechime de minim 5 ani- Personal cu experienta in administrarea site-urilor dedicate invatamantului preuniversitar si universitar de minim 1 an- CV personal care se ocupa de contract cu experienta de minim 3 ani- minim 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 10:30
Locul: Birou Director General Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.+40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer