Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA PE DN1 INTRE KM 8+100-KM17+100 SI CENTRA DE NORD A BUCURESTIULUI


Anunt de participare numarul 1766/10.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI BUCURESTI
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: ANISOARA CORNILA, Tel.0746384834, Email: [email protected], Fax: 3186704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA PE DN1 INTRE KM 8+100-KM17+100 SI CENTRA DE NORD A BUCURESTIULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SECTORUL CUPRINS INTRE DN1 A SI DN1; PASAJ SUPERIOR PESTE CF LA OTOPENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU PERIOADA DE EXECUTIE DE 24 LUNI + SERVICII DE CONSULTANTA PE PERIOADA DE GARANTIE DE 24 DE LUNI IN CONFORMITATE CU CERINTELE CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231121-1 - Servicii de consultanta privind autostrazile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU INTRAGA PERIOADA DE EXECUTIE SI PERIOADA DE GARANTIE STABILITE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE =20000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUERSE CNADNR LEGAL CONSTITUITE CONFORM BUGETULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CONFORMITATE CU RESPECTAREA ART.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONDITIILE VOR FI EXPRES SOLICITATE PRIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECALARTIE DE ELIGIBILITATE, DECALRATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG34/2006; ORC, PENTRU PERSOANE STRAINE FORMA DE INREGISTRARE SI TOATE CERINTELE SIMILARE CU CELE EMISE PENTRU PERSOANELE ROMANE IN CONFORMITATE CU CERINTELE CAIETULUI DE SARCINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI CU PRIVIRE LA BILANTUL CONTABIL. CIFRA DE AFACERI=1500000, ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA=1000000 LEI; SE VA PREZENTA UN CONTRACT LEGALIZAT SI O RECOMANDARE A BENEFICIARULUI AVAND CAOBIECT INDEPLINIREA TUTUROR CONDITIILOR IMPUSE PRINNOTA CU PRIVIRE LA EXPERIENTA SIMILARA CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
CONDITII IMPUSE OBLIGATORIU PRIN CAIETUL DE SARCINI
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2007 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT POATE ASISTA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR.38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010878, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOS OLTENITEI 107-111 SECTOR 4 OFICIUL POSTAL NR 8, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 04134, Romania, Tel.021/3321060
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
INSTANTA COMPETENTA PENTRU RECURS ESTE CURTEA DE APEL BUCURESTI SOS OLTENITEI 107-111
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL DRDDP BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL IULUI MANIU, NR. 401 A, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 06112, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2007 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer