Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru obiectivul de investitii : DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA etapa a-II-a
Anunt de participare numarul 28550/17.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ (D.R.D.P. CLUJ)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432415, In atentia: ing. MARIA DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ (D.R.D.P. CLUJ)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432415, In atentia: ing. MARIA DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI CLUJ (D.R.D.P. CLUJ)
Adresa postala: str. Decebal, nr.128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIATUL DRDP CLUJ, Tel.0264-432434, 432552, 432350, In atentia: ing. MARIA DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentruobiectivul de investitii : DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA etapa a-II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentruobiectivul de investitii : DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentruobiectivul de investitii : DRUM DE CENTURA IN MUNICIPIUL ORADEA conform Caietului de sarcini a achizitiei publice .
Valoarea estimata fara TVA: 125, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1.250lei (I.M.M.-urile beneficiaza de 50%reducere), Garnatie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National de Dezvoltare pe anul 2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat conform O.U.G. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art 180-181/OUG 34/2006 : Certificat/ORC-echivalent , Cazier juridic-echivalent , Declaratie pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociati profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare, plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii Bancare corespunzatoare , Scrisori de Bonitate din partea bancilor, Bilant contabil 2006 cu lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala , Caziere fiscale echivalente, Certificari , echivalent , " Angajament ferm " al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 250.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , resursele umane si resursele tehnice. Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau maxim 3 contracte.
Centralizator experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: 125.000 lei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Nominalizarea resp.de contract si a responsabilului cu calitatea; Nominalizarea: Inspector de drumuri, poduri, trafic, utilitati, Ing. materiale.Pentru perioada de garantie: 24 luni de la terminarea lucr. nominalizarea: Inspector de drumuri;Inspector de poduri.C.V.-rile pers.nominalizat.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare-sediul DRDPCLUJ in baza unei scrisori de interes completata cu toate datele de identificare ale operatorului economic care achiz. D.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. CLUJ - Cluj-Napoca, Strada Decebal, Nr: 128.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprez. imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va organiza o etapa de " Negociere cu publicarea unui anunt de participare" si va invita la negociere pe toti ofertantii calificati si a caror oferte au fost inacceptabile sau neconforme , conform prevederilor art.110 pct 1 lit.a si pct 2 /OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, SECTOR 3 ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Cluj - SERVICIULCONTENCIOS LEGISLATIV
Adresa postala: Str: Decebal, nr: 128., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, 432552, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 10:01