Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
630.000 RON

Castigatorul Licitatiei: Professional Management Solutions S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 125412/07.10.2011
Informatii anunt de participare asociat 115526
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala:  Str. Eforie nr.3 sect.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Paun, Tel. 0213037080 int.10851, In atentia:  Florina Paun, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Audit Intern, str. Eforie nr. 3-5, corp C, et. 1, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244.Obiectivul contractului il reprezinta achizitionarea de servicii de consultanta necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
630, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S127-211287din06.07.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3278587 Denumirea: Contract de prestari servicii de asistenta tehnica
V.1) Data atribuirii contractului 9/21/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Professional Management Solutions S.R.L.
Adresa postala:  Str. Cogilnic nr. 34, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031411, Romania, Tel. 0212108810, Email:  [email protected], Fax:  0212108813, Adresa internet (URL):  www.pm-solutions.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 682710.84 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 630000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin ?Dezvoltarea si implementarea instrumentelor de planificare a activitatii si evaluare a performantelor manageriale la nivelul Directiei Generale Audit Intern?, cod SMIS 30244, prin Programul Operational ?Cresterea Capacitatii Administrative?, axa prioritara 1 ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?
VI.2) Alte informatii
Continuarea de la sectiunea III.2.3 Capacitatea tehnica -Niveluri specifice minime necesare: 4.Expert IT: a) Calificari si abilitati: Diploma de absolvire a st.sup. univ. de lunga durata in domeniul IT&C; Cursuri sau certificari/atestari recunoscute international in domeniul IT&C;b) Experienta prof.: Minimum 5 ani exp.prof. in domeniul IT&C; Minimum 1 an experienta profesionala in implementarea sistemelor de videoconferinta.5.Expert financiar: a) Calificari si abilitati: Diploma de absolvire a st. sup.univ. de lunga durata in domeniul economic;Participarea la minimum un program de specializare/perfectionare in accesarea/gestionarea instrumentelor structurale; b) Exp.prof.: Minimum 2 ani experienta in programe /proiecte finantate din fonduri europene, Cunoasterea specificului eligibilitatii cheltuielilor in proiectele finantate din fonduri europene (demonstrata prin participarea la instruiri specifice sau la implementarea unor proiecte finantate din fonduri europene, in calitate de expert financiar). Experienta de elaborare a unor cereri de rambursare care sa fi fost aprobate de catre Autoritatea de Management.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti - Sectia Comerciala
Adresa postala:  Judecatoria sector 2-B-dul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0214083600, Email:  [email protected], Fax:  0214083652, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer