Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta, necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale (comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?.


Anunt de participare numarul 104925/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Magda Tudorache, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia:  Magda Tudorache, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta, necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale (comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza operationala a proiectului va fi in Bucuresti, sediul Ministerului Administratiei si Internelor ? Directia pentru Comunitatile Locale, Zone Asistate, Ajutor de Stat si Parteneriat cu Structurile Asociative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti, insa activitatile se vor derula si la nivel teritorial, conform caietelor de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta, necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale (comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta. Scopul acestui contract este sprijinirea Echipei de proiect in gestionarea corespunzatoare a bugetului proiectului, cu respectarea regulilor de implementare si raportare specifice PO-DCA si MAI..
Valoarea estimata fara TVA: 138, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.386 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din proiectul ?Dezv. capacitatii instit. a autoritatilor admin. publice locale si a asociatiei acestora in vederea sustinerii dezv. durabile a spatiului rural?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ? Formular nr.6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experientadin ultimii 3 ani calculati de la momentul publicarii anuntului de participare in SEAP.Formularul nr.7 ? Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes a unui contract in domeniul care face obiectul prezentei proceduri.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile expertului desemnat de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, contractele propuse ca experienta similara ce indeplinesc cerintele minime solicitate, care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului, fara TVA. sursa de finantare a contractului, cat si recomandari din partea beneficiarilor.Calificari si abilitati: Studii postuniversitare finalizate cu master in sociologie;Specializare in metodologia cercetarii si analiza statistica a datelor.Bune abilitati in conducerea unei echipe formate din experti regionali.Experienta profesionala: minim 5 ani experienta in domeniul cercetarii sociologice;experienta in derularea a cel putin 3 proiecte de cercetare; dintre acestea cel putin 2 in coordonare, iar cel putin unul sa fi fost la nivel national;experienta in design-ul de cercetare (minim 3 proiecte);experienta in analiza statistica a datelor(minim 3 proiecte).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Acest contract este finantat din proiectul ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale (comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?, cod SMIS 2728, aprobat prin OMAI nr. 230/23.09.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer