Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA INTAGRATA PRIVIND DOTAREA CU SISTEME VOTOVOLTAICE PENTRU PRODUCEREA DE ENERGIE ELECTRICA
Anunt de participare numarul 91237/21.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel.0267-316902, Email: [email protected], Fax: 0267-316901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA INTAGRATA PRIVIND DOTAREA CU SISTEME VOTOVOLTAICE PENTRU PRODUCEREA DE ENERGIE ELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta integrata privind dotarea cu sisteme fotovoltaice pentru producerea de energie electrica pentru iluminatul public si alimentarea unor institutii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20000ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AP4, D.M.I.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata (in cazul ofertantului castigator) sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat
- Certificat fiscal privind obligatiile de plata la bugetul localDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (activitati eligibile obligatorii conform CAEN Rev. 2:7022, 7112, 7120, 7219, 7220, 7490 atestate prin Certificat constatator)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economico-financiara
Bilantul contabil pentru anul 2008, 2007 publicat, vizat si inregistrat de organele competente (in copie certificata)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri realizata in anii (2008, 2007)- in anul fiscal 2008 si 2007 a realizat profit;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
a) Prezentarea celor mai importante servicii efectuate in ultimii 3 ani din perioada premergatoare a anuntului de participare.b) Denumirea si prezentarea persoanelor de specialitate, respectiv a coordonatorilor care vor fi responsabile de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul, in ultimii 3 ani din perioada premergatoare anuntului de participare trebuie sa dispuna de referinta a cel putin 5 servicii efectuate in cadrul fondurilor structurale, care au trecut de fazele de evaluare si proiectul a fost recomandat pentru finantare, si cel putin 1 proiect in cadrul POS CCE documentatie tehnico-economica, inclusiv analiza cost-beneficiu, cerere de finantare si anexele aferente.Ofertantul, in ultimii 3 ani din perioada premergatoare anuntului de participare trebuie sa dispuna de referinta a cel putin 1 contract de servicii de consultanta in valoare minima de 1900000ron (450000euro).Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatorii specialisti: 1. in domeniul energiei solare, in aplicatii de producere de energie electrica (proiecte de referinta din programe nationale si internationale, studii sidocumentatii tehnice pentru aplicatii si participare la realizare de instalatii in domeniu; minim 10 referinte din care 2 recomandari de la beneficiari; experienta in domeniu minim 25 de ani) cel putin 1 expert;2.consultant (studii superioare, experienta de minim 3 ani in intocmirea studiilor de fezabilitate pentru proiecte unionale postaderare) cel putin 1 expert;3. expert in achizitii publice (studii superioare juridice si economice, competente de calificare oficiala de expert in achizitii publice cod COR 241940) cel putin 1 expert;4. expert cu experienta in elaborarea si managementul a cel putin 5 proiecte unionale postaderare si participare la minim 1 program international (studii superioare, experienta in domeniu) - cel putin 1 expert;5. economist cu specializarea in managementul financiar-contabil (studii superioare, experienta in minim 3 previziuni financiare, elaborare a cel putin 3 analize const-beneficiu dintre care minim 1 in domeniul de energie solara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica si serviciile prestate
25%
Descriere:
3.
Termenul de executie( finalizare)
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Sfantu Gheorghe, str. 1 Decembrie1918 nr.2, Sala de sedinte nr.26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, AP4, D.M.I.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr.5, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Mun. Sf. Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918 nr.2, ,Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267-316902, Fax: 0267-316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 12:00