Licitatie Publica - Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244
Anunt de participare numarul 125412/05.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforie nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Florina Paun, Tel. 0213037080 int.10851, In atentia: Florina Paun, Email: [email protected], Fax: 0213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Audit Intern, str. Eforie nr. 3-5, corp C, et. 1, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244.
Obiectivul contractului il reprezinta achizitionarea de servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului: asigurarea consultantei necesare implementarii activitatilor proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?.
Valoarea estimata fara TVA: 682, 710.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 13.000 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contr. este fin. prin ?Dezv. si impl.instr. de planif. a activ. si evaluare a perf.manag. la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244, prin Progr.Op.?Dezvoltarea Capacitatii Adm.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Certificat pentru plata CAS sau echivalent, Certificatul constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ?Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 sa fie mai mare decat 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor-Formularul nr.7.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, un contract de servicii de consultanta pentru managementul unui proiect.Valoarea contractului trebuie sa fi fost mai mare sau egala cu 650.000 lei, iar sursa de finantare sa fie asigurata din fonduri europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatorul pers. de spec.: 1.Responsabil de proiect - Calificari si abilitati: diploma de absolvire a st. sup. univ. de lunga durata; certificari in Project Management (certif.prof.pt. ocup. de Manager de Proiect).Exp. prof.: minimum 3 ani de exp. in manag. de proiect; exp. in coordonarea din pozitia de Manager de Proiect a cel putin 1 proiect de anvergura nat., cu fin. ext, exp. in coordonarea din pozitia de Manager de Proiect a cel putin unui proiect in vederea analizei proceselor de business existente, a documentarii acestora si a dezv. unor proceduri de lucru sau recomandari privind implementarea unor sisteme IT pentru imbunatatirea activitatii, pe baza celor mai bune practici din tarile U.E.2. Expert Fonduri Structurale si managementul calitatii -Calificari si abilitati: diploma de abs. a st. sup. univ. de lunga durata; finalizarea unui program de instruire in domeniul analizei de business.Exp. prof.: minimum 5ani de exp. prof., participarea in rolul de analist sau Team Leader la un proiect care a avut ca obiective analiza proc. de business existente, doc. acestora si dezv. unor proceduri de lucru sau rec. privind impl. unor sist. pentru imbunatatirea activ. Manag.3. Expert Fonduri Structurale: -Calificari si abilitati : diploma de abs. a st. sup. univ. de lunga durata; participarea la programe de sp./perf. in acces. instr. str.; Exp prof : minimum 2 ani exp. prof. in domeniul fondurilor europene; exp. dovedita de elaborare si impl. a procedurilor de monitorizare a proiectelor finantate din instr. str. Continuarea la sectiunea.VI.3) Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 14:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica: Strada Eforie, nr.3 , Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti pe baza unei imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244, prin Programul Operational ?Cresterea Capacitatii Administrative?, axa prioritara 1 ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 13:29