Licitatie Publica - Servicii de consultanta, pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?
Anunt de intentie numarul 18378/22.10.2010
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia: Marius Farcas, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de consultanta, pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de livrare sau de executare : municipiul Arad
Cod NUTS: RO421 - Arad
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 875, 897RON
Servicii de consultanta, pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.11.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire este data orientativa, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunii de Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 16:11