Licitatie Publica - Servicii de consultanta pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectul de investitie Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad LOT I
Anunt de participare numarul 97610/10.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: Razvan popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int108, In atentia: Razvan Popa, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: Arad, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int142, In atentia: Marian Teodor, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: Arad, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0257/281850 int142, In atentia: Marian Teodor, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pe durata executarii lucrarilor, asistenta tehnica si supervizare la obiectul de investitie Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad LOT I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Arad la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii : Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad- Lotul I
Servicii de proiectare a structurilor portante si descarcare arheologica
- reactualizare detalii de executie la Podul Traian din Municipiul Arad : Lungime =185, 4 mlatime= 8, 05 m
- reactualizarea detaliilor de executie pentru cladirea Preparandiei : Sd = 393 mp
- descarcare arheologica a sapaturilor: S = 30.761, 50 mp;V = 30.762 mc
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru :
- Reabilitarea Podului Traian: L=185, 40 m, l=8, 05 m
- Reabilitarea cladirii Preparandiei : Sd= 393 mp
- Reabilitare drumuri urbane: S = 64.306 mp
- Retele de alimentare cu apa: L =2.693 m
- Retele de canalizare menajera: L =3.801 m
- Retele de canalizare pluviala: L =3.664 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71327000-6 - Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea Centrului Istoric Vechi al Municipiului Arad - Lotul I
Servicii de proiectare a structurilor portante si descarcare arheologica
- reactualizare detalii de executie la Podul Traian din Municipiul Arad : Lungime =185, 4 mlatime = 8, 05 m
- reactualizarea detaliilor de executie pentru cladirea Preparandiei : Sd = 393 mp
- descarcare arheologica a sapaturilor S = 30.761, 50 mp;V = 30.762 mc
Valoarea fara TVA a serviciilor : 1.386.788 lei
Servicii de supervizare a lucrarilor de executie pentru :
- Reabilitarea Podului Traian: L=185, 40 m, l=8, 05 m
- Reabilitarea cladirii Preparandiei : Sd= 393 mp
- Reabilitare drumuri urbane: S = 64.306 mp
- Retele de alimentare cu apa: L =2.693 m
- Retele de canalizare menajera: L =3.801 m
- Retele de canalizare pluviala: L =3.664 m
Valoarea fara TVA a serviciilor 1.022.995 lei
Total valoarea serviciilor, fara TVA 2.409.783 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 409, 783RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :48.000 leiGarantia de buna executie a serviciilor: 10 % dinvaloarea fara TVA a serviciilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din FEDERFinantare nerambursabila de la bugetul nationalFinantare din bugetul general al municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si acord (acorduri) de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
- Certificate cu privire la indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasaca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care urmeaza a fi prestate, pentru persoane fizice sau juridice romane
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in cazul persoanelor juridice sau fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Formularului 2B Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
- Cerinta minima : realizarea unei cifre medii de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de :4.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Demonstrarea realizarii in ultimii trei ani, din cel mult trei contracte similare, a unor servicii similare in valoare totala de 1.200.000 lei. Resurse umane (tehnice)
- Obligatia prezentarii declaratiei referitoare la efectivele medii anuale a personalului angajat si cadrelor de conducere
- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional la organisme legal constituite privind serviciile de consultanta/asistenta tehnica (de ex. AMCOR-Asociatia Nationala a Firmelor de Consultanta, ARIC-Asociatia Romana de Intermedieri si Consultanta, FIDIC-Federatia Internationala a Inginerilor Consultanti, APDP-asociatia Profesionala de drumuri si Poduri, EFCA-Federatia Europeana a Asociatiilor de Ingineri Consultanti )- Obligativitatea prezentarii listei echipei de experti pentru indeplinirea contractelor dupa cum urmeaza :
Lotul I
- Lider de echipa: 1
- Diriginte de santier drumuri: 1
- Diriginte de santier poduri: 1
- Diriginte de santier constructii civile: 1
- Diriginte de santier retele edilitare (apa-canal): 1
- Diriginte de santier produse in constructii: 1
- Responsabil tehnic cu controlul de calitate: 1
- Inginer cantitati: 1
- Expert pentru verificarea masurilor de securitate: 1 si sanatate in munca pe santiere
- Proiectant poduri metalice: 1
- Arhitect specialist in monumente istorice autorizat : 1
- Arhitect specialist in iluminatul arhitectural: 1
- Specialist Descarcare Arheologica: 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S63-094064 din 30.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 13:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, camera 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare nerambursabila FEDER
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Serviciile aferente acestui contract se vor finanta astfel: Finantare nerambursabila din FEDERFinantare nerambursabila de la bugetul nationalFinantare din bugetul general al municipiului Arad
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-TA TEPES VODA NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850 INT 234, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 13:37