Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?


Anunt de participare numarul 110613/04.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Marius Farcas, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Dezvoltare Imobile, Tel. 0257/281850 int 130, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/212474, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Dezvoltare Imobile, Tel. 0257/281850 int 130, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/212474, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  camera 5 Registratura generala, Tel. 0257/281850 int 315, In atentia:  Marius Farcas, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Arad, Colegiul National Moise Nicoara Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectivul de investitie ?Reabilitare cladire Colegiul National Moise Nicoara Arad?
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru :
?Consolidari partiale ale planseelor peste etaj
?Consolidare console sustinere balcoane
?Refacere invelitoare, tinichigerie si consolidare atice
?Lucrari de finisaje interioare si exterioare, inclusiv masuri pentru combaterea igrasiei
?Lucrari de instalatii termice , electrice si sanitare
?Instalatii si lucrari de alimentare cu energie electrica?Instalatii si lucrari de alimentare cu gaz
?Achizitie si montaj utilaje si echipamentetehnologice pentru persoane cu dizabilitati (lift si doua elevatoare); acestea se vor achizitiona odata cu lucrarile de baza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru :
?Consolidari partiale ale planseelor peste etaj
?Consolidare console sustinere balcoane
?Refacere invelitoare, tinichigerie si consolidare atice
?Lucrari de finisaje interioare si exterioare, inclusiv masuri pentru combaterea igrasiei
?Lucrari de instalatii termice , electrice si sanitare
?Instalatii si lucrari de alimentare cu energie electrica?Instalatii si lucrari de alimentare cu gaz
?Achizitie si montaj utilaje si echipamentetehnologice pentru persoane cu dizabilitati (lift si doua elevatoare); acestea se vor achizitiona odata cu lucrarile de baza.
Valoarea estimata fara TVA: 875, 897RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :13.000 LeiGarantia de buna executie a serviciilor: 10 % dinvaloarea fara TVA a serviciilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Finantare nerambursabila din FEDR?Finantare nerambursabila de la bugetul national?Finantare din bugetul general al municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 ? Formular 12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181? Formular 12B
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care urmeaza a fi prestate, pentru persoane fizice sau juridice romane
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Formularului B2 ? Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
- Cerinta minima : realizarea unei cifre medii de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de :1.600.000 lei din activitati care fac obiectul contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Derularea in ultimii 3 ani , a cel putin 1 contract similar finalizat in valoare de minim 800.000 Lei .- Obligatia prezentarii declaratiei referitoare la efectivele medii anuale a personalului angajat si cadrelor de conducere ? Formular 12I
- Obligativitatea prezentarii listei echipei de experti pentru indeplinirea contractelor dupa cum urmeaza :
1.Lider de echipa
2.Diriginte de santier constructii civile (atestat MDRT si MCPN) sau echivalent
3.Diriginte de santier instalatii(atestat MDRT) sau echivalent
4.Diriginte de santier componente artistice(atestat MCPN) sau echivalent
5.Inginer cantitati si calitate materiale (atestat MDRT)sau echivalent
6.Expert pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea in munca pe santiere7.Arhitect autorizat-specialist atestatin reabilitareamonumentelor istorice.
Certificate ISO :9001, 14001, 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
102
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S207-316297 din 20.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, camera 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea serviciilor se inscrie in programul FEDR Programul Operational Regional, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.3 SECTOR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  P-TA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Fax:  0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 235, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer