Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru accesare fonduri europene pentru proiect integrat de infrastructura de drumuri si iluminat public


Anunt de participare numarul 45078/01.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJ
Adresa postala: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Localitatea: Chinteni, Cod postal: 407205, Romania, Punct(e) de contact: CORINA MARIA CODRE, Tel.0264271771, Email: [email protected], Fax: 0264271772, Adresa internet (URL): www.primariachinteni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru accesare fonduri europene pentru proiect integrat de infrastructura de drumuri si iluminat public
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: LOCALITATEA CHINTENI, COMUNA CHINTENI, JUD. CLUJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru obtinerea finantarii pentru un proiect integrat de infrastructura de transport si iluminat public pentru drumul vicinal Chinteni- Macicasu, din Programul National de Dezvoltare Rurala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
elaborarea cererii de finantare, pregatirea declaratiilor si a documentelor economico-financiare solicitate de autoritati pentru completarea dosarului de finantare, pregatirea si derularea procedurilor de achizitii publice necesare in cadrul proiectului, pregatirea cererilor de rambursare/decontare in cadrul proiectului, pregatirea vizitelor de monitorizare, evaluare si audit pe care le vor face autoritatile in cadrul proiectului, supervizarea lucrarilor de santier, pregatirea rapoartelor intermediare si finale, precum si a altor documente narative si financiare necesare in cadrul proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Dezvoltare Ruralabuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nu au fost condamnati, in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru:
participare la activitai ale unei organizaii criminale;
corupie;
frauda;
spalare de bani;
- nu se afla intr-una sau mai multe din situaiile de mai jos respectiv ca:
nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar;
activitaile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii;
nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situaiile de mai sus;
nu i-a indeplinit obligaiile de plata a impozitelor, taxelor i contribuiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greeli in materie profesionala;
nu prezinta informaii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in legatura cu situaia proprie aferenta cazurilor de mai sus.
- certificat de atestare fiscala emis de ANAF,
- certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale,
- cazierul judiciar al reprezentantului legal al firmei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului,
- actul constitutiv din care sa reiasa ca poate desfasura activitati de consultanta,
- CV-uri ale persoanelor care urmeaza a presta serviciile de consultanta prevazute la punctul II.
- copie, stampilata si semnata conform cu originalul dupa ultimul bilant contabil si dupa ultima balanta sintetica purtand viza administratiei finantelor publice,
- declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al firmei cu privire la situatia economico-financiara ce acopera perioada dintre ultimul bilant contabil si ultima balanta sintetica si data depunerii ofertei in cadrul prezentei licitatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista cu principalii clienti pentru care au prestat sau presteaza in prezent servicii similare celor din prezentul contract, inclusiv cu date de contact ale acestora,
- minim 3 recomandari din partea clientilor pentru care au prestat sau presteaza in prezent servicii similare celor din prezentul contract,
- lista persoanelor propuse a asigura, din parte firmei, prestarea serviciilor prevazute in prezentul contract. La aceasta se vor atasa CV-ul fiecarei persoane precum si copii de pe diplome, certificate si alte documente asimilate din care sa reiasa capacitatea profesionala legata de obiectul prezentului contract a persoanelor propuse de ofertant,
- o declaratie de angajament a fiecarei persoane propuse din care sa reiasa ca aceasta este de acord sa participe la prestarea serviciilor pe durata contractului,
- o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre sub-contractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar, la casieria Primariei Chinteni sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:30
Locul: Primaria comunei Chinteni, str. Principala nr. 144
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR, STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213032922, Email: [email protected], Fax: 0213032923
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR. 4, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400094, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CHINTENI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 144, Localitatea: CHINTENI, Cod postal: 407205, Romania, Tel.0264271771, Email: [email protected], Fax: 0264271772, Adresa internet (URL): www.primariachinteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer