Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta in vederea selectarii de investitori si a infiintarii societatii comerciale pentru realizarea centralei hidroelectrice cu acumulare prin pompaj Tarnita - Lapustesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 90214/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0213074629, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta in vederea selectarii de investitori si a infiintarii societatii comerciale pentru realizarea centralei hidroelectrice cu acumulare prin pompaj Tarnita - Lapustesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul consultantului sau alte locatii agreate de ambele parti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de consultanta conform caietului de sarcini, in vederea selectarii de investitori si a infiintarii societatii comerciale pentru realizarea centralei hidroelectrice cu acumulare prin pompaj Tarnita - Lapustesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de catre SC Hidroelectrica SA a serviciilor descrise de caietul de sarcini - Sectiunea II din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 980, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 99600 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau/si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
- certificat constatator eliberat de organe competente din tara unde ofertantul este rezident, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- obligatii contractuale pentru contracte similare in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, respectiv pentru 2006, 2007, 2008 sa fie cel putin 9 milioane de EURO; Canditatii vor prezenta situatiile financiare la inchiderea exercitiilor financiare aferente anilor 2006, 2007, 2008 vizate de organismele competente din tara de origine;
- Declaratie bancara privind bonitatea candidatului;
Mentiune:
Detalierea cerintelor este prezentata in fisa de date anexata anuntului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind lista principalelor prestari de serviciilor de consultanta in ultimii 5 ani, respectiv 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite in domeniul selectarii de investitori si infiintarii de societati comerciale; Candidatul trebuie sa prezinte pentru ultimii 5 ani maxim 3 contracte de servicii de consultanta cu o valoare cumulata de minim 4800000 EURO din al caror obiective sa rezulte ca s-au asigurat: A. Servicii de consultanta pentru selectia de investitori, infiintarea de societati comerciale si promovarea de proiecte. B. Servicii de consultanta aferente realizarii unui obiectiv de investitii in domeniul amenajarilor hidroenergetice cu o valoare de minim 350000000 EURO;
- recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil pentru toate contractele similare finalizate; Candidatii trebuie sa formeze o echipa de lucru de cel putin 10 experti alcatuita din minim: sef echipa de consultanta, 4 experti cheie in domeniile juridic, economic-financiar, comercial si tehnic, 5 experti in domeniile juridic, economic-financiar, comercial, tehnic sau alte domenii considerate relevante pentru indeplinirea cerintelor din caietul de sarcini;
- declaratia privind asigurarea de experti in domeniile juridic, ec-financiar, comercial si tehnic, care sa sigure prestarea serviciilor de consultanta ce fac obiectul acestei proceduri; Membrii echipei de lucru trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect prin declaratii date pe propria raspundere.
- Candidatul va prezenta organigrama propusa pentru echipa e lucru.
- Informatii privind asociatii/subcontractantii
- informatii privind conditiile de munca si protectia muncii;
- standarde de management al calitatii.
Mentiune:
Detalierea cerintelor este prezentata in fisa de date anexata anuntului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante Hidroelectrica SA, Bucuresti str. Constantin Nacu nr. 3, Sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Constantin Nacu Nr.3 sector2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213074627, Email: [email protected], Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer