Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta la obiectivul: Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 a17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 5a - Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a municipiului Bucuresti pe


Anunt de participare numarul 21144/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu, Fax: 3186704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu, Fax: 3186704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii camera 19, Tel.3186684, In atentia: ing. Monica Conciu, Fax: 3186704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta la obiectivul: Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 a17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 5a - Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN 1AaDN1 si Obiect 6.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Centura rutiera a municipiului Bucuresti, sectorul cuprins intre DN 1AaDN1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta : Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 a17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 5a si Obiect 6.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231000-7 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta : Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100 a17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 5a si Obiect 6.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 251, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 12.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificateconstatatoareprivindindeplinireaobligatiilorexigibilede plataa impozitelor si taxelor catre stat la data de 31.05.2007 - CertificatemisdeOficiulregistruluicomertuluicu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere.
-Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.)-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil din anul 2005 si 2006-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - Lichiditate generala - Solvabilitate patrimoniala -
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :2.503.860 lei (788.022 euro) - Lichiditate generala : cerinta minima o constituie, incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100% - Solvabilitate patrimoniala -cerinta minima o constituie, incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale -experienta similara - certificarea sistemului calitatii ISO 9001/2000 - resurse umane .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara :375.579 lei (118.203 euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 10:30
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor poate participa la sedinta de deschidere in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 04134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.3186684, Fax: 3186704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer