Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pe durata atribuirii si derularii contractului ?AHE Surduc-Siriu, Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. (un singur grup de 55 MW), achizitie de echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22899/19.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel. +40 213074629, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): Str. Constantin nacu nr. 3 Sector 2 Bucuresti
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de consultanta pe durata atribuirii si derularii contractului ?AHE Surduc-Siriu, Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. (un singur grup de 55 MW), achizitie de echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare Servicii de consultanta pe durata atribuirii si derularii contractului ?AHE Surduc-Siriu, Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. (un singur grup de 55 MW), achizitie de echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 566, 468RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
contract cu durata de 36 luni
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 566, 468 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer